Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä ihmettä, stadissa paistaa aurinko

Mäkin oon noi urheilurintsikoihin panostamisen katsonut aiheelliseksi. Hirmu hankala kyllä löytää treeniliivejä, jotka ei tekis pienitissisestä täysin tissitöntä. Pitäs myös hommata enemmän jotain semmosia näkymättömiä pikkareita, noi mun normi pitsihepenet ei oo kaikista mukavimmat salilla vääntelehtiessä plus että voi näkyy rajoja jne. Ja noita Bia Brazilejahan vois sit hankkia..sit ku on varaa :D
Henkkamaukalla ainaki oli jotain topattuja vissiin.Mäkin oon noi urheilurintsikoihin panostamisen katsonut aiheelliseksi. Hirmu hankala kyllä löytää treeniliivejä, jotka ei tekis pienitissisestä täysin tissitöntä. Pitäs myös hommata enemmän jotain semmosia näkymättömiä pikkareita, noi mun normi pitsihepenet ei oo kaikista mukavimmat salilla vääntelehtiessä plus että voi näkyy rajoja jne. Ja noita Bia Brazilejahan vois sit hankkia..sit ku on varaa :D

Ei helvetti mitään stringejä. :D Mää varmaan repisin ne jalasta kesken treenin ja heittäsin seinään, ku en kestäis sitä epämukavuutta...Parhaat reenialushousut on stringit. Paljon parempi yks naru perseessä ku kymmenen metriä rullalla... Ja toi tissittömyys ei mua haittaa, edessä ne ois treenatessa kuitenkin. Pääasia mulle ettei nännit näy mihinkää ja vähäisetkin tavarani pysyy paikallaan :D
Juu, ei se vaatetus kyllä tuloksiin vaikuta. Mutta jos haluaa hifistellä niin kyllähän sekin käy. Kaikki vaatteet ei vaan oo niin toimivia jumppaan, esim. eilen käyttämäni t-paita kiristi ihan liikaa olkapäiden kohdalta jolloin se ei ajanut asiaansa. Perus treenitoppi ja urheilucaprit toimii parhaiten ja joskus pitää tosiaan ajatella kanssatreenaajien hyvinvointiakin. :D Treenitossuina oon käyttäny Feelmaxin ohutpohjaisia tossuja ja harmia niistä ei vielä oo ollut, vaikka ne ei tuekkaan jalkaa tarpeeksi.
Aurinko :haart:
Ei helvetti mitään stringejä. :D Mää varmaan repisin ne jalasta kesken treenin ja heittäsin seinään, ku en kestäis sitä epämukavuutta...
Täytyy myöntää, että tykkään pitää hyvännäkösiä treenivaatteita, mutta hitto, ku en edelleenkään tajua tuota pikkarinraja/nänniahdistusta. Kamelinvarvasta sentään en vihtis porukoille näytellä...
Käykö muuten stringit myös miesten treeneihin?
Ei helvetti mitään stringejä. :D Mää varmaan repisin ne jalasta kesken treenin ja heittäsin seinään, ku en kestäis sitä epämukavuutta...
Stringejä en oo koskaan edes jalkaani laittanut
Juu, siis tosiaan stringejä käytänkin, mutta semmosia basiceja pitäs hommata, kun pitsiset just saattaa paistaa läpi plus että joskus hiertää ikävästi. Musta ois kiva, että olisi vähän jotain täytettä siellä etumuksessa, etenkin kun mulla tuppaa vatsa pömpöttämään helposti (eikä kyse nyt siis läskistä, vaikka toki sitäkin jonkin verran mussa on), ja ei oo kivaa, jos massu on edempänä ku tissit.
Stringit kuuluu naisen nilkkoihin kintut kohti kattoa. Tai lattialle, ja jos on japanilainen rakastaja niin ne voi laittaa sille miehelle päähän jos on hyvin marinoituneet pöksyt kyseessä.
Treenit kulki hyvin, ja hyvä treenikaveri on kyllä kultaa. ''Vitun ruotsalainen muslimihomo, polje sitä prässiä!!'' :D Kahdestaan treenattiin miehekkäällä latinotavalla housut pullottaen.
Ei, mutta haukkui tosiaan neekeriksi, muslimiksi ja sodassa-antautujaksi. Se piiskas ihan hyvin.Piiskasiko hän sinua myös miehekkäällä kehonrakentajatavalla, jotta viimeisetkin toistot saataisiin peliin?
Ei, mutta haukkui tosiaan neekeriksi, muslimiksi ja sodassa-antautujaksi. Se piiskas ihan hyvin.