Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puhun niistä automaateista, mun mielestä niiden kahvi on jo työsuojeluasia. Onneksi meillä on nykyään töissä 3 erilaista oikeaa kahvinkeitintä, niin oikeastaan itse ei tarvii enää valittaa:)

Täällä tulee juotua automaattikahvia. Tuo on kyllä ihan hirveää litkua, mutta pakko on juoda, viimeistään kun sivarit iskee.

coffee.gif

Uusi kuppi kahvia lähtee nyt :D

Täällä tulee juotua automaattikahvia. Tuo on kyllä ihan hirveää litkua, mutta pakko on juoda, viimeistään kun sivarit iskee.
Mä oon tuota monesti miettinyt että mikä siinä on että sitä pahaa kahvia on vaan pakko juoda?
Usealla huoltsikallakin tiedät, että se niiden automaattikahvi on pahaa, mutta silti sitä on vaan otettava.

Pitäis koittaa raahautua taas puoleksi toista tunniksi kouluun tänään. Jotenkin vain ei oikein innosta, kun matkoihin menee jo saman verran aikaa kuin koko koulupäivään.

Ääähäää! Mullapa on vapaapäivä! :D Ja huomenta vaan! 10 ja puol tuntia unta alla.. :zzzz:

Taitaa omalla kohdalla olla aivan se ja sama mihin aikaan herää, kun aivan yhtä paljon väsyttää koko päivän. Vois jo lumet tulla vähän valaisemaan tätä jatkuvaa pimeyttä...

Ollaanko samassa työpaikassa :D katoin just että täälläkin autobar keitin ja samoja papujakin.

Jaa-a kuule :D Voi hyvin olla sama firma, tosin eri paikkakunta. Onkos teillä se toimisto rempattu lähiaikoina?

Jaa-a kuule :D Voi hyvin olla sama firma, tosin eri paikkakunta. Onkos teillä se toimisto rempattu lähiaikoina?

Noup tai ehkäpä on. Kyllä täällä jotain tyyppejä kävi poraamassa ja muuta mutta en kiinnittänyt huomioo niin paljoo :D Tää on kuitenkin aikas iso firma missä oon niin paljon mahdollista. Helposti se olis katottavissa mutta enpäs tiiä sun nimee niin paha sanoo :D

Noup tai ehkäpä on. Kyllä täällä jotain tyyppejä kävi poraamassa ja muuta mutta en kiinnittänyt huomioo niin paljoo :D Tää on kuitenkin aikas iso firma missä oon niin paljon mahdollista. Helposti se olis katottavissa mutta enpäs tiiä sun nimee niin paha sanoo :D

Hahah, ei uskalla paljastaa enempää firmasta tai tulevat ottamaan vielä kraivelista kiinni ja kysyvät miks roikun Pakkiksella työaikana :D Ens kerralla kun tuun Tampesterin toimistolle käymään niin huutelen Catwomania niin katotaan vastaako joku :D

Hahah, ei uskalla paljastaa enempää firmasta tai tulevat ottamaan vielä kraivelista kiinni ja kysyvät miks roikun Pakkiksella työaikana :D Ens kerralla kun tuun Tampesterin toimistolle käymään niin huutelen Catwomania niin katotaan vastaako joku :D

ja sitten katselen kun turvamiesten saattelemana lähdet pois :D

Mä oon tuota monesti miettinyt että mikä siinä on että sitä pahaa kahvia on vaan pakko juoda?
Usealla huoltsikallakin tiedät, että se niiden automaattikahvi on pahaa, mutta silti sitä on vaan otettava.

Ne on ne sivarit. Kun on kofeiininarkkari, niin sitä kahvia on pakko saada. Teeppä joskus pila töissä ja riko kahvinkeitin. Viimeistään iltapäivällä porukka on jo aggressiivisiä kahvinpuutteen takia :)

Taitaa omalla kohdalla olla aivan se ja sama mihin aikaan herää, kun aivan yhtä paljon väsyttää koko päivän. Vois jo lumet tulla vähän valaisemaan tätä jatkuvaa pimeyttä...

Minun ongelmani on se, että riippumatta kellonajasta ja vuodenajasta herätys tuntuu aina yhtä pahalta !

Herääminen on minulle aina semmoista verta ja karvaa, en ole aamuihminen vähimmässäkään väärin. Ihan sama sama onko unta takana 4h vai 14h, yhtä paljon väsyttää :rolleyes: Kuluneet vuodet eivät ole asiaa tehneet yhtään helpommaksi, mutta olen oppinut toimimaan paremmin. Nykyään kun kello soi, pomppaan välittömästi ylös sängystä ja ryhdyn toimeen. En edes ajattele sitä että herääminen on perseestä tai makoile sängyssä paria minuuttia. Jos antaa aamuärsytykselle vallan, niin peli on menetetty koko päiväksi :D

Ikävämpi ihminen vaihtaisi kahvin kofeiinittomaan versioon...

Hah, tämä on ollut mielessä niin monta kertaa:D Varsinkin nuorempana, kun olin 6 vuotta puutarhalla töissä ja siellä työt alkoi kl 5- 7 aamulla ja kahvitauko kl 9, ai että teki mieli vaihtaa kahvipaketti kerran jos toisenkin:lol2:

Pitäis kanssa vähentää tuota kahvin lipittämistä... niin varmaan joo :D
Menin muuten kerrankin suht ajoissa eilen nukkumaan, siitä palkaksi pyörin levottomasti melkein koko yön ja näin ekan Pakkisuneni :wtf:

Elä lähe tuolle tielle...

Hjyvee huomenta!

[video=youtube_share;E3kV1QqQIDM]http://youtu.be/E3kV1QqQIDM[/video]

Hah, tämä on ollut mielessä niin monta kertaa:D Varsinkin nuorempana, kun olin 6 vuotta puutarhalla töissä ja siellä työt alkoi kl 5- 7 aamulla ja kahvitauko kl 9, ai että teki mieli vaihtaa kahvipaketti kerran jos toisenkin:lol2:
Melko itsetuhoisia ajatuksia toisaalta, mutta siinä samalla mielenkiintoisen kuuloinen ihmiskoe. Täytyy varmaan joskus toteuttaa tuo. Tulen töihin aikaisin, keitän itselleni normikahvit ja laitan muille kofeiinittomat valmiiksi:piis:

JT kerro ees sen verran että onko sen firman toimisto Tampereen keskustassa? Ihan vaan siks kun en halua että joku kaunis päivä täällä kiertää hullu huutelemassa catwomania :D

JT kerro ees sen verran että onko sen firman toimisto Tampereen keskustassa? Ihan vaan siks kun en halua että joku kaunis päivä täällä kiertää hullu huutelemassa catwomania :D

Hahah, on se keskustassa. En tosin teidä miten määrittelet keskustan, mutta on siinä "sellanen koski" vieressä ja leffateatteri aika lähellä! ;D

Back
Ylös Bottom