Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää työ tekee musta vielä yo muthafucka badass gangsta rapperin. Onko se nyt sitten kenestäkään kivaa? Minä vaan kysyn.

Gansta rap on jees, mutta älä laita huppua silmille:D Ne sanoo mulle aina jou jos meen hupparissa töihin:P kun ei se kuulemma ole asiallista.

Ei se varmaan täälläkään ois ihan täysin ok olla huppu silmillä, vaikka huppari päällä pyörinki... Mutta jammailen biisejä täällä piilossa tiskin takana :D "Yo muthafucka, bad muthafucka, my badass muthafucka" ja päälle "if you wanna be a rap superstar"...

Tää työ tekee musta vielä yo muthafucka badass gangsta rapperin. Onko se nyt sitten kenestäkään kivaa? Minä vaan kysyn.

Et taida kuitenkaan olla tarpeeks paha akka tollaseen. Crunk-kuningatar susta vielä vois tulla

YYYYEY-YAH!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No joha nosti palan kurkkuu pelkästää noiden 2 ylemmän videon näkeminen todellisuudessa. Mut se siitä, nielasin sen ku herrasnainen..Olipas rankka reeni ja nyt ruokaa vitusti homot

e: moi lutuliini !

Miksi mää olen ihan ulkona pandan kaakaotreffeistä? Pitäiskö alkaa käymään miiteissä vai miten?

Kaakao on hyvää, söin äsken leipäjuustoa vadelmien kanssa, kohta meen salille ja illalla pikkujoulut. Suht selvät sellaiset, toivottavasti on glögiä.

Mulla on kuumetta ja oon kipee, se vituttaa, muta muuten elämä on ihanaa :DD ei mulla muuta :D

Jospa pääsisi pian hotellille, alkaa jaloissa hapottaa tää kiertely. :D Eipä väsytä yhtään ku koko päivä kitattu Berocca Boostia ja oon kyllästetty kofeiinilla.

Kyllä se on todettava, että ainoa asia joka saa minut aina hymyilemään on sauna. Mutta mikä pilas minun aina niin täydellisen saunahetken, oli se ajatus että en se ole minä joka siitä saunasta tykkää, se on minun keho joka tykkää lämmöstä. Erinäisten kemiallisten aineiden vaikutus, erittyminen minne lie reseptoreihin ja pikku aivot funtsii "Hei tästä mie tykkään!" No et vittu tykkää. Kehon perkele vaan sokeasti toteuttaa selviytymiskaavaansa ja levittelee aineitansa, jotta tämäkin säälittävä yksilö edes joskus pääsis siihen tilanteeseen mitä varten ne kaavat yleensäkin on. Eikä siinä, kun päästään siihen itse asiaan, niin keho siellä levittelee hormooneitansa ym., jotta lempi kukoistas niin kauan että "rakkauden siemenet" saadaan kaavittua reisiltä talteen. Jälkeenpäin sitten kelataan omahyväsesti hymy naamalla "Äijä!! ...Onpa muuten nälkä."

Back
Ylös Bottom