Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aavistuksen on läski olo. Ihan vaan aavistuksen. Kakkugallerian all you can eat -kakkubuffet, 10 erilaista kakkupalaa ja leivosta. Vähän teki äitelää. Sitä makianpaskaa piti sitten vähä tasottaa ja kävin vielä Hesessä nappaan pari kunnon majoneesihampparia. Röyh. Vähän ois vielä nälkä. Oikeesti ihan helvetinmoinen nälkä.
Syö, tissit kasvaa.

images

Hirviänä hiilareita ja rasvaa, niillä se Kairan perse kasvaa.

Ukko tuli just Egyptistä himaan (auto ajo pihaan nyt)... Laitto jo Egyptin lentokentältä viestin et sauna klo 22 päälle :D No mikäs sen suomalaisempaa kuin heti ekana saunaan matkalta tultua.

Ukko tuli just Egyptistä himaan (auto ajo pihaan nyt)... Laitto jo Egyptin lentokentältä viestin et sauna klo 22 päälle :D No mikäs sen suomalaisempaa kuin heti ekana saunaan matkalta tultua.

Noooh, olishan se suomalaisempaa vetää jo koneessa lärvit ja ennen saunaa tirpoa vaimoa turpaan.

Mä oon hirveen huono suklaan kanssa. Joskus menee puolikas levy ja sit ei taas puoleen vuoteen yhtään. Siinäpä se ongelma sitte varmaan on. Niin ja leivänkannoissa.
Leivänkannat on yhtä tyhjän kanssa, kyllä sun ongelma on se suklaan puute. Mä en ole ikänäni syöny leivänkantoja, mutta suklaata sitte senkin edestä.

Kyllä minäkin mieluummin leivinuunissa tehdyn rukiisen kantapalaa syön. Tuhdisti voita päälle. Ja joka haukun jälkeen lisätään vielä pikkasen.

Kyllä se niin on ettei mikään syötävä ole parempaa kuin hyvä suklaa. Kaikki muu on valehtelua tai ylimalkaista liioittelua jonkin toisen syötävän herkullisuudesta. Fakta.

Huomisen kun vielä jaksaisi. Niin sitten saa huilata ansaitusti.. Saa nähdä jaksaako sitä edes ryypätä. Tilikin oli niin laiha ettei ylimääräseen keplotteluun ole varaakaan.

Back
Ylös Bottom