CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Kyllähän Utin kunto on mennyt eteenpäin ja sanomattakin on selvää että olis ollut hieno nähdä mihin se mm-karkeloissa olis riittänyt. Mä en ole tähän mennessä osannut päättää mitä mieltä olen Hulkin etureisistä....joskus pidän joskus en. Siellä on hienoja yksityiskohtia mutta aina niissä jokin hämmentää mua ja jää kaksijakoinen fiilis. Upean näköistä olkapää-kädet osastoa jokatapauksessa ja kokonaisuudesta mies voi varmasti olla ylpeä. Paksua cbb lihasta pitkässä varressa! Ja pakara osasto joka livenä on mun silmää häirinnyt koollaan on nyt mukavasti sopusoinnussa. Hienon työn on kaveri siis kaikenkaikkiaan tehnyt!!

Aika paljon kuivemmaksi tuota kuntoa voisi vielä kauttaaltaan saada. Alaselkä ja pakarat on vielä hitusen myös pehmeät, näyttää että siellä vielä rasvaakin on. Yläkroppa on tyylikäs kaikissa kuvien asennoissa. Kädet tosiaan on ottaneet lihaa vastaan ja lihakset on melko täydet.

Kyllähän Utin kunto on mennyt eteenpäin ja sanomattakin on selvää että olis ollut hieno nähdä mihin se mm-karkeloissa olis riittänyt. Mä en ole tähän mennessä osannut päättää mitä mieltä olen Hulkin etureisistä....joskus pidän joskus en. Siellä on hienoja yksityiskohtia mutta aina niissä jokin hämmentää mua ja jää kaksijakoinen fiilis. Upean näköistä olkapää-kädet osastoa jokatapauksessa ja kokonaisuudesta mies voi varmasti olla ylpeä. Paksua cbb lihasta pitkässä varressa! Ja pakara osasto joka livenä on mun silmää häirinnyt koollaan on nyt mukavasti sopusoinnussa. Hienon työn on kaveri siis kaikenkaikkiaan tehnyt!!

Eipä noita reiskoja oikeen dissatakkaan voi. Kaveri on kyykänny 180 kilolla 20 toistoa ATG, ihan vaan yhtenä esimerkkinä. Jos jalkareenit ois jäänyt vähemmälle huomiolle, niin sittenhän siitä vois kuittailla. :) Mutta kyllä ois luoja voinut suoda hieman paremmat geenit miehelle. Eihän noi reidet missään nimessä silti huonot ole!!

Olenko ainoa, jonka mielestä ton tuplat edestä posen vois posettaa jopa mahdollisesti paremmin? (Ouramahan sanoi samaa lehdessään muinoin... :D)

Olenko ainoa, jonka mielestä ton tuplat edestä posen vois posettaa jopa mahdollisesti paremmin? (Ouramahan sanoi samaa lehdessään muinoin... :D)

Joo, en itsekkään tykkää tuosta nyrkkien kääntämisestä. Tiedän varmaan kyllä syyn miksi niin tekee (hauikseen maksimaalinen supistus).

30x92d5.jpg

kova kondis kyllä, harmi kun ei päässyt kisaamaan.

Joo, en itsekkään tykkää tuosta nyrkkien kääntämisestä. Tiedän varmaan kyllä syyn miksi niin tekee (hauikseen maksimaalinen supistus).

Se mitä itse ajattelin, että jos se levittäis noita käsiä enemmän sivulle, eli veis kyynerpäitä taaksepäin, työntäis rintaa vähä enemmän ulos ja "työntäis" latseja enemmän eteen. Mutta vaikea sanoo, et oisko se sen parempi, kun ei oo koskaan nähny miltä se näyttää.

Miettikää noita käsiä. Kiinnityskohdat ei todellakaan optimaaliset pitkällä miehellä ja kovan työn tuloksena naturaalina niistä on saatu noinkin kovat!

Olenko nyt ymmärtänyt oikein,Suomen ja Pohjoismaiden kovinta Cbb-kilpailijaa ei päästetty Mm-kisoihin,koska kehonrakentajista koostuva ryhmärämä ei tykkää Utista tai Cbb:stä yleensä? Mun mielestä likimain kovinta Hulkkia kuvissa.

Kannattaa tulla välillä alas niistä pilvilinnoista...

Jep koitettu on ja käytykki on alhaalla, siel on vaikee pysyy..Ja kai turhaaki, mut jees..

olenkin ootellut, että koska tämä uusin trollaaja "narahtaa" ja poistuisi keskuudestamme

Jos joku on kunnossa tai edes tyytyväinen itteensä ni on trolli? hmmmm..
Tai jos ei välttämättä pidä samasta kun kaikki muut ni on trolli? Sitten mä olen trolli..

Back
Ylös Bottom