Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suuruudenhullu :D

Eihän tuo nyt niin iso ole! :rolleyes:

Leopard2_Triebwerk.jpg

Autoilu imee. Myin oman auton, ratikalla on kivempi ajella.

Eilen olin niin vauhtipäällä asioiden perässä koko päivän ennenku töihin menin että ajattelin vaan mielessäni että Ihana Yksitysautoilu :haart: ilman autoa ei olis onnistunu mikään mitenkään. Enkä edes asu missään perämetän hevonperseessä kuitenkaan, julkista taitaa mennä keskustaan 10-15min välein.

Onks sitä tulossa taas kohta lisää? :D Mahtaako täältä toimistolta uskaltaa lähtee edes lounaalle... Ittellä kyllä nastat alla, mutta en luottais työkavereiden ajotaitoihin :D
Siellähän sitä taas ripsottelee tuota valkoista kamaa taivaalta... nyt on onneksi auto jo tallissa lämpeämässä ja sulamassa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan sama onko etuveto, takaveto, neliveto tms. Kaikki pyörävehkeet on paskoja. Fiksusti suunnitelluissa ja oikeasti käyttökelpoisissa kulkuneuvoissa on AINA telaketjut.

Sitten perustit perheen ja huomasit että "tylsä farmari pienellä moottorilla on paras vaihtoehto ja turvallinen kolmelle lapselleni ja meidän mustille? Ainiin ja meidän emäntä ei oikein muita osaa ajaa kun ovat liian isoja :)"
No ei mulla lapsia ole. Eikä mustia. Kissoja kyllä, mutta ne ei matkustele.
Ja löytyy meiltä pari takavetoa, SLK ja e36 AC Schnitzer. Ja löytyy se pienimoottorinen farkkukin (joka on kaikkea muuta kun turvallinen), tosin toivon mukaan ei enää pitkään.
Enkä nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta varmuuden vuoksi: mä oon se meidän emäntä.

No ei mulla lapsia ole. Eikä mustia. Kissoja kyllä, mutta ne ei matkustele.
Ja löytyy meiltä pari takavetoa, SLK ja e36 AC Schnitzer. Ja löytyy se pienimoottorinen farkkukin (joka on kaikkea muuta kun turvallinen), tosin toivon mukaan ei enää pitkään.
Enkä nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta varmuuden vuoksi: mä oon se meidän emäntä.

Öö okei, taas noita e-koodejakin. Mut emmie oikeen ymmärtäny sitä "noin mäkin parikymppisenä ajattelin..." jos löytyy kuitenki peliä ja vehjettä :D Noo ehkä kaikkee ei tarvii ymmärtää.

Voiski ruveta suunnittelee jos käviski vaikka tolla nelivedolla kaupassa ja salilla :rock: Ei sielä varmaan oo ees liukasta mut mitä sitte...

Onneks kesäauto on kuitenkin takapotkuinen, niin saa joskus edes hieman iloa tuosta ajelusta.

Minä oon katteellinen, ku itellä vaa e46 bemari... Onneks se on takaveto sentäs. Auton on oltava takaveto tai neliveto, etuvetoset on tylsille ihmisille! :lol2::piis:

WRX, mut ei oo STi, wannabe moinen vaan :) Tehoissa pärjää kyllä STi:llekkin sentäs :)

Tuli tuossa syksyllä vaihdettua kulkupeliksi saksalainen takaveto. Täytyy kyllä sanoa, että tästä eteenpäin ainoat vaihtoehdot on nelikko ja takapotku, siitä en tingi. Mutta köyhän pitää ajaa dieselillä. :D Liian monesti tulee kyllä kuolattua Nettiautossa ja Mobile.de:ssä noita +250-heppaisia leikkikaluja... (Harmi vaan, että suurin osa tehokkaista Imprezoista, Mitsuista yms. on postiautoja.)

No kolmesataasarjalainen 90-luvun puolivälistä, +300hp. :)
Parikymppisenä siis pidin etuvetoisia tylsien ihmisten autoina. Kai se oli siihen aikaan se takatuupparin tuoma statusarvo tai jotain muuta vastaavaa?! :D Se nyt on ihan sama millä vetää, kunhan on kiva ajaa. Etuvetoisia meillä on nyt useampi.

Siellähän sitä taas ripsottelee tuota valkoista kamaa taivaalta... nyt on onneksi auto jo tallissa lämpeämässä ja sulamassa.

Rakeitahan noi täällä Turussa tällä kertaa näytti olevan. :)

Ihmiset oli kyllä niin masentuneen ja kärsivän näkösiä ulkona. Se piristi mun päivää. :evil:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos meinaat että ratti on "väärällä" puolella niin mun mielestä se on vaan eksoottista plussaa, siihen tottuukin samantien kun lähtee liikkeelle.

Onhan sillä ainakin jännä lähtä ohittamaan edessä olevaa autoa, kun saa käydä kokonaan vastaan tulevan kaistalla.. Plussaa vielä jos vähän lumi pöllyää talvella :)

Tosi hauskaa kun mulla on kaks näyttöö mun työpöydällä. Toisessa tietenkin pakkis :D Tänään piti mennä treenaan takareidet mutta kun toi mun polvi on vielä sen verran kipee ettei pysty. :(

Jos meinaat että ratti on "väärällä" puolella niin mun mielestä se on vaan eksoottista plussaa, siihen tottuukin samantien kun lähtee liikkeelle.

Joo sitä just tarkotin. Niinhän kaikki kyllä sanoo, että siihen tottuu minuutissa (tai viimeistään sitten, kun ensimmäisen kerran kiskaisee käsijarrua, joka onkin ovenkahva). Tiiä vaikka joskus siihenki joutuis tottumaan :)

Tuli tuossa syksyllä vaihdettua kulkupeliksi saksalainen takaveto. Täytyy kyllä sanoa, että tästä eteenpäin ainoat vaihtoehdot on nelikko ja takapotku, siitä en tingi. Mutta köyhän pitää ajaa dieselillä. :D Liian monesti tulee kyllä kuolattua Nettiautossa ja Mobile.de:ssä noita +250-heppaisia leikkikaluja... (Harmi vaan, että suurin osa tehokkaista Imprezoista, Mitsuista yms. on postiautoja.)

Teuvoo ei ajeta väärältä puolelta :) Suomiauto.

Lunta!

Tänään Bondin ensi-iltaan!

Lunta täälläkin ja hyvin huomaa nyt paikanpäällä ettei etelänhetelmät osaa ajaa autoa jos tie ei ole mustan värinen..:face: Vittu, satunnaisia tapauksia lukuunottamatta ajokortin ajaneet ovat nähneet vähintään sen 18 vuotta että tuolta taivaalta tulee loka-joulukuun aikana ensimmäisen kerran lunta ja silti se tahtoo aina "yllättää". Täällä ainakin kertoi jo sääennusteetkin että yöllä tulee lunta. Etelän dillet perkele. Nimim. 3 kolaripaikkaa + 1 ulosajopaikan nähnyt pelkästään kaupungin ja työpaikan välillä, bussin ikkunassa istuen..

Huomenna Bondia tsiikaileen.

- - - Updated - - -

Mikä auto on Teuvo? :D En nyt osaa kyllä yhdistää yhteenkään automerkkiin.

Olemme kyllä Santsin kanssa nimenneet auton uudestaan Veijoksi, eikös näin ole Santsi?;)

Back
Ylös Bottom