Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun nopsaan tuli tehtyä, niin teitkö 15 min selkätreenin, Nyysiksen innoittamana? :D

Melekeen. :) Olin ostanu uuden vetoremmit, mut unohin ne kottiin niin en päässykkään testaamaan niitä. :itku:

Veikkaan, että 800g niinku Fastin säkit yleensä.

Ei oo varaa ostella noin pieniä määriä noin kalliilla. Tuli ostettua tänään taas salikortti 3 kuukaudeks. Sit pitäis koht tilata 16kg heraa ja sama määrä maltoa... Hyvä omatekonen pudding tulee, kun laittaa heraa ja ihan tilkan vettä. Sitten sekottaa, että jää semmoseks mössöks ja se vielä pakkaseen 30 minuutiks. Jos haluaa tehä oikeen herkkua niin pähkinävoita joukkoon.

Melekeen. :) Olin ostanu uuden vetoremmit, mut unohin ne kottiin niin en päässykkään testaamaan niitä. :itku:

Minkä merkkiset remmit tuli? Ja eks sä ostanu just sen hienon treenirepun, jos en väärin muista? Laita remmit sinne vaa nii on aina mukana, en mäkään pidä mun nostovyötä ja remmejä esillä missään vitriinissä ja ota sieltä aina erikseen treeniin.

Sä oot niin nuori vielä, mulle se ei oo paljon.

700g on vain tässä.

Minkä merkkiset remmit tuli? Ja eks sä ostanu just sen hienon treenirepun, jos en väärin muista? Laita remmit sinne vaa nii on aina mukana, en mäkään pidä mun nostovyötä ja remmejä esillä missään vitriinissä ja ota sieltä aina erikseen treeniin.

En oo mitään treenireppuja ostellu, sekoitat johonki toiseen. :D Ihan perus Everlastin remmit. Yleensä treenikassissa kulkee kaikki tarvittavat, mut ei se tähän hätään ollu nyt matkassa.

Kick-Ass!

Kumpaan poskeen?

Meinasin käydä hakemas lisää protskua kaappiin, kun alkaa pohja häämöttämään edellisestä pussista, soitin kaverille kun oli juuri sopivasti ostoksilla, että käyppä zekkaas, palio maksaa sielä fastin pussi heraa, kävi kattomas ja kehui että vähä päälle 30e. Eipä tullut haettua..

Harmittaa kun ei oo enää S-ryhmällä töissä, sai lisäravinteetki aina -15% alennuksella. Nyt pitää jo miettiä mitä ostais. Onneks on varastoa vielä jäljellä. Fastin suklaahera on vaan niin saakelin nannaa. Toi Pudding on kyllä jo ihan törkykallista, huhhuh.

edit. No ei se nyt ollutkaan kuin about 3e kalliimpaa kilohinnalta kuin Mannisen vastaava.

Onneks kukaan ei pakota ostamaan myöskään mitään lisäravinteita :D Mutta kyllä hera on silti halvempaa kuin broisku tai jauheliha.

Ei pakotakaan. Mutta kyl ne sen verran helpottaa (muka)hektisen ihmisen elämää, että mielelläni ostan.

Onneks kukaan ei pakota ostamaan myöskään mitään lisäravinteita :D Mutta kyllä hera on silti halvempaa kuin broisku tai jauheliha.

Totta turiset. Ei vain oma lompakko kestä että +30e maksaa 800gr heraa, jotka vetää viikossa ääntäkohti, kun tietää että netistä saa halvemmalla samaa kamaa.

Totta turiset. Ei vain oma lompakko kestä että +30e maksaa 800gr heraa, jotka vetää viikossa ääntäkohti, kun tietää että netistä saa halvemmalla samaa kamaa.

En ikinä edes ole tajunnut, miksi ostaa noita pieniä pusseja... Paljon helpompi tilata halvemmalla vaikka 12 tai 16kg ja ei tule sitä roskaakaan niin paljon ja riittääkin pidemmäksi aikaa.

Mutta sitä syömällä sinustakin voi tulla Pajulahden kaltainen fitness-kissa, Pakkiksen karjujen märkä uni. Eikö siitä kannata siis maksaa vaikka vähän enemmänkin?

Niin, mutta minä en söisi sitä kavereiden kanssa design-kulhosta. Ryystäisin omani paikallisjunassa, tai paskalla ollessa jostain muovisesta pakasterasiasta, joka ei ole Tupperwarea nähnytkään.

Niin, mutta minä en söisi sitä kavereiden kanssa design-kulhosta. Ryystäisin omani paikallisjunassa, tai paskalla ollessa jostain muovisesta pakasterasiasta, joka ei ole Tupperwarea nähnytkään.

Ultimate bulk, syödään samalla kuin paskotaan ettei vahingossakaan ravinto lopu kehosta kesken :D

Eipä noita osaa lisäravinteina edes ajatella jotain vanukkaita. Eikä kyllä mullakaan mitään ylimääräsiä rahoja ole, olis vaan kiva kokeilla välillä.

Olis muuten aika sopiva syömishaaste tempasta koko 700g pussi kerralla

http://*********/uskomaton-rakkaustarina-tiivistettyna-22-kuvaan-tama-saa-herkistymaan/?fb_action_ids=10151135055183580&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map={%2210151135055183580%22%3A412598162136410}&action_type_map={%2210151135055183580%22%3A%22og.recommends%22}&action_ref_map

:(

Back
Ylös Bottom