Repesin :DOnko osa näistä sun täällä kertomista panotarinoista juuri noilta ajoilta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Repesin :DOnko osa näistä sun täällä kertomista panotarinoista juuri noilta ajoilta?
On. Mutta älä tee sellaista johtopäätöstä, että olisin sekoillut oppilaideni kanssa.
Tollaisesta kommentista herkempi ihminen saattaisi loukkaantua.
Mitä helvettiä oletko sie vasta 18?!Onko sulla ikä vasta vast'ikään ilmestyny tohon vai onko mulla vain näössä ollu häikkää?
Nyt siun maailma sortu, niin ku se miun kyniskuvitelma siusta! :DMutta onneks mie tiiän ettei se loukkaannu. ;)
Mistpäi kotosi ? iha uteliaisuudestani vaa tota kirjotustyyliis täs mietiskelen :DMutta onneks mie tiiän ettei se loukkaannu. ;)
- - - Updated - - -
On ilmestyny vasta.Nyt siun maailma sortu, niin ku se miun kyniskuvitelma siusta! :D
Asuu mun luona.Mistpäi kotosi ? iha uteliaisuudestani vaa tota kirjotustyyliis täs mietiskelen :D
Mistpäi kotosin, vai saako sun kämpiltä tollasen murteen :D ?Asuu mun luona.
Mistpäi kotosin, vai saako sun kämpiltä tollasen murteen :D ?
Kovasti toivotaan kuitenki että niin tekis ;) ?Se murre tais tarttua tuolta makkarin puolelta.
No ei toi inkku nyt oikeesti täällä asua :lol2:
Ihmisen ollessa kyseessä, puhutellaan hän, koirasta se.
Voi voi, ne on nuo käytöstavat unohtunu nykyajan nuorilta...

Mistpäi kotosi ? iha uteliaisuudestani vaa tota kirjotustyyliis täs mietiskelen :D
Asuu mun luona.
Lahden itäpuolelta.
Joka ilta kun lamppuu sammuu, niin alkaa intti ahistaa-aa-aa.
Kato, melkein naapuri!
Juu on sitä aiemmin vähän turhankin paljon tullu Lpr:n puolella pyörittyä.. :face: Mutta lähempänä Lahtea kummiskin asustelen. :P
Anna sille nimeks silmukka :DMinkä nimen antaisitte harmaalle maatiaiskissalle?