Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autoilu imee. Myin oman auton, ratikalla on kivempi ajella.
Noin mäkin parikymppisenä ajattelin...Auton on oltava takaveto tai neliveto, etuvetoset on tylsille ihmisille! :lol2::piis:
Noin mäkin parikymppisenä ajattelin...
"Siellähän sitä taas ripsottelee tuota valkoista kamaa taivaalta... nyt on onneksi auto jo tallissa lämpeämässä ja sulamassa.Onks sitä tulossa taas kohta lisää? :D Mahtaako täältä toimistolta uskaltaa lähtee edes lounaalle... Ittellä kyllä nastat alla, mutta en luottais työkavereiden ajotaitoihin :D
No ei mulla lapsia ole. Eikä mustia. Kissoja kyllä, mutta ne ei matkustele.Sitten perustit perheen ja huomasit että "tylsä farmari pienellä moottorilla on paras vaihtoehto ja turvallinen kolmelle lapselleni ja meidän mustille? Ainiin ja meidän emäntä ei oikein muita osaa ajaa kun ovat liian isoja"
No ei mulla lapsia ole. Eikä mustia. Kissoja kyllä, mutta ne ei matkustele.
Ja löytyy meiltä pari takavetoa, SLK ja e36 AC Schnitzer. Ja löytyy se pienimoottorinen farkkukin (joka on kaikkea muuta kun turvallinen), tosin toivon mukaan ei enää pitkään.
Enkä nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta varmuuden vuoksi: mä oon se meidän emäntä.
Ei sielä varmaan oo ees liukasta mut mitä sitte...Onneks kesäauto on kuitenkin takapotkuinen, niin saa joskus edes hieman iloa tuosta ajelusta.
Minä oon katteellinen, ku itellä vaa e46 bemari... Onneks se on takaveto sentäs. Auton on oltava takaveto tai neliveto, etuvetoset on tylsille ihmisille! :lol2::piis:
WRX, mut ei oo STi, wannabe moinen vaanTehoissa pärjää kyllä STi:llekkin sentäs
![]()

Jos meinaat että ratti on "väärällä" puolella niin mun mielestä se on vaan eksoottista plussaa, siihen tottuukin samantien kun lähtee liikkeelle.(Harmi vaan, että suurin osa tehokkaista Imprezoista, Mitsuista yms. on postiautoja.)
Siellähän sitä taas ripsottelee tuota valkoista kamaa taivaalta... nyt on onneksi auto jo tallissa lämpeämässä ja sulamassa.

Mäkin tahtoisin olla siellä kannustamassa Elseä voittoon!<3
Jos meinaat että ratti on "väärällä" puolella niin mun mielestä se on vaan eksoottista plussaa, siihen tottuukin samantien kun lähtee liikkeelle.

Jos meinaat että ratti on "väärällä" puolella niin mun mielestä se on vaan eksoottista plussaa, siihen tottuukin samantien kun lähtee liikkeelle.

Tuli tuossa syksyllä vaihdettua kulkupeliksi saksalainen takaveto. Täytyy kyllä sanoa, että tästä eteenpäin ainoat vaihtoehdot on nelikko ja takapotku, siitä en tingi. Mutta köyhän pitää ajaa dieselillä. :D Liian monesti tulee kyllä kuolattua Nettiautossa ja Mobile.de:ssä noita +250-heppaisia leikkikaluja... (Harmi vaan, että suurin osa tehokkaista Imprezoista, Mitsuista yms. on postiautoja.)
Suomiauto.Lunta!
Tänään Bondin ensi-iltaan!
Mikä auto on Teuvo? :D En nyt osaa kyllä yhdistää yhteenkään automerkkiin.