Hahah :D Toki mä työni hoitaisin antaumuksella ja säntillisesti. Mutta satunnaisilla tipeillä vain ei elä :(
No majoituksen ja ruoat saat täältä, joten muuhunhan rahaa et tarvitsekaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahah :D Toki mä työni hoitaisin antaumuksella ja säntillisesti. Mutta satunnaisilla tipeillä vain ei elä :(
Ei sulla olisi varaa ruokkia massakaudella olevaa fitness-misua :D Ja koirakin ja sen kulutkin tulisi mun mukana :D Ja millä rahalla mä sitten ostelisin uusia vaatteita ja kävisin kampaajalla ja sokrussa ja muissa välttämättömissä menoissa? :O
- - - Updated - - -
No jos vaimoksi alkaisin, niin vaatisin kyllä ainakin ison budjetin ihanat luksus-prinsessa-häät! :D
No sit ei kyl tuu kauppoja! :D
No kyllä joku vielä minut huolii, niin töihin kuin vaimokkeeksikin! :D
Et voi olla mahtava, jos et huoli koiraa samaan talouteen :D
On se kumma. Jos ois kyse mistään muusta aktiviteetista, niin en ois vissiin enää noussu tuolta sängystä mihinkään. Salilla ois kuitenkin käytävä vielä tänään, joten eikun naamaa ylös tyynystä.
Sali on jännä. Päivän päätteeks väsyttää helvetisti mutta kun salille pääsee, energiaa jostain syystä riittää ja olo on treenin jälkeen pirteämpi.
Vois kattoa eilen tulleen Takenin...
Mahtava leffa, kohta kakkonen teatterissa.
Tuleekohan olemaan pettymys? Ykkösen nähtyä rima on aika korkealla.
Tulipa tänään katteltua Pitkästä aikaa Gran Torino, voi helvetti ku osaa olla hyvä elokuva.
In Bruges on kyllä sellanen, että iski meikäläiseen ku sata lekaa. Joidenkin mielestä hämärä, mutta tykkäsin ite kyl.