Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pari päivää jos jaksais viel painaa täysillä ni saa taas ryypätä ja ottaa rennosti. Missähän välissä kerkeen jatkaa sävellystyötä? Jos perjantaina.. Viimeistään sunnuntaina!

Kaljaa ja makkaraa nuotion loimussa kaipaisin nyt.

Olen kusessa. Otin alkuviikosta toisiksi paksuimman talvitakkini käyttöön, minua paleli se päällä. Tänään heitin mukavuudenhaluisena sen paksuimman päälleni, asteita se sama nolla kun alkuviikosta. Ei palellut.

Mitä helvettiä minä teen kun tulee se -30 ? :face:

Olen kusessa. Otin alkuviikosta toisiksi paksuimman talvitakkini käyttöön, minua paleli se päällä. Tänään heitin mukavuudenhaluisena sen paksuimman päälleni, asteita se sama nolla kun alkuviikosta. Ei palellut.

Mitä helvettiä minä teen kun tulee se -30 ? :face:

Ei, se on -42 astetta... Suosittelen, että muutat talveksi Singaporeen.

^ Singapore houkuttelisi kieltämättä, tai joku muu lämmin paikka. Viime vuonna tätä kylmyysongelmaa ei ollut, kun otin vasta oikeasti kylmään aikaan sen paksun takin käyttöön. Nyt totutin itseni ultralämpöisyyteen, hitto mikä alisuoriutuja. Kärvistellään sitten lopputalvi... :D

Wtf, mates?!
[video=youtube_share;h_9V_U9nZbk]http://youtu.be/h_9V_U9nZbk[/video]

Häirittevä video. Outo. Karmiva.

^ Singapore houkuttelisi kieltämättä, tai joku muu lämmin paikka. Viime vuonna tätä kylmyysongelmaa ei ollut, kun otin vasta oikeasti kylmään aikaan sen paksun takin käyttöön. Nyt totutin itseni ultralämpöisyyteen, hitto mikä alisuoriutuja. Kärvistellään sitten lopputalvi... :D

Suomalaisella sisulla siitä talvestakin selviää! :rock:

Wtf, mates?!
---

Häirittevä video. Outo. Karmiva.

Jaa että vähän. Siinä vaiheessa kun alkoi silittää kameran reunaa, niin minulla sanoi ääni päässä "juokse henkesi edestä!". Ihan turhaan Pleva näyttää mitään 3D-kauhuja, tuo on aivan selvästi pelottavampi video.

Mjoo, eiköhän tästä pian pitäisi mennä nukkumaan. Jostain helvetin syystä minulla soi päässä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta kullannuput! Nyt on marraskuu. Ja huomenna on perjantai. :dance: Tosin huominen päivä menee koulutuksessa (prkl, vieläpä kouluttajana), joten vielä ei uskalla vetää vaihdetta vapaalle.

Back
Ylös Bottom