Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Nyt help!

En tieda mita nappulaa tietokoneessa painoin, mutta mulla on mennyt kirjaimet tassa ihan sekaisin ja aa ja oo eivat toimi lainkaan, tulee vain seuraavanlaisia merkkeja '''';;;;. Ja kysymysmerkit sun muut ihan sekaisin.

Miten saan taman korjattua. Tahan kohtaan kysymysmerkki.

Oon nyt katsellut vuokrakämppiä ja jos "otan yhteyttä" kohteesta ja siihen aukeaa sellainen viestikenttä, niin kirjoitanko siihen jonkun pienen esittelyn itsestäni vai mitä vittua?

Nyt help!

En tieda mita nappulaa tietokoneessa painoin, mutta mulla on mennyt kirjaimet tassa ihan sekaisin ja aa ja oo eivat toimi lainkaan, tulee vain seuraavanlaisia merkkeja '''';;;;. Ja kysymysmerkit sun muut ihan sekaisin.

Miten saan taman korjattua. Tahan kohtaan kysymysmerkki.

Kokeileppa painaa shift + alt. Alapalkissa oikeella voi myös nyt lukea "EN", klikkaa siitä ja valitse FI.

Asun kotona ja tarkoituksena on asua tässä nyt parivuotta, että saan rahaa säästöön ja voin ostaa omistus-asunnon heti, kun muutan pois. Oikeastaan pidemmän aikaa jo tää kotona asuminen on alkanut vituttaa. Todella paska ilmapiiri, kaikki riitelee ja ihan vitun perseestä koko meininki. Kannattaako tästä lähteä vuokralle, vai koitanko vielä kituuttaa himassa? Rahaa on, mutta mieluusti senkin vuokrarahan laittais ASP-tilille..

Kannattaa asua omillaan ainakin jonkun aikaa ennenkuin ostaa omistusasunnon. Tietää paremmin mitä tahtoo omalta asunnolta silloin ja ei tule heti oman kämpän ostamisen jälkeen katuma päälle. Vuokrakämppää on kuitenkin tosi helppo vaihtaa.

Erään omakotitalon terassille oli ripustettu valkoinen lippu jossa oli punainen maltan risti. Minkä (sala-)seuran lippu siellä oikein lepatti?

Oon nyt katsellut vuokrakämppiä ja jos "otan yhteyttä" kohteesta ja siihen aukeaa sellainen viestikenttä, niin kirjoitanko siihen jonkun pienen esittelyn itsestäni vai mitä vittua?

Kirjoita siihen, että olet kiinnostunut kyseisestä asunnosta ja milloin olisit mahdollinen vuokraamaan sen sekä muita tärkeitä juttuja. Jätä myös yhteystietosi, jotta sinuun voidaan ottaa yhteyttä.

Kannattaa asua omillaan ainakin jonkun aikaa ennenkuin ostaa omistusasunnon. Tietää paremmin mitä tahtoo omalta asunnolta silloin ja ei tule heti oman kämpän ostamisen jälkeen katuma päälle. Vuokrakämppää on kuitenkin tosi helppo vaihtaa.

Jep hyvä pointti toikin. Jos nyt vaikka asuis talven muualla, kesän voi kumminkin asua missä vaan..

- - - Updated - - -

Kirjoita siihen, että olet kiinnostunut kyseisestä asunnosta ja milloin olisit mahdollinen vuokraamaan sen sekä muita tärkeitä juttuja. Jätä myös yhteystietosi, jotta sinuun voidaan ottaa yhteyttä.

Niin mietin vaan, että laitanko siihen jonkun kertomuksen meikäläisestä, vai ihan jotkut perustiedot. Esim, 6-7pv töitä tekevä, ikä, savuton, raitis, ei lemmikkejä, harrastuksia, raha-asiat kunnossa yms jutskia.

Paras hoito tollaseen on nenän limakalvoja kostuttavat suihkeet.

Ah, niin arvasin että suihkeisiin joutuisi turvautumaan. No eipä tuo nenäverenvuoto onneksi ainaista ole.

Ja nyt seuraa kuningas kysymys: Itse kun en verikokeisiin enkä varsinkaan hemoglobiini kokeisiin enää mene koskaan, niin miksei olisi mahdollista purkittaa tuota nenäverta johonki laariin ja kiikuttaa se sitten nopsaa lääkärille tutkimuksia varten? :D Pitäisi käydä lukemattomissa kokeissa ja olen antanut päätöksen että vasta haudasta voi kaikki mahdolliset verikokeet vasta ottaa. Ai niin miksi ei mahdollista? Vastatkaa nyt kuitenkin

Näinkin tyhmä kysymys kuin että olisiko jollain tietoa miten voi kotikonstein puhdistaa auton joka on ollut likainen ja joutunut piirtämisen kohteeksi ? Lika on tosi pinttinyttä eikä lähde huuhtomalla vedellä, ei viitsisi myöskään alkaa sitä millään oikein hankaamaan(kö) ettei tulisi naarmuja ?

Taas Harri Olli lööpeissä.

Oon aina ihmetellyt, kun Ollia syytetään pahoinpitelystä. Herää vain kysymys, että kuka on voinut saada turpaan Harri Ollilta?

Taas Harri Olli lööpeissä.

Oon aina ihmetellyt, kun Ollia syytetään pahoinpitelystä. Herää vain kysymys, että kuka on voinut saada turpaan Harri Ollilta?

Esimerkiksi minä.

Olli nyt tuskin pystyy satuttamaan, joten on parempi olla vastaamatta samalla mitalla takaisin. Tässä hassussa sosiaalidemokraattisessa suomessa kun toisten nyt vaan on yritettävä olla lainkuuliaisempia kuin toisten.

Näinkin tyhmä kysymys kuin että olisiko jollain tietoa miten voi kotikonstein puhdistaa auton joka on ollut likainen ja joutunut piirtämisen kohteeksi ? Lika on tosi pinttinyttä eikä lähde huuhtomalla vedellä, ei viitsisi myöskään alkaa sitä millään oikein hankaamaan(kö) ettei tulisi naarmuja ?

Jos pölyiseen tai kuraiseen peltiin on sormella piirrelty, hyvin suurella todennäköisyydellä jäljet näkyvät puhtaassa autossa, eikä niistä pääse eroon muuten kuin maalipinnan hiontavahauksella eli ns. myllytyksellä.

Pesemisestä: Osta jotain ajoneuvoille tarkoitettua liuotinpesuainetta, esim. Pinelineä tai vastaavaa. Tee pullon ohjeen mukainen sekoitus (Pineline vaikealle lialle 1/5 - 1/20) ja levitä sitä auton päälle. Pumpattava "myrkkyruisku" on ihan kätevä siihen. Älä päästä pesuainetta kuivumaan pinnalle, vaan huuhtele se melko pian pois. Tällä pitäisi ainakin enimpien lähteä, ja sitten varmaan uskaltaakin jo tehdä uusintapesun laimeammalla liuoksella ja harjalla/sienellä.

Jos löytyy painepesuri, käytä sitä. Painepesurilla lähtee pinttynytkin lika tehokkaasti, varsinkin jos on pesuainetta mukana.

Ja tärkein sääntö: älä päästä autoa siihen kuntoon, että lika jää kuukausiksi pinttymään. Pese ja vahaa auto riittävän usein, niin rapaa ei kerry niin paljon ja se lähtee helpommin pois.

Erään omakotitalon terassille oli ripustettu valkoinen lippu jossa oli punainen maltan risti. Minkä (sala-)seuran lippu siellä oikein lepatti?

Olisikohan ollut Johanniittojen meininkejä. Mä en ihan varma ole meneekö niillä värit noin, mutta valkoinen, punainen ja maltanristi täsmää.

Minkä alan lääkäri hoitaa leukaluun ongelmia? Hammaslääkäri? Tilanne äitynyt muutamassa viikossa niin, että syöminen on täyttä tuskaa.
Varaa aika esim. oman kunnan hammaslääkäripäivystykseen. Samalle päivälle saa ajan kun soittaa heti aamusta ja sanoo että särkee kovasti ja ei pysty syömään.

mulla on alaselkä kipeä kun on jossain tietyssä asennossa nii oikealta ihan vähän pakaran yläpuolelta tuntuu sellanen viiltävä kipu. miten voisi hoitaa onko se jtn epätasapainoa vai mitä???

Back
Ylös Bottom