Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun tuli pelattua koneeseen ainakin opiskelijalle tähtitieteellisiä summia.. seuranani tietenkin kaveri joka voitti jälkeeni 40e. Miksei sitä ikinä opi?

Ajattelin pistää lämmityksen nyt syksyn kunniaksi ensimmäistä kertaa päälle, kun olohuoneessa oli kotiin tultuani 11 astetta lämmintä. Vitut se mitään lähtenyt käyntiin, ja vuokraisäntä ei vastaa puhelimeen. Tuleepahan halvaksi, kun ei tartte polttaa kaasua, ja kylmälaitteetkin vievät näin vaan minimaalisesti sähköä.

Näin aivan kertakaikkisen ihanaa unta, paluu lapsuuteen ja välituntien fudispeleihin. Olin just tekemässä elämäni komeinta maalia kun heräsin kylmään todellisuuteen.. Vetäsin nimittäin unissani kärkkärin ihan vitun täysiä kiviseinään.

En oo lääkäri, mut veikkaan et nyt saatto murtua luita.

348jbk5.jpg

Kyllä. Miespuolinen asentaja kunnallisen uimahallin naisten puolella.
Todella kauheaa. Totta kai yksi niistä Suomen viidestä naispuolisesta LVI-asentajasta olisi pitänyt tilata paikalle 500 kilometrin päästä.

P.S. On aivan arkipäivää että miesten suihkutiloissa on naispuolisia siivoojia.

Miks autoihin ei vois edes asentaa jotain pientä suojaa kriittisiin paikkoihin niin ei tarvitsisi pikku kolhujen takia pilata kenenkään päivää. Pakitin aamulla alle kävelyvauhtia ja tietenkin sivupeili teki muutaman sentin väriviivan vieressä olevan auton kylken. Ei naarmuja tai lommoja ja varmasti kynnellä saa maalit rapsutettua pois, mutta yhä odottelen auton omistajalta soittoa. Eka kerta kun töppäilen tuolleensa ja opiskelija kun olen, luonnollisesti pelottaa mahd seuraamukset, elikkä bonuksien menettämiset yms mahdolliset rahamenot. Omaan sivupeiliinkin tuli värinvaihto, mutta onneksi muovia niin ei tule ruostehaittaa.

Ja huomenna vika päivä työharjoittelussa. Mukava paikka ja erittäin hienot ihmiset täällä. Harmittaa jättää...

Autot on liian hienoja. Autojen pitaisi olla kayttotavaraa, niin ei haittaisi pienet naarmut. Voisi parkkeerata samaan malliin kun Ranskassa, kiinni toiseen autoon ja sitten lahtiessa vahan tyonnellaan. :D

Vituttaa kaverit. Heistä kukaan ei pidä koskaan sovituista kellonajoista kiinni. Tänäänkin heidän piti tulla hakemaan minut taloni edestä seitsemältä. Puoli tuntia tienposkessa seistyäni soitan heille, ja he olivat "justiinsa lähdössä".. :curs:
Tämä niin vitusti. Vaikka itse olisi valmis täsmälleen oikeeseen aikaan oikeassa paikassa niin silti saa odotella. Miksei porukka voi alkaa tekemään lähtöä reilusti aikaisemmin, ettei tarvitse viime minuuteille jättää pakkaamisia/tankkauksia yms.

Heh, omista frendeista loytyy kanssa noita tyyppeja. Sen kanssa on vaan oppinut elamaan kun on tuntenut tyypit skidista asti. Niiden aikatauluja ei pida ottaa kirjaimellisesti, vaan sillai suurpiirteisesti. :D Jos kaveri vaikka tulee hakemaan, en ikina odota ulkona vaan tyyppi soittaa sitten kun on paikalla jne.

Toiseenkin suuntaan on raivostuttavaa.. Olla se hakeva osapuoli vaikka, ja sitten saapi ootella sen 10min että toinen ois valmis, vaikka selvästi on sovittu joku aika. Tämän kruunaa sitten se, että kaveri kaivaa kessun taskustaan kun vihdoin oltaisiin valmiita lähtemään.
Ite kuitenkin olen aina mieluumin vähän liian aikaisin kuin liian myöhään valmis.

Siis VOI VITTU että pientä ihmistä taas lyödään: auton kello kesäajassa, no laitoin kiekon sen mukaan ja 10 minuutin päästä 60e pikavoitto tuulilasissa.....

Mietitkö mitä kaikkea kivaa sillä 60€ ois saanu? ;) No ei elä semmottii mene miettimään..Vituttaa yhteset duunimatkat mutsin kanssa. Siis todella vituttaa

Vetäsin nimittäin unissani kärkkärin ihan vitun täysiä kiviseinään.

En oo lääkäri, mut veikkaan et nyt saatto murtua luita.

Oon tehnyt joskus vastaavan, mutta potkaisin jostain muusta syystä :lol2: Itsellä tosin riitti vähän kylmää päälle ja hirviä kiroilu keskellä yötä.

Musta hihaton on kateissa, laitoin viikko sitten pyykkiin salin jälkeen ja nyt sitä ei löydy mistään, katsonu kaikkialta, vittu! En vaan ymmärrä, että mihin helvettiin voi kadota hihaton paita yhtäkkiä, koska muistan laittaneeni sen pesuun ihan 100% varmasti.

Muistiin ei voi luottaa, ainakaan itse en luota omaani. Esimerkki.

Menin treenikselle yksi viikonloppu, olin ihan sata varma etta mulla oli mennessa nappikuulokkeet korvissa kuten aina. "Muistin" jopa mita musaa kuuntelin matkalla sinne. No, lahtiessa en loytanyt kuulokkeita mistaan. Etsin varmaan 15minuuttia ihan joka paikasta, lopulta totesin etta ne on kadonneet ja pitaa ostaa uudet.

No, menin himaan ja ne oli keittion poydalla. Eli ei mulla ollut niita edes mukana, vaikka luulin muistaneeni viela mita musaa kuuntelin menomatkalla. :D

Musta hihaton on kateissa, laitoin viikko sitten pyykkiin salin jälkeen ja nyt sitä ei löydy mistään, katsonu kaikkialta, vittu! En vaan ymmärrä, että mihin helvettiin voi kadota hihaton paita yhtäkkiä, koska muistan laittaneeni sen pesuun ihan 100% varmasti.

Syöhän pesukone aina sukkaparistakin toisen ni kai sille yks hihatonkin maistu ;)

Paistelin tossa 400g jauhelihaa ja makaroonia sekasin pannulla, sitten aloin tommosta sekamausteseos juttua raaputteleen siihe kunnes siitä irtoaa koko vitun korkki ja puolet sen sisällöstä leviää pannulle. Vituikshan se ruoka meni...

Back
Ylös Bottom