Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo toi on niin persiistä. Eikä sellaista realitya jaksa kukaan katsoa...

Mä kattoisin semmosta ultimate survivoria, autiolle saarelle pelkän viinan kanssa porukkaa sekoilemaan. Olis huikean extremeä jos jengi jossain tuvalulla pyydystelee käärmeitä 2.8 promillen kännissä. Voittaja= 30 päivää kännissä autiolla saarella :D

Olipa kiireinen päivä, ja salilla oli ihmisiä vitusti liikaa. Jäi räkkivedot tekemättä, koska joku teinilauma teki kyykkyräkissä lattiapenaa. Vittu. Onhan neki maksanu salikorttinsa ihan ku muutki, mutta oikeesti. Ehkä 15v jätkillä se penkkitulos paranis ilman apuliikkeitäki.

Mä kattoisin semmosta ultimate survivoria, autiolle saarelle pelkän viinan kanssa porukkaa sekoilemaan. Olis huikean extremeä jos jengi jossain tuvalulla pyydystelee käärmeitä 2.8 promillen kännissä. Voittaja= 30 päivää kännissä autiolla saarella :D

Karsitaanko kilpailijoita käärmeen- ja hämähäkinpuremien, tautien, hukkumisten ja alkoholimyrkytysten voimin? :D

Karsitaanko kilpailijoita käärmeen- ja hämähäkinpuremien, tautien, hukkumisten ja alkoholimyrkytysten voimin? :D

No pakkohan se on juoda ettei tuu nestehukkaa.. :D

Muutenki kaikki on niin menetetty että telkkarista voitais ihan oikeasti näyttää kunnon sekoilua viinan, huumeiden ja muiden päihteiden kanssa. Kansa viihtyy eikä tarttis nii usein hinkua baariin. Sensuurit pois..

Meillä on joku ihme naisten vallankumous salilla nyt, melkeen kymmenen uutta naamaa yht äkkiä. Kaikki ihan tuoreita salilla kävijöitä selvästi. Mistä niitä tulee? Mua jännittää niiden puolesta. Jääkö niistä kukaan? Olis kiva jos jäis ees pari ku meillä on aika äijä sali..

Meillä on joku ihme naisten vallankumous salilla nyt, melkeen kymmenen uutta naamaa yht äkkiä. Kaikki ihan tuoreita salilla kävijöitä selvästi. Mistä niitä tulee? Mua jännittää niiden puolesta. Jääkö niistä kukaan? Olis kiva jos jäis ees pari ku meillä on aika äijä sali..

Kohta teillä on jotki technogym vempaimet. Jooga matto ja pilates tunnit. Vapaat painot on helvetistä!

Syksyllä ja vuodenvaihteen aikoihin tulee aina asiakasryntäys, sitten kuukauden päästä niistä on ehkä promille jäljellä treenaamassa. Luojalle kiitos siitä.

Munkin salilla on alkanut pyöriä enemmän naisia kuin aiemmin... En osaa sanoa, onko tämä hyvä vai paha asia. Kaikki saa siellä kyllä käydä, kunhan ei mua tai mun treenejä häiritse.

- - - Updated - - -

Syksyllä ja vuodenvaihteen aikoihin tulee aina asiakasryntäys, sitten kuukauden päästä niistä on ehkä promille jäljellä treenaamassa. Luojalle kiitos siitä.

Juuri näin! Luultavasti lähtevät, kun huomaavat, että siinähän tulee hiki ja siellä salilla on melua (ainakin kun meikä mavettaa)

Sali oli täynnä miehiä, kerrankin. En minä jaksa naisia katella ja yleensä oon ollut ainuita naispuolisia siellä. :rolleyes:

Tuleeko uuden vuoden jälkeen sitten uudet äijät? Pari uutta äijää oon nähny mut toi naisten määrä ihmetyttää.
Ja ps: Ha, olinpa itsekin viime vuoden syksyn alokkaissa. Siis: class 2011.

Sali oli täynnä miehiä, kerrankin. En minä jaksa naisia katella ja yleensä oon ollut ainuita naispuolisia siellä. :rolleyes:

Naiset ei jaksa naisia katella ja miehet ei jaksa naisia katella. Kuka teitä sitten kattoo? :D

E: Tai riippuu luultavasti minkälainen tapaus on kyseessä. Ilomielin kattoo naista, joka oikeesti treenaa kunnolla!

Huh huh, oli kyllä sali ammuttu täyteen ihmisiä tänään, joutu jopa venaileen muutamaan vempaimeen. Uusi ohjelma alla ja tuntuu että viikkoon en varmaan pääse sängystä ny ylös sitte :D

Mä luulin että salilla treenataan, eikä katsella! HCBB!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tekis mieli kattoa Drive, on nimittäin sen verran hieno elokuva ja ei ole tullut sitten kevään katsastettua.

E: Jään sittenkin popittamaan tätä koska porukat katsovat uutisia toisesta telkkarista ja ei elokuvaa vaan kehtaa kattoa 27" telkkarista, jossa soittimena on vaa PS3...

Onneksi huomenna on naistenvuoro niin ei tarvi kattella, ku miehet keikistelee hiattomissa paidoissa ympäri salia.
Tänään meni jo treenit niin päin vittua - tosin muista syistä - että toinen samanmoinen putkeen saattas jo hajottaa... vielä pahemmin.

Back
Ylös Bottom