Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Johnny Walker, kaikkien janoisten sankari. Ei se hyvääkään ole mutta ei tähän hätään ny muutakaan ollu. Kai sitä ittensä löytää taas jostain lähikuppilasta mölyämästä. No se on sitten huomisen murhe.

Ei Karlens ole mitään siideriä, oikeata siis. http://alko.fi/tuotteet/fi/738416 tässä on aivan loistavaa tavaraa, hinta tosin aika suolainen. Toinen hyvä ja edullinen on Fizzin kuiva omena, mitä löytää joka marketista.

Onhan se nyt jännää kun miettii että aina ne savut ei ole haisseet kovinkaan hyvälle. En tosin tiedä kun en ole aikoihin sniffaillut moisia... Ja ei, en osaa junttiudesta sanoa, siihen en ainakaan tietoisesti viitannut...

Mutta joo, nälkähän tässä taas iskee. Kun vielä sais ruokaa niin kummasti helpottais.

Nii-i. Yleensä ne haisee semmoselle pahalle. Nyt vaahterasiirapille. Nam. Kotona ois vissii vielä tacosalaattia. Sitä naamaan ja maha pulleena peiton alle röhkimään.

Ei saatana. Melkosen tyhjennysharjotuksen toi eilinen :jahas:

Nyt muistan miksi juon itseni humalaan vaan kahdesti vuodessa. Dagen efter ja paljussa uitettu puhelin, joka ei toimi. Vituttaa.

- - - Updated - - -

Nyt muistan miksi juon itseni humalaan vaan kahdesti vuodessa. Dagen efter ja paljussa uitettu puhelin, joka ei toimi. Vituttaa.

Eilen hajosi rannekello, käteen on ilmestynyt yksi vekki ja kyynärpää on helvetin kipeä. Ilmeisesti helvetin hauskaa oli. Kaverit otti vielä reilusti kuvia, joita saa nyt piilottaa FB:stä. Noh, hyvä juttu on se, ettei ole juurikaan krapulaa.

Milliklubin savukoneen savu tuoksuu ihan vaahterasiirapille. Ei mulla muuta. Röyh.

Mäkin olin siellä eilen, eikä se kyllä mun mielestä tuoksunut kuin tukahduttavalta. Saattaa tietty olla että olin liian lärvit sitä huomatakseni. On kyl perkeleen ryysis paikka. Juomaa sai venata aina niin kauan et kun vuoro tuli, niin tilas pari ja shotit päälle. Kai se on sitä korkeampaa kaupustelua.

Mäkin olin siellä eilen, eikä se kyllä mun mielestä tuoksunut kuin tukahduttavalta. Saattaa tietty olla että olin liian lärvit sitä huomatakseni. On kyl perkeleen ryysis paikka. Juomaa sai venata aina niin kauan et kun vuoro tuli, niin tilas pari ja shotit päälle. Kai se on sitä korkeampaa kaupustelua.

En mä ainakaa odotellu missää vaihee muutamaa minuuttii kauempaa. Ainahan tuol on paljo porukkaa, se tanssilattia sais olla reilusti isompi. Sain mä jotain ilmasta juomaakin jossain vaiheessa.

Jes! Mitä ilmeisemmin alkaa ruoka pysymään jo sisällä.

Taitaa olla aika hiljaista yöunien kannalta seuraavat pari yötä. Enkä uskaltanu ees kattoa pankkitilin saldoa. Huhhuh.

Hyvin tuttu tunne! Varsin ihana tunne varsinkin jos siihen liitetään vielä pelko puhelinta kohtaan kun ei muista kenelle on tullut soiteltua ja mitä sanottua.

Itsehän en jaksanut Pe tai La juoda mutta tänään tuntuu uppoavan. Huomenna siis tiedossa varsin ihana työpäivä.

Kevyen nestehukan saa aikaseks tommonen pikkujuopottelu. En oo koko päivänä käyny ku kerran kusella, vaikka aika paljon oon yrittäny juoda. Tosin ne kymmenen oksennuskertaa tainnu vähän haitata sitä nesteen imeytymistä.

Back
Ylös Bottom