Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon mä kanssa kyllä aika puusilmä. Pääsit näpäyttää.

Täytyy kyllä sanoa, että aika yllättävä kärry sulla. En olis ihan heti uskonu. Voisit lähtee joskus ajeluttaa mua johonki tolla? :D

Noo ei kaikkee voi aina huomata.. ;D

Vai ajeluttaa, hah, kyllähä mä aina ajossa melkein oon ku en oo viihteellä :D Taidat vaa olla sinäki jostai Pk-seudulta tai Turusta tai jostai... Entiä kyl yhtää :D

Noo ei kaikkee voi aina huomata.. ;D

Vai ajeluttaa, hah, kyllähä mä aina ajossa melkein oon ku en oo viihteellä :D Taidat vaa olla sinäki jostai Pk-seudulta tai Turusta tai jostai... Entiä kyl yhtää :D

Vai että Turusta? :D Joo kai tää paikka pk-seuduks lasketaa. Kyllähän noi reteellä kärryllä viittii pidempääki matkaa ajaa, vaikka eihän toi varmasti mikää taloudellisin vaihtoehto ole. Kyllä mäkin tollasella jaksaisin ajella verrattuna tollaiseen omaan vetovammaiseen romuun. Onneks kesäauto on kuitenkin takapotkuinen, niin saa joskus edes hieman iloa tuosta ajelusta.

Meinasin lenkille, kun salille en vielä tohdi mennä. Maa on valkoisena, ni en viiti lähtee lipsuttelemaan.
Tää on hienoo. Lähtiskö kaljakauppaan..

Mun tissit on liian huomaamattomat, perse olematon ja muutenkin ulkonäössä useampikin huomattamisen paikka kun ei kerran kukaa oo kiinnostunu mun nelivedosta :(

No ei se ihan yhtä hot ookkaa ku sanzen kärry :P

Vai että Turusta? :D Joo kai tää paikka pk-seuduks lasketaa. Kyllähän noi reteellä kärryllä viittii pidempääki matkaa ajaa, vaikka eihän toi varmasti mikää taloudellisin vaihtoehto ole. Kyllä mäkin tollasella jaksaisin ajella verrattuna tollaiseen omaan vetovammaiseen romuun. Onneks kesäauto on kuitenkin takapotkuinen, niin saa joskus edes hieman iloa tuosta ajelusta.

No mistäs mä voisin tietää mistä kukakin on jos sitä ei profiilissa lue :D Tuunhan mä sinnepäin Teuvolla tossa heti huomenna ku lähen pakkisristeilylle.. ;D heh.. Eipä muuten tuu kyl pahemmi siellä päin pyörittyä.

Jaa sulla on heti kaks autoo, nice :)

Mun tissit on liian huomaamattomat, perse olematon ja muutenkin ulkonäössä useampikin huomattamisen paikka kun ei kerran kukaa oo kiinnostunu mun nelivedosta :(

No ei se ihan yhtä hot ookkaa ku sanzen kärry :P

Pitäsköhä tää ny ottaa hyvällä vai pahalla.. :D :D

Kerro ny mikä nelikko löytyy?

Miks ihmisillä on niin paljon rahaa, että on vara ostella jotai subaru imprezoja? Minä oon katteellinen, ku itellä vaa e46 bemari... Onneks se on takaveto sentäs. Auton on oltava takaveto tai neliveto, etuvetoset on tylsille ihmisille! :lol2::piis:

Pitäsköhä tää ny ottaa hyvällä vai pahalla.. :D :D

Kerro ny mikä nelikko löytyy?
:D nii ota nyt sit minun jutuista selvää...
No vittu, meniköhän toi nyt huomiohuoraamisen piikkii ku puhuin enkä kuitenkaa mitää kertonu. Perkele tää internet on paha paikka :D
Grand Cherokee vm.01, ja tietenkin v8:lla :rock:

Miks ihmisillä on niin paljon rahaa, että on vara ostella jotai subaru imprezoja? Minä oon katteellinen, ku itellä vaa e46 bemari... Onneks se on takaveto sentäs. Auton on oltava takaveto tai neliveto, etuvetoset on tylsille ihmisille! :lol2::piis:

Vittu noi bemarin merkinnät on epäloogisia, ei noista ee-kasikuus vittu ee-kolmekuus vittu ee-viiskaks nimistä ota mitää selvää. Aina joutuu googlaa et minkänäkösestä on kyse :O Vois olla mun mielestä näppärämpi ilmottaa onko kolmossarjalainen, vitossarjalainen tms. ja vuosimalli :rolleyes: Asiasta mitään ymmärtämätönkin tietäis.

Täällä Turussa näyttää siltä että lunta tulee kohta lisää :hyper: Taidan käydä työpäivän päätteeksi vaihtamassa renkaat tuolla parkkihallissa, vähän mukavampi ajella/luistella...
Aamulla oli autossa melko disco kun bensavalo vilkutteli iloisesti ja samalla luistonestovalo huomautteli että renkaat lyö tyhjää :D

Onks sitä tulossa taas kohta lisää? :D Mahtaako täältä toimistolta uskaltaa lähtee edes lounaalle... Ittellä kyllä nastat alla, mutta en luottais työkavereiden ajotaitoihin :D

Nii-i Jos etuveto olis hyvä, ihmiset kävelisivät käsillään :D
(ajelen ite Avensiksella:nolo:)

:D nii ota nyt sit minun jutuista selvää...
No vittu, meniköhän toi nyt huomiohuoraamisen piikkii ku puhuin enkä kuitenkaa mitää kertonu. Perkele tää internet on paha paikka :D
Grand Cherokee vm.01, ja tietenkin v8:lla :rock:

Joo sä oot tollane huomiohuora ;)

Astetta isompi auto siis tallissa. V8 on aina hyvä valinta :)

Jaahas, joiskohan tanaan kaljaa. 0,5 Kozel ja muut tsekkioluet kaupassa nakojaan joku ~30 senttia, vaarallisen halpaa.

Leluja tollaset! MTU MB 873 Ka-501 liquid-cooled V12 Twin-turbo diesel engine sen olla pittää! :D Kevyt 47,6 litranen, 1103kW tuottava moottori.

Suuruudenhullu :D

Se on joo toi kasi sen verran syöpyny takaraivoo että kesäpelinä on ollu tollanen tasan kymmen vuotta vanhempi Firebird Trans Am. Pitäähän miehellä autoja olla :D

Pitää, pitää :) Oon monesti Pontiackeja kuolannu, mutta lähinnä GTO:ita :) mmmm :haart: Joskus sitte kesäautoks kans joku kiva kasi ;)

Onko tuo sun imppu wrx sti malli? Olen yhden vanhemman moisen työntänyt jäiseen penkkaan :)

WRX, mut ei oo STi, wannabe moinen vaan :) Tehoissa pärjää kyllä STi:llekkin sentäs :)

E. Foobari on sitten ihan hiljaa vaan!!! :D

Citymaasturit kuuluu romuttamoon :D

Toisten mielestä mulla on maasturi vaikka maastokäyttöön, toisten mielestä sillä ei tee mitään ku ei pääse maastossa. Mulle aivan sama, mutta aura-autojen ja traktoreiden tekemien vähän isompienkin kinosten yli sillä pääsee ja sen takia se mulla onkin. Maastoautoilu on iha perseestä. Kaks pyöräsellä sinne mettää kyl kiinnostais lähtee, vois samal haistattaa "tosimaastureille" pitkät vitut :P

Ainiin ja intissä maastoautoilu niillä ryssien maastokuorma-autoilla oli siistii :rock: Sellasia harvemmin liikenteessä näkeekään.

Autoilu imee. Myin oman auton, ratikalla on kivempi ajella.

Back
Ylös Bottom