Valvo naapuria, ilmianna väärinkäytökset verkkoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jakob
  • Aloitettu Aloitettu
Musta tuntuu et toi toimis ihan hyvin jos sinne laitettaisiin sellaisia oikeita toistuvia ongelmatapauksia. Ei ketään kiinnosta jos mopopoika jossain kerran kaahasi, mutta jos sillä on tapana ajaa joka päivä klo 13.02 viittäsataa ala-asteen ohi, niin siinäpä voisi olla hyvä vinkki. Ja on mulla ihan oikeakin esimerkki. Monta monta vuotta sitten kun kävin töissä vähän pidemmällä, tuli kotimatkalla joka päivä vastaan sama auto ihan hillitöntä ylinopeutta. Mutta onhan noi vinkit tuolla sivulla nyt oikeasti aikamoista shaibaa. Idea ei mun mielestä ihan niin paska kuin mitä siitä on tehty.

Ite katsoin kiinnostuksesta kotikaupungin läpi ni siellä luki jossain vinkissä että "sininen farmari ajoi päin punaisia"

Joku varmaan luulee että poliisi lukee noita jälkikäteen ja jakaa sakkoja myös, eihän tollaisen ilmoittamisessa oo muuten mitään järkeä jossain random risteyksessä..

Ette uskalla laittaa paikallisen poliisilaitoksen, verotoimiston, etc. valtion konttorin kohdalle, että siellä harrastetaan laitonta toimintaa :lol2:

Kyllä mä koitin jo ilmiantaa itseni, koska kävellessä rikon jatkuvasti lakia tientylityksissä. Ei mennyt vissiin enää läpi. Ei tosin mennyt epäilyttävät mummotkaan Turun kauppiaskadulla.

On tosiaan hyödyllinen sivusto, kotikaupunkini keskustan alueelle oli merkitty "Julkinen virtsaamispaikka". :lol2:

No mutta noihan on hyvä olla osoitettu ja tiedossa, itsekin kun tapaan juovuksissa kuseskella ihan mihin sattuu.

Back
Ylös Bottom