Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mites Ephe toi sun rintavarustus? Löytyykö kokoa ja näköä vai onko menny suklaat hukkaan?

Lännessä ois halpoja kämppiä, harmi ett matkustaminen töihin on vaikeaa.

Mulla on isommat hinkit kun suurimmalla osalla pakkiksen nälkiintyneistä vosukkeista. Ehtaa tavaraa vielä, eikä mitään keinotekoisin konstein kyhättyä lihaskudosta.

Mulla on isommat hinkit kun suurimmalla osalla pakkiksen nälkiintyneistä vosukkeista. Ehtaa tavaraa vielä, eikä mitään keinotekoisin konstein kyhättyä lihaskudosta.
Sulla on siis suklaatissit - kirjaimellisesti. Halpa tissienrakennusaine = suklaa. Toimii sekä miehillä että naisilla.

Minä ja minun suuri suuni... :face: Vuolaasti selittelin äsken äidilleni, miten päivät tuntuvat valuvan hukkaan kun koulusta on taas vaihteeksi vähän lomaa. Tulos: herään huomenna 06.40 heittääkseni äitini töihin.

Aavistuksen on läski olo. Ihan vaan aavistuksen. Kakkugallerian all you can eat -kakkubuffet, 10 erilaista kakkupalaa ja leivosta. Vähän teki äitelää. Sitä makianpaskaa piti sitten vähä tasottaa ja kävin vielä Hesessä nappaan pari kunnon majoneesihampparia. Röyh. Vähän ois vielä nälkä. Oikeesti ihan helvetinmoinen nälkä.
Hetkonen,
->

?

Eijoo kuumetta enää, töihin tästä joutaa lähteen. Illalla salille, vuorossa olkapäät, pohkeet, ojentajat, hauikset ja forkut :D Pikkunen kombotreeni, ku eilen en menny.

Huomenta. :zzzz: Onneksi uskoin puhetta (omaa) ja siirsin mavetreenin sunnuntaille. Eihän siitä tänään ois tullun hevonkukkuakaan... Vätystää....

Vois tehdä tänään reisikoukistajat kahteen kertaan. HC, tosin toinen treeni elixia flamingossa :urjo:

Huomenta.

HYVÄÄ HUOMENTA!

Se on perjantai!

Ihanaa.

Kohta alkaa viikonloppu.

Olen oravanpyörässä.

(Kohta pitämään koulutusta....)

Aamupalaksi tiedossa pakastekakkua, luulin sen olevan Tobleronea, mutta se onkin Marabouta. En oo vieläkään täysin vakuuttunut, että toi on sitä samaa, mitä oon aiemmin syöny. Maistamallahan se selviää.

Ainoa harmitus on se, ettei kahden yön kuolaamisen jälkeen tee ollenkaan mieli. Pikemminkin joudun varustautumaan siihen, että se tulee samaa takaisin ylös, ku meni alas... Duunikaverin ruokamyrkytys ei ehkä ollutkaan sitä, vaan aivan jotain muuta.

Tulipahan nukuttua varmaan 12 tuntia. Nyt jaksaa. Perjantai ja tissipäivä! Lisäksi voisi käydä työhaastattelussa, jos vaikka alkais harrastelemaan työssäkäyntiä.

Harvoin kuulee oikeesti niin paskaa musiikkia että tekee tiukkaa kuunnella loppuu mut nyt kyl toi musta rebekka veti aika pohjat. Ekaa kertaa kuuntelin ku oon onnistunu hyvin välttää tähän mennessä, en olis uskonu että olis noin paska :D

Back
Ylös Bottom