MANOWAR Suomeen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu
Amerikkalainen kulttiheavybändi Manowar saapuu esiintymään Suomeen ensi maaliskuussa. Yhtye tekee Suomessa poikkeuksellisen klubikiertueen, jonka keikat nähdään Oulun Teatriassa 13. maaliskuuta, Tampereen Pakkahuoneella 14. maaliskuuta ja Helsingin The Circuksessa 16. maaliskuuta. Keikat ovat osa yhtyeen kehuttua Lord of Steel –Euroopankiertuetta. Konserttiliput tulevat myyntiin Tiketissä, Lippupisteessä ja Lippupalvelussa maanantaina 19. Marraskuuta klo 9.00 ja ne maksavat 75 euroa + toimituskulut.

Manowar esiintyi Suomessa viimeksi vuonna 2009 Provinssirockissa lähes 20.000 päiselle yleisölle ja Suomessa nähtävät klubikeikat ovat harvinaista herkkua, joissa yleisö pääsee lähelle yhtyettä ja tunnetusti
kovaa soittavan bändin musiikki pääsee parhaiten oikeuksiinsa.

Myyntiin on tulossa myös lippu + levy paketteja, joista tiedotetaan tarkemmin lähempänä lipunmyynnin aloitusta.

Liput tulevat myyntiin seuraavissa lippukaupoissa maanantaina 19.11.2012 klo. 9.00:

Lippupalvelu: http://www.lippupalvelu.fi/
Lippupiste: http://www.lippu.fi
Tiketti: http://www.tiketti.fi/

Liitteet

• Manowar-2012-150x150.webp
    Manowar-2012-150x150.webp
    5,1 KB · Katsottu: 863
Melkosen suolaisen hinnan on Demaio poitsuille neuvotellut :D Saa nyt nähdä.

Mitä, 75 euroa?! No, on tää silti pakko nähdä..
Ainahan bändit, jotka normisti vetää settinsä jäähalleissa yms neuvottelee klubikeikoista pikkusen isommat hillot.

Provinssissa olin huutamassa Hail and Killiä :rock: Ensimmäinen oikea heavy pumppu mitä kuunnellut.. Vuodesta 2002 :rock: :rock:

Ainahan bändit, jotka normisti vetää settinsä jäähalleissa yms neuvottelee klubikeikoista pikkusen isommat hillot.

Juu onhan tää ainutlaatuista ja ite tykkään klubikeikoista paljon enemmän. Kun vaan muistelen esim. Airbournen keikkaa pakkahuoneella niin on tää pakko nähdä.

En ole onnistunut pumppua näkemään ja nytkin hiukan pelottaa onnistumisprosentti lippupalvelun jonotusarvonnassa.

Mitenhän kovaa soittavat klubilla? 2009 Provinssissa jo soundcheck tuli niin lujaa, että osa laittoi jo siinä korvatulppia :D Itse sain tuolta luultavasti jonkinlaisen kuulovaurion ja kuulon alenemisen.

Jaa olikohan se Monsters of millenium missä Manowaria olin kuuntelemassa (joskus 2000tms.). Korvien tinnitys alkoi silloin - loppua ei ole näkynyt. Josko se nyt tasaantuis ku kävis kuuntelee uudelleen.

Jaa olikohan se Monsters of millenium missä Manowaria olin kuuntelemassa (joskus 2000tms.). Korvien tinnitys alkoi silloin - loppua ei ole näkynyt. Josko se nyt tasaantuis ku kävis kuuntelee uudelleen.

Oma viimeinen Manowar-keikka on tuo sama, ja muistan kuinka ihmettelin soitannan alussa hiljaista voluumia. No, hetken päästä joku törkkäsi nupit ns. kaakkoon, ja pullistelu alkoi. Tinnituksen olin hankkinut jo aiemmin, joten en ressannut aiheesta.

Kuuntelu on aikanaan alkanut Fighting the World -lp:stä, joka oli isoveljen kylläkin, Kings of Metalin sain c-kasetilla joululahjaksi. Tiina repi itse tekemäni Manowar-paidan kappaleiksi Säästöpankin alakerrassa uima-altaan liepeillä, siitä sai naisvihani alkunsa. Itsetunto tosin kohosi, koska olin jo tuolloin ehtinyt pumppaamaan itselleni pyöreät hauikset ja kiinteät pakarat Bodaus-lehden opeilla. Sittemmin (aikuisena) innostus on laantunut samaa tahtia Manowarin myötä. Tätä viimeisintä tuotosta en edes hankkinut. Muita foorumeita plärätessä on silmiin osunut, että ovat vetäneet jopa kolmen tunnin settejä. Sinänsä ihan kelpo biisimäärä tuohon hintaan nähden. Tuntuu silti täysin pimeältä maksaa 75 eur yhden bändin keikasta, kun samalla hinnalla saa aika monen festarin kahden pvän lipun. No, true warriors ja sitä rataa, wimpit vaan itkee ja posettaa pakkiksella.

Oma viimeinen Manowar-keikka on tuo sama, ja muistan kuinka ihmettelin soitannan alussa hiljaista voluumia. No, hetken päästä joku törkkäsi nupit ns. kaakkoon, ja pullistelu alkoi. Tinnituksen olin hankkinut jo aiemmin, joten en ressannut aiheesta.

Määkin sillon nuorna miehenä ko. kiertueen keikalla.. Manowar, Dio ja Motörhead, oli siinä meleko tiukat painit!

Määkin sillon nuorna miehenä ko. kiertueen keikalla.. Manowar, Dio ja Motörhead, oli siinä meleko tiukat painit!

Ja Manowar taisi soittaa vieläpä viimeisenä? Melkein täysi halli olikin enää puolityhjä pääaktin hypätessä lavalla. Eipä siinä, Lalliksella oon saanut tussua autossa Louder than Hellin pauhatessa taustalla. Ysinelosessa Golfissa. 1.8 cl, 90 hv.

Pakkahuoneelle mennään katsomaan, hinta ei haittaa yhtään. En ajattele asiaa klubikeikkana vaan vittu sentään Manowarin keikkana! Alun perin ajattelin että tulisivat yhdelle keikalle Suomeen ja tod näk Helsinkiin, jolloin olisi joka tapauksessa mennyt enemmänkin rahaa matkakuluineen sun muineen. Nyt pääsee ihan kotinurkille vielä keikalle, kelpaa!

Poserit ja persaukiset saakin pysyä minun puolestani muualla. :D

HAIL!

Mitenhän kovaa soittavat klubilla? 2009 Provinssissa jo soundcheck tuli niin lujaa, että osa laittoi jo siinä korvatulppia :D Itse sain tuolta luultavasti jonkinlaisen kuulovaurion ja kuulon alenemisen.

Ei ne sielä provinssissa kyllä soittanut sen kovemmalla kun muutkaan. Ite olin eturivissä.

Ei saatana.. Kyllä nyt oli pakko heittää viimisetkin markat likoon ja reissu kohti Tamperetta odottaa ens kuussa :rock:

Back
Ylös Bottom