Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, töihin häätynee lähtiä, onneksi lyht päivä (yhteentoista asti!) ja tentistä näyttäs pärähtävänä vitonen, mikäs sen mukavampaa:)

Vaimon treenin tulos, hauis +0,5cm, reidet +0,5cm, vyötärö -12cm.. 2kk

kalorit 2100, ei millää vlcd:llä.

Kukkuu saatana. Iltavuoron jäljiltä ei sitte uni heti tullutkaan, vajaan 5h unilla mennään. Voi olla illalla vähän ryytynyt treeni ja kiukkuinen Ikea-reissu.

No höh, näkeeks sen Tampereen listauksen sen aiemman linkkis kautta vai..? Pitää kaivaa vissiin esiin.

Niin tiedät, mutta meinasitko murtautua?:jahas:

Jossain se oli. Ja mähä jo kirjotin, että en oo tulossa yllätysvisiitille :D

Vaimon treenin tulos, hauis +0,5cm, reidet +0,5cm, vyötärö -12cm.. 2kk

kalorit 2100, ei millää vlcd:llä.

Sweeeeet :) Säkös oot vaimon PersonalRaineri? :D

Sweeeeet :) Säkös oot vaimon PersonalRaineri? :D

En todellakaa: Jompikumpi niistä Kasvin sisaruksista se oli.. En oo varma kumpi.

Mä istun jo salivaatteet päällä, eka kuulokeskus (ei nemitää kuitenkaa pysty) ja sitte treenaamaan, loppupäivä etätöitä. 12 asti on pekkasta.

Ei saatu mistään kahvikupposta, nyt sitte puolkuolleena koulunpenkille...
Vanha nipotäti pääsee nipottaa: ei olis niin väsynyt, jos menis ajoissa nukkumaan. Mä olen wanha ja silti joudun muistuttaa itseäni samasta asiasta tasaisin väliajoin.

Joulusuklaat on tulleet kauppoihin. Tai siis on ne varmaan tulleet jo aiemmin, mut mä en oo käyny ku tossa pikkuisessa lähikaupassa. Paha virhe mennä yhtään isompaan, heti tarttui mukaan jos jonkinsorttista. Onpahan jouluna ainaki yks porsas talossa...

Back
Ylös Bottom