Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

It´s a weekend. Ois sitä ollu paljon parempaaki tekemistä tiedossa kun viettää sitä töiden merkeissä.. ...tana :jahas:

edit.

Viimeksi kun tuurasin yhden ykkösluokan opea niin yksi niistä pikkukullanmuruista läimäytti mua perseelle. Kovin aikaisin nuokin hommat aloitetaan nykyään :wtf:

No voiko sitä ihan hirveästi tosta syyttääkään... :p

Se on kyllä jännä, että sitä Raamattua pitää tunkee ihmisille vaikka väkisin. Ei toi kyllä varmaan enää onnistuis, en ainakaan usko.
Nykyään lasten vanhemmat valittaa paljon herkemmin kaikesta. 90-luvun jälkeen tais asenteet muuttua aika lailla päinvastaiseksi, kun nyt tuntuu että jaksetaan valittaa pikkuasioistakin.

Höpönlöpön. No ehkä vähän.
Maanantaina haiset sitten vanhalta viinalta, kädet tärisee ja luokasta on koko päivän valot sammuksissa? :D ''Tänään sitten opiskellaan ihan hiljaa, luetaan ja katotaan opetusvideoita. Ja Pekka siellä antaa sen helmitaulun olla rauhassa! Vittu mun päätä särkee..''

Maanantaina haiset sitten vanhalta viinalta, kädet tärisee ja luokasta on koko päivän valot sammuksissa? :D ''Tänään sitten opiskellaan ihan hiljaa, luetaan ja katotaan opetusvideoita. Ja Pekka siellä antaa sen helmitaulun olla rauhassa! Vittu mun päätä särkee..''

Täti pitää maanantaina rokulia. Menee vasta iltasella duuniin ;)

Omasta kaapista löytyy just nyt 6-pack Mojito-lonkeroa, 0,7l Suomi-viinaa, iso viinipullo sekä likööriä. Huomenna marinoin itseni. Sisäisesti.

No niin, se on oikein! Jospa hakisi muutaman tuosta kaupasta, huomenna sitten selvinpäin, kun autolla pitää ajella. Ja sunnuntai aamuna pitää ajella Lahteen.

Mulla ois 2 x jägermesiter, salmaria, vilmaa, vikingfjord vodkaa, sourzia, de kyuper omenalikööriä ja martini biancoa hyllyssä, ollu jo kauan... Ei oikeen enää tee mieli juoda, edes ahdistukseen. Ei se auta mitään. Harmi ku noita ei saa myydäkään.

Muuten, näyttäkää mulle yks ihminen joka tykkää martini biancosta semmosenaan ja mä näytän teille valehtelijan.

Aivan hirveetä.

Moikka! Juon kahvia ja kakattaa. Oottelen tässä Sahaajaa, et pääsis salille.

Huomenna pikkujouluilemaan (baareiluksihan se menee). :D Niin kaipaaki pää nollausta rankan viikon jälkeen! Viime yön alle kuuden tunnin unet pitää kyl kuitata huomisaamuna...

Oliko nyt niin, että oot lopettanu opiskelut jo? Se on nimittäin sun epäonni, sillä eilen me oltais voitu tavata :lol2: Oliko sulla pitkätukkainen mies opettaja?

Mähän oon ollu jo työelämässä koko vuoden melkein. :D Keneenköhän nyt sekotat mut... :rolleyes: Ja opiskelin muilla mailla ku täällä... Et sie oo huomenna sattumoisin yöelämään lähössä?

Back
Ylös Bottom