Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

What cruise?

pakkisristeily minkä nää kurjat on menny laittaa vip-risteilyx.

Jos vähä lakuja ja leffaa, eetun kanssa tietty.

Vihdoinki kerkee koneellekin istuutumaan. Mites on porukoilla täällä pakkiksella mennyt tiistai?

Herätty myöhään, syöty hyvi, pelattu sulkkista, käyty saleilee, syöty lisää ja ny leffaa. Perustiistai siis, kouluhommiaki tarttis saada aikasee.

Uu jee tilasin Thor Steinarin talvitakin ja Lonsdalen t paidan!

tuje3atu.jpg

Tuli hieman ohennettua fledaa, nyt on huomattavasti kevyempi olo kun pääs siitä kypärästä eroon..

Nyt istun pers homeessa koneella, basic day : D

Osta vipit ja ala pitämään treenipäivyriä :)

Mul on jo blogi nii ei jaksa kirjotella enempää enää :D Nyt en kyllä viitsi kirjata treenejä sinne sanatarkasti, koska tuntuu vähän rahan hukkaan heittämiseltä, jos ensin maksan ohjelmasta ja sitten paljastan kaikille. Mutta marraskuusta alkaen alkaa tuleemaan luultavasti tarkempaa settiä treeneistäkin, kun valmennus loppuu. Enkä ihan heti kai ota uutta satsia, sitten dieetillä vois ottaaki taas.

Toki :) Eikös se laivojen virallinen ikäraja ole...

Sinne olis kyllä paikkoja vapaana ku joukkopako alko :D

No olis aiemmin tienny aikataulun ni olis voinu varalle ilmottautuu. Nyt ei oo enää rahaa. Ens kerralla sitte.. Ehkä.

Mä olisin ainaki ollu sielä kostoksi selvinpäin jos olisin jaksanu lähteä. :hah:

Sanze yrittää vaan houkutella kaikkia mukaan sinne risteilylle. :P
Tulee vaan hirvee krapula moisista risteilyistä. :D

Oishan tuo ollut mukava lähteä, ehkä joku toinen kerta...

Mä oon ite enskertalainen :) Jonku verran porukkaa sentää jo nähny sentäs.

Ehkä ja ehkä... Vässykkä :D

Een välttämättä. Voin vaikka mennä kapakkaan selvinpäin tai pienessä nousussa kuuntelemaan rokkia!

Back
Ylös Bottom