Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie tajusin just Hengen postauksesta, et oon sikabulkilla ja saisin syyä tänää sipsiä. MUTTA en ehi kyllä millään kauppaan ostaa, vaikka tulin töihi aamuseppoon. Saas nähä millo täältä pääsee pois... Työkaveri se vaan lubsuttelee naistaan :/

Tulipa kunnon ekstaasiolo treenistä. :haart: Nyt onkin kamala paikka päättää Die Hardin tai Bondin väliltä... molemmat hyviä ja tullut katottua sen kymmenettä kertaa. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Paljonko maksaa uudet uimapuvut?!

Miästen speedot makso 45e, ku just jouduin ostaa uudet. Ja ei, ei ollu jääny kuppikoko pieneksi :( Vanhat rupes muuten vaan olemaan puhkiuidut.

Sama homma kyllä mullakin, yleensä aina kolmen päivän safkat kerralla. Ja suurimmaks osaks ruoka on pastaa ja kanaa, kun ei opiskelijabudjetilla mihinkään kauheisiin hifistelyihin ole varaa :D

Sen jälkeen kun avokki otti ja lähti, oon syöny pelkästää pastaa. Alkaa vaan näin 3vk jälkeen hieman tulemaan jo ulos korvista :D Pakko koittaa jossain vaiheessa tehdä jotain muuta.

^^Mä oon syöny pian 2v kotona oikeestaan pelkkää maksalaatikkoa. Hyvää!

Sen jälkeen kun avokki otti ja lähti, oon syöny pelkästää pastaa. Alkaa vaan näin 3vk jälkeen hieman tulemaan jo ulos korvista :D Pakko koittaa jossain vaiheessa tehdä jotain muuta.

Uus avokki tekeen perunoita?

Back
Ylös Bottom