Petriä ammuttiin tuol mettässä!! :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heh, katsotaan :D Meidän piti jossain vaiheessa pitää se railakas viikonloppukin vielä ennen vuoden vaihdetta. Jos vietettäis vaikka pidemmällä kaavalla pikku joulut?
Kyllähän me tässä ehditään :kippis1:
Vittu mä olen poikki. Ehkä parin hampparin voimin jaksaa kotiin asti kaljottelemaan..
Nukkuminen on muutenkin ihan yliarvostettua.
Huomaa ettet oo ikinä nukkunu mun vieres. Kyllä sillä paikalla kuule uni maittaa.
Hieronta check! Oli joku voimanostaja hieromassa niin kyllä se ihan sai näitä lihoja jynssättyä![]()
Ai että sitä tunnetta kun lihat tirisee käpälien alla :hyvä:
Vähän vetämätön olo, tuossa tuli nuokuttua puolen tunnin torkut, tätä se raitis ilma tekee! Pitääpi syödä ja painua tekemään selkää, juon tosin pannullisen kahvia ensin, etten nukahda!
Nyt sain kirjotettua piiiitkän jutun blogiin ja palkitsen itseni ehrmannilla ja banaanilla. Miksi muuten Patleetti oot vaihtanu avatarin :( Tykkäsin edellisestä...Joo kyllähän se tuntus oikeen loistavaltaNyt sain kirjotettua piiiitkän jutun blogiin ja palkitsen itseni ehrmannilla ja banaanilla. Miksi muuten Patleetti oot vaihtanu avatarin :( Tykkäsin edellisestä...
Huono panomies siis.
Pidätkö minun avataristani?
Kuvastaa sua enemmän kuin tuhat sanaa.