No ei. Mut kyl mun mahkut on ainakin väliaikaisesti menny.
Smöö :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei. Mut kyl mun mahkut on ainakin väliaikaisesti menny.
Voihan iltavuoro taas... ei kiinnostas yhtää lähtee. Tulis ees vähän lunta ni näkiski jotain tuola pimeessä. Tosin nyt ollu jo 4 päivää putkee ettei elämä ylipäätään kiinnosta vittuakaan... möh.
Viimeisimmän inbodyn mukaan oon oppinut syömään :DHerää vaan kysymys että jaksatkohan sä syödä ihan koko aterian...
Jaha pakollinen pakkovieroitus pakkotoistolta ensi viikollaTyöreissua pukkaa pitkästä aikaa..
Tallinna@TV5. Eisaatana.
Kaupungilla pyörähdetty ja farkut pääty jalkaan.
Mun hauikset on ottanu viimeisen viikon aikana niin paljon hittiä, että varmaan enemmän kataboliassa ollaan kuin anaboliassa tuntemuksista päätellen. :lol2: Nyt kaipais oikein kunnon hierontasessiota, että jumit saatais puretuksi.
Kävi antaas ittellee ilma- & vesihierontaa poreammeen muodossa salin ja uinnin jälkeen... ah nam![]()
En ole tähän päivään mennessä tajunnut, miksi helvetissä tuollainen sarja on tehty. Suomalaiset sekoilemassa Tallinnassa, mikä sen katsomissa niin kiehtoo? Katsoin myös jakson Muuttajia tällä viikolla, ja voi luoja, varmasti heikoimpia ammattirealityjä, mitä olen ikinä nähnyt. Tuli myös kylmiä väreitä, kun muistutti millaista sitäkin duunia oli tehdä.
Ei helvetti missä on Simpsonit?! Sieltä tulee jotain helvetin realitypaskaa joka kanavalta! Onneks mulla on Will&Grasea pari boxia tossa odottamassa. Sitten jos ne poistaa kello yhdeksän Criminal mindsit ni ostan PS3:n (hitto mä mökötän).