Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä tykkään paljon enempi noista dressmannin man boksereista. Joka päivä näkee muistutuksen siitä, että kuuluis olla mies!

Kyllä pari mun tuntemaa tyttöä on myöntäny, et käyttää välillä miesten kalsareita ja et ne on oikeesti mukavammat... Siitä vaan ostamaan :D

Tee ite! Ei se ny niin vaikiaa voi olla...

Näytänkö mä siltä että harrastan ruuanlaittoa?

- - - Updated - - -

Mä tykkään paljon enempi noista dressmannin man boksereista. Joka päivä näkee muistutuksen siitä, että kuuluis olla mies!

Mun on aivan sama mitkä porschen mootorit mulla on jalas vai onko ollenkaa, ku ei kuitenkaa kukaa niitä näe! Ei kukaa nainen kuolaa vaikka olis minkälaiset bokserit farkkujen alla.

Osaan mä mutta en viitti. Ja se suurin syy miksi en viitti on se, ku siitä tulee niin paljo tiskiä ja vihaan yli kaiken tiskaamista.

Daiinan niksinurkka neuvoo hankkimaan sellaisen sumutinpullomallia olevan pikatiskaajan, jolloin allasta ei tarvi täyttää vedellä ja uitella astioita siinä, vaan silloin kuin astia on likainen sumuttaa siihen pesuaineen ja pyyhkäisee harjalla juoksevan veden alla. Ta-daa! Ei tarvitse kerätä vinoa pinoa astoita odottamaan minnekkään vaan sen yhdenki käytetyn lasin voi siinä hetkessä tiskata. Toi nopeuttaa arkea huomattavasti ja tiskaamista ei tarvitse liiemmin harrastaa. Viisas pääsee vähemmällä. :D

pari fu..... päivää viä jäljel, aika matelee kaiken lisäks mennee hermot ton yhen koulutehtävän kanssa.
images

Vielä kun huomisen ja ylihuomisen siellä koulun penkillä jaksais niin oiskin sitten syysloma tiedossa :) Tuli just tilattua itselle reisien hieronta tonne lomalle...

Back
Ylös Bottom