Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie tajusin just Hengen postauksesta, et oon sikabulkilla ja saisin syyä tänää sipsiä. MUTTA en ehi kyllä millään kauppaan ostaa, vaikka tulin töihi aamuseppoon. Saas nähä millo täältä pääsee pois... Työkaveri se vaan lubsuttelee naistaan :/

Ai hitto repesin tälle:D Mun piti myös olla plussilla, mut unohdin syödä eilen:D Tosin oon tänään taas lihava, että ei niin haittaa.

Ei tiedä poikaparka, että mitä sitä onkaan luvassa..

No onneksi sen pitäisi olla edessä vasta heinäkuussa -14. Jos se meininki muuttuisi hieman lähemmäksi tätä siihen mennessä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hiiohoo, mäki oon hereillä. Säkrifaissien äärellä, pitää näin iltavuoroviikolla herätä varttia vaille viis aamulla että ehtii treenata, katsastaa auton ja tehdä eväät valmiiks että jaksaa alisuoriutua taas sen pakollisen kahdeksan tuntia.

E: Menkääpä ihmiset joskus tonne Konemusaa-ketjuun ja näpätkää kaikki biisit soimaan yhtä aikaa mitä on linkattu.

Back
Ylös Bottom