Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Haha! Tuli tuosta mieleen että taisin muuten eilen ansaita itselleni Happy Mealin -Lelulla :D

Herää vaan kysymys että jaksatkohan sä syödä ihan koko aterian...

Nää on aika AwwwWWWwwwWWWWwwww

goggles-pinksplash-1000.webp

:gay:

Voihan iltavuoro taas... ei kiinnostas yhtää lähtee. Tulis ees vähän lunta ni näkiski jotain tuola pimeessä. Tosin nyt ollu jo 4 päivää putkee ettei elämä ylipäätään kiinnosta vittuakaan... möh.

Voihan iltavuoro taas... ei kiinnostas yhtää lähtee. Tulis ees vähän lunta ni näkiski jotain tuola pimeessä. Tosin nyt ollu jo 4 päivää putkee ettei elämä ylipäätään kiinnosta vittuakaan... möh.

Minä vapauduin just omasta iltavuorostani, vähän tympeää kun kotiutuminen venähtää sitten niin myöhäiseen. Ei oikein veny kaupungillekkaan enää ja siellä on pimiäkin jo.

Jaha pakollinen pakkovieroitus pakkotoistolta ensi viikolla:) Työreissua pukkaa pitkästä aikaa..

Toimiva ruokailu taas tälle päivälle.. 14:00 ylös ja siitä syömään kaverille jtn karppilettuja. Pari tuntia myöhemmin vähän täytekakkua ja nyt billys pitsa. Yöllä töissä varmaan tilaataan jtn fakin hampurilaisia..

Tallinna@TV5. Eisaatana.

En ole tähän päivään mennessä tajunnut, miksi helvetissä tuollainen sarja on tehty. Suomalaiset sekoilemassa Tallinnassa, mikä sen katsomissa niin kiehtoo? Katsoin myös jakson Muuttajia tällä viikolla, ja voi luoja, varmasti heikoimpia ammattirealityjä, mitä olen ikinä nähnyt. Tuli myös kylmiä väreitä, kun muistutti millaista sitäkin duunia oli tehdä.

Mun hauikset on ottanu viimeisen viikon aikana niin paljon hittiä, että varmaan enemmän kataboliassa ollaan kuin anaboliassa tuntemuksista päätellen. :lol2: Nyt kaipais oikein kunnon hierontasessiota, että jumit saatais puretuksi.

Ei helvetti missä on Simpsonit?! Sieltä tulee jotain helvetin realitypaskaa joka kanavalta! Onneks mulla on Will&Grasea pari boxia tossa odottamassa. Sitten jos ne poistaa kello yhdeksän Criminal mindsit ni ostan PS3:n (hitto mä mökötän).

- - - Updated - - -

Ei helvetti missä on Simpsonit?! Sieltä tulee jotain helvetin realitypaskaa joka kanavalta! Onneks mulla on Will&Grasea pari boxia tossa odottamassa. Sitten jos ne poistaa kello yhdeksän Criminal mindsit ni ostan PS3:n (hitto mä mökötän).

Mun hauikset on ottanu viimeisen viikon aikana niin paljon hittiä, että varmaan enemmän kataboliassa ollaan kuin anaboliassa tuntemuksista päätellen. :lol2: Nyt kaipais oikein kunnon hierontasessiota, että jumit saatais puretuksi.

Ite olin viime viikol just hierouttamas hauikset ja ojentajat sekä olkapäät. Aluks sanoin hierojalle et hierotaan kädet ja nainen alkoi meinas alkaa hieromaan kämmeniä. Täytys sitten tarkentaa, että tarkoituksena oli hierouttaa noita isompia käden lihaksia...

Kävi antaas ittellee ilma- & vesihierontaa poreammeen muodossa salin ja uinnin jälkeen... ah nam :)

Ilmakompuralla kuplat ammeeseen??

En ole tähän päivään mennessä tajunnut, miksi helvetissä tuollainen sarja on tehty. Suomalaiset sekoilemassa Tallinnassa, mikä sen katsomissa niin kiehtoo? Katsoin myös jakson Muuttajia tällä viikolla, ja voi luoja, varmasti heikoimpia ammattirealityjä, mitä olen ikinä nähnyt. Tuli myös kylmiä väreitä, kun muistutti millaista sitäkin duunia oli tehdä.

Telkkarista tulee nii shittiä ja kopiota ettei oo tosikaa. Muistan ku yhdes vaihees tuli huippumallia haussa melkein joka päivä, australiaa, jenkkien ja vissii suomenki versiota. Sillo mietin ettei oo hääviä meininki enää..

Joo toi on niin persiistä. Eikä sellaista realitya jaksa kukaan katsoa...

Back
Ylös Bottom