Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sullahan on mies, hyväksikäytä häntä.Voi että kun haluaisin nyt halailla ja pussailla :(
Sullahan on mies, hyväksikäytä häntä.
Jos minä käyn hyväksikäyttämässä häntä ja otan homman filmille, auttaisko se?Taidat sinä olla fyysisesti mun miestä lähempänä tällä hetkellä. Aina ei jaksais kaukosuhteilla :(
Turkinpippureiden kanssa tuollainen chiliviina voisi toimiakin. Pelkästään chilin kanssa ei ollut kovin hyvää. Kaverit kerran kokeili. :urjo:
Jos minä käyn hyväksikäyttämässä häntä ja otan homman filmille, auttaisko se?
Vois tosin jäädä yrityksen tasolle...
Hienoa touhua, vesisateessa lokakuussa +5 asteen keleillä ja yhet istuu paljussa juomassa olutta :D Mikäs siinä jos tykkää.Mun käsittääkseni se on kännissä jossain paljussa että sulla varmasti olisi paremmat mahdollisuudet tänään kuin koskaan. Sillä on kyllä aika lihaksikkaat pakarat homosteluun, joten sun täytyy varmaan olla se sisempi lusikka. Paitsi jos sullakin on niin sitten menee vaikeaksi.
Hienoa touhua, vesisateessa lokakuussa +5 asteen keleillä ja yhet istuu paljussa juomassa olutta :D Mikäs siinä jos tykkää.
En omista pakaralihaksia lainkaan ja munakin on aika lyhyt, eli varmaan oisin sitte bitch meidän suhteessa :( Noo, lusikka on aina lusikka eikä tällä naamalla oo varaa valikoida edes sukupuolissa.
Vai pämppäämään... Ainakin puhut ku kalajokiset ;) Yöllä sitte katabolia katki Matkiksella, autossa pienet jatkot ja kotiin kuolaamaan tyynyä? Tai puremaan tyynyä, katotaan ny.Eiköhän ne sieltä illan päälle siirry safaritalon kautta dyyniin pämppäämään, että tuskin ehtivät kylmettyä.
Joo, sää varmaan joutuisit nartun rooliin kun muakin kyykytetään tässä suhteessa ihan sata-nolla :D
Vai pämppäämään... Ainakin puhut ku kalajokiset ;) Yöllä sitte katabolia katki Matkiksella, autossa pienet jatkot ja kotiin kuolaamaan tyynyä? Tai puremaan tyynyä, katotaan ny.
Murteet on aina komioita/kommeita, muutamalla poikkeuksella. Esim stadilaisten lässytys kuulostaa niin vitun vetelältä, ihan ku räkä valuis pitkin seinää. Ei tietty kaikilla, eli äläkää ristiinnaulikko mua ny tän takia :DPittää kahtua ;) Siellä päin on kyllä komia murre.
Murteet on aina komioita/kommeita, muutamalla poikkeuksella. Esim stadilaisten lässytys kuulostaa niin vitun vetelältä, ihan ku räkä valuis pitkin seinää. Ei tietty kaikilla, eli äläkää ristiinnaulikko mua ny tän takia :D
Mä taas pyrin pitään murteet poissa näin nettimaailmassa, mutta kyllä se silti tieten näkyy läpi välillä.Mää oon itte pohjoisesta kotoisin ja erilaiset murteet on huippuja! Pääkaupunkikieli on murteista vähiten lemppari myös, täytyy myöntää. En osaa itekään puhua enää murteella, puhe on enemmän sellasta yleiskieltä.
Mä taas pyrin pitään murteet poissa näin nettimaailmassa, mutta kyllä se silti tieten näkyy läpi välillä.
Keskustelut on kuin naisia, joskus ne rupsahtaa. Sitten vaihdetaan :D Tiesitkös sitä?Teidän murre vielä tarttuu! Mitenkä me kuivatettiin tää keskustelu miesten välisestä väkisinrakastelusta murteisiin? Not good!
Teidän murre vielä tarttuu! Mitenkä me kuivatettiin tää keskustelu miesten välisestä väkisinrakastelusta murteisiin? Not good!
Keskustelut on kuin naisia, joskus ne rupsahtaa. Sitten vaihdetaan :D Tiesitkös sitä?
Tehosekottimen Otto sano aikanaan mun kotipitäjän ihmisten kanssa hengaillessaan, että ei helevetti, ei tartte kun hetki olla täällä niin alakaa puhua ku juntti! :D