Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valehteliko myös Vitor, että sillä oli käsi paskana Jonesia vastaan? Vai muuten vaan ei viitsinyt lyödä hirveästi? Eiköhän tuota tapahdu jatkuvasti lääkärintarkastuksista huolimatta, että otellaan paikat paskana.
Siis mistä jengi nyt veti herneet nenukkaan?
Silva-Sonnen ykkösen faktat:
- Sonnen jäi kiinni roinasta
Kaksoisstandardit jälleen huipussaan.
Saat pussillisen omenoita kun kerrot ja näytät faktan siitä että mistä roinasta Sonnen jäi kiinni!!
(vinkki: Säästä aikaasi ja älä edes yritä, sillä se ei jäänyt kiinni mistää aineesta)

Täh? Sonnenhan feilas testit matsin jälkeen ja sai vuoden kilpailukiellon liian korkeiden testosteroniarvojen takia, ja kilpailukielto lyhennettiin myöhemmin 6 kuukauden mittaiseksi.
"The suspension stemmed from a positive drug test produced from Sonnen's UFC 117 pre-fight urine sample. Testing showed his testosterone to epitestosterone ratio to be 16.9, well above the legal threshold of 4.0"
http://www.mmafighting.com/2010/12/02/chael-sonnens-suspension-reduced-to-six-months-on-appeal
Niin. Toi siis kertoo Testosteroni/Epistosteroni suhteen eikä mitään muuta. Se voi johtua joko korkeasta testo-tasota tai matalasta episto-tasosta tai molemmista jne jne.. Toi pissatestikäytäntö on kokonaisuutena niin susi ja täynnä aukkoja ettei sen perusteella pitäis tuomita ketään mistään. Toi T/E suhde sinänsä herättää epäilyksen korkeasta testosteroni tasosta, mutta ei todista yhtään mitään.
Jos testejä haluttaisiin tehdä uskottavasti niin pitäis ottaa verikoe mistä oikeasti voidaan mitata testosteronin määrä veressä, mikä on se ratkaiseva seikka.
Summasummarum: Sonnenin ei ole todistettu käyttäneen yhtään mitään kiellettyä vaan saatu ainoastaan saatu epäilys pissatestin perusteella "epäilyttävästä" T/E suhteesta, ei muuta.
Ja tarkoitus ei ole puolustella Sonnenia vaan pikemminkin haukkua testaussysteemiä mikä on susi..
En ole mikään asiantuntija, vaan täysi maallikko näissä asioissa, mutta oon kanssa lähinnä uutisista saanut sellaisen käsityksen, että noi systeemit ei toimi kuten pitää. Tässä keississähän Sonnen myönsi, että "hänen lääkärinsä oli määrännyt synteettistä testosteronia injektoitavaksi kahdesti viikossa normaalin hormonitason ylläpitämiseksi."
Eli siis jos oikein ymmärsin, niin synteettinen testosteroni on kielletty aine mutta Sonnen (ja tusina muita ottelijoita) on keksinyt porsaanreiän miten kiertää doping-sääntöjä. Joten, jos jonkun mädän lääkärin allekirjoittama lappu muuttaa synteettisen testosteronin injektoimisen kahdesti viikossa sallituksi, niin kai mä voin myöntää että olin väärässä eikä Sonnen jäänyt mistään aineesta kiinni.
Niin, paitsi että testitulos on mahdollista riitauttaa, jolloin näytteestä testataan onko sen sisältämä testosteroni synteettistä. Ylläri pylläri, Sonnen eikä Überreem eivät kumpikaan halunneet lähteä tähän leikkiin.
Nogista koko keskustelu alkoi, jos et pysty muistelemaan muutamaa viestiä taakseppäin niin no hätä, tämä on foorumi ja voit tarkistaa, menet vain ylöspäin viestejä ja vaihdat sivuja taakseppäin kunnes löydät sen viestin josta keskustelu alkoi. Ei sinun tarvitse lisätä keskusteluun mitään, ja joskus olisi jopa suotavaa kun et liittyisikään kun et edes huomaa mistä puhutaan.Yhtäpaljon minua vituttaa Noginkin selitykset + kaikkien muiden brassienkin(koskee myös kaikkia muita kansalaisuuksia, ettei tule mitään ekstra napinaa) ilman mitään todisteita. Kaksoistandardit??? Puhe oli Silvasta ja nyt minun olisi pitänyt kuitenkin lisätä Nogi tähän keskusteluun ???
Annan propsit Chaelin voitosta mutta en mitään ekstraa lisää siihen sen takia että Silva oli muka loukkaantunut.
Niin, paitsi että testitulos on mahdollista riitauttaa, jolloin näytteestä testataan onko sen sisältämä testosteroni synteettistä. Ylläri pylläri, Sonnen eikä Überreem eivät kumpikaan halunneet lähteä tähän leikkiin. :dance2:
Mitenkähän tämä sitten toimii... Saako kusinäytteestä kuitenkin esiin testosteronin laadun vaikka määrää ei saada? Vai otetaanko jälkikäteen verikoe, josta sitten mittaillaan sen hetkistä tilaa? No periaatteessa täysin turha asia selvittää tätä koska molemmat ovat myöntäneet että testoa on otettu..
Toi TRT-hoidon tarve, laillisuus ja eettisyys on taas oma aiheensa ja siitäkin on jauhettu vaikka ja kuinka. Mun pointti oli lähinnä se että, kun ei ole testattu oikeasti mitään niin ei voida myöskään todeta että olisi käytetty mitään. Testaisivat kunnolla tai sitten älkööt testatko ollenkaan.
"Sonnen valitti CSAC:n päätöksestä. Hänen mukaansa hänellä oli vuonna 2008 diagnosoitu testosteronin alituotantoa aiheuttava hypogonadismi ja hänen lääkärinsä oli määrännyt synteettistä testosteronia injektoitavaksi kahdesti viikossa normaalin hormonitason ylläpitämiseksi." Oho! Yleensähän sutikkaa laitetaan korvaushoidossa max. kerta kahteen viikkoon![]()
Ja koska testoa on otettu ilman komission lupaa se on kiellettyä, kyllähän lääkäri voi määrätä morfiiniakin mutta ei sitäkään saa olla ottelussa käytössä, sama monen muun aineen kohdalla. Tästä siis päätelmä --> kiellettyjä aineita on käytetty, huijattu ja silti hävitty kylkiluu murtuneena otelleelle GOATille.
Ihan sama mulle, roina on roinaa vaikka se olisikin peitelty "TRT-hoidon" taakse, joten osoitin faktat siitä että Sonnen jäi roinasta kiinni. Mistä voin noutaa pussillisen omenoita?