Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mööh, ei ne penskat, mutta kouluhommat painaa päälle. Ei oo kaikilla tuoreessa muistissa esseen kirjottaminen tai ylipäänsä tieteellinen teksti. Lähetään siitä, että pitäisi omaksua tuo aineisto eka. Onneks ainakin olin hyvä äikässä..

Mulla ois tukiopetusta heti aamusta. Matikassa. Mä oon oikeastaan aina ollu ihan susipaska matikassa. Paitsi just ala-asteella. Ehkä mä tän handlaan :D

Töiden puolesta kiva päivä: pari tuntia omaa ryhmää ja koko jengin tiimiä. Kaksi tuntia hyppäriä tuli just sopivasti tälle päivälle niin pakenen kirjastoon tekemään hommia. Mut nyt menox!

Hrrr, mikä aamuinen palelukohtaus, eikä oikein nappais mennä tuonne uloskaan. Monta kupillista kuumaa teetä, jospa se siitä.

No joo, myönnetään. Ehkä mä en NIIN hereillä siellä ollut kuin olisin voinut olla. Luin kuitenkin aina tosi paljon ja kirjotin, eli sitä kielioppia tuli treenattua. Itelläkin kyllä rapistunu ihan helvetisti kirjallinen ilmaisu, pitäis varmaan alkaa lukea taas enempi ja vaikka joskus kirjoittaakin jotain elävämpää kuin pelkät akateemiset paskajaaritukset.

En kyl muista mitä tein äikäntunnit, mutta kirjoitin ylioppilaskirjoituksissa runon äikän aineessa ja sain L:n:D En unohda edelleenkään mainita sitä joka välissä missä voin:P

Miksi tampereella tulee aina niin kova humala+krapula? Oikeesti tiedän vastauksen, mutta esitän silti tietämätöntä. Onneks enää ei ole kuitenkaa rapulaa.

Back
Ylös Bottom