Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloin juuri miettimään, pitäisikö minun kasvattaa vittuillakseni pulisongit pitkästä aikaa. Nyt minulla olisi pari kuukautta vapaat kädet siihen, sen jälkeen on luultavasti aina paistinpannun kuva otsassa jos moista yritän. Ehkä tilaisuus pitää hyödyntää, vaikka en tiedä jaksanko enää itsekään sellaisia ihan helvetin törkeän näköisiä katsella. Jos edes sellaiset melko siistit korvien alaosaan saakka.

Aloin juuri miettimään, pitäisikö minun kasvattaa vittuillakseni pulisongit pitkästä aikaa. Nyt minulla olisi pari kuukautta vapaat kädet siihen, sen jälkeen on luultavasti aina paistinpannun kuva otsassa jos moista yritän. Ehkä tilaisuus pitää hyödyntää, vaikka en tiedä jaksanko enää itsekään sellaisia ihan helvetin törkeän näköisiä katsella. Jos edes sellaiset melko siistit korvien alaosaan saakka.

Kannattaa vaan kasvattaa. Mulla oli jonkin aikaa parta naamassa (ensireaktio oli ei se sovi sulle), sitte kun ajoin parran pois niin parran kanssa olikin parempi.

Ei naiset vaan osaa päättää, se on totuus :D

Sama muute olis kaljun kanssa..

Nyt kasvatat niin härskit kapistukset, että mummoiltakin tippuu tukisukat jaloista. I dare ya!

Todellakin kasvatat. Semmoset oikein kunnon reisiharjat. Aijai.

Kohta ohjelmassa kakkua ja kahvia ja 8 viikkoinen koiranpentu.

KSE:n Adamin tyyliset
0.jpg

Harmi ettei mulla taida olla enää yhtään kuvaa siitä, kun joskus kauan, kauan sitten pisimmät, tai ainoat, päänupista löytyvät karvat kasvoivat tuossa korvien viertä pitkin. Se oli aika härskin näköistä, mutta niin pitikin. Ehkä mä nyt sitten otan edes pienen kasvatusprojektin päälle.

No vanupuikkoja perseesee.

Että huomentaa vaan minunki puolesta.

Tuli ensimmäiseks mieleen jotkut suppo touhut, mut ois aika omituista innoissaan moista mainostaa. Tosin kyllähän täällä kaikenlaista porukkaa pyörii.

- - - Updated - - -

Hahaa :D Niin, sehän voi kyllä kieltämättä hiukan erikoiselta toisen korvaan kuulostaa :D Mun mummolla on tapana sanoa, että kun syö puuroa, niin se on kuin laittaisi suolet pumpuliin! Eli puurot tuossa juuri vetelin nassuun :D
Aaahahaa xD Ei sentäs, en oo vielä oppinut peppuleikeistä kauhiasti nauttimaan :D

Oishan se pitänyt arvata, että mummon suusta tollaset ilmaisut tulee. Selvää myötämielisyyttä/kokeilun halua kuitenkin havaittavissa tossa boldatussa osiossa, mitähän mummo siihen sanoisi.

Mä mietin että mitä lepopäivänä tehdään. Istutaan vaan? Pienet lämmöt ja venytellä kait vois?

Meinaan että kattos Marvellin Hulkin perheen kera.

Nörtteillään, kokataan, pestään pyykkiä, siivotaan, käydään kaupassa. Voihan sitä tietty venytelläkin, jos moiseen jää aikaa :D

Nörtteillään, kokataan, pestään pyykkiä, siivotaan, käydään kaupassa. Voihan sitä tietty venytelläkin, jos moiseen jää aikaa :D

4 ekaa tehtiin jo. Kaupas ei tarttis käydä kyllä millää nytte. Vois venytellä joo :)

Tänään vois kyl itekin käydä vaik vähän kävelyhölkällä ja jälkilämmöillä venyillä paikkoja auki. Tää uus reeniohjelma on kyl vetäny mun kropan niin jumiin et morjens. Oli kyllä toki odotettavissakin, mutta tulee sellanen fiilis, että taitaa olla ihan kannattavaa pitää lihashuollosta vähän paremmin kiinni.

Harmi ettei mulla taida olla enää yhtään kuvaa siitä, kun joskus kauan, kauan sitten pisimmät, tai ainoat, päänupista löytyvät karvat kasvoivat tuossa korvien viertä pitkin. Se oli aika härskin näköistä, mutta niin pitikin. Ehkä mä nyt sitten otan edes pienen kasvatusprojektin päälle.

Ahhhahaa, pidätän oikeuden kuittailla:lol2:

Hah, sain nurmikon leikattua, se olikin ihan helppoa. Ainoa että siitä trimmeristä jotenkin hävisi lanka ja jouduin lainaamaan naapurinsedän trimmeriä, mutta yritän nakittaa erittäin krapulaisen kaverin korjaamaan sen mun trimmerin. Varmaan great success.

Eikö koira sopisi paremmin päivän pääruoaksi kuin kakkukahvin kanssa murkinoitavaksi?

Se tulee vaan käymään, eli tarkoitus ei ole syödä sitä. Siitäkään huolimatta että tuota kyseistä rotua on Kiinassa kasvatettu juurikin syötäväksi..

Musaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, mikähän siinä on, että se venyttely aina "unohtuu"? Kesällä meni vielä kämmenet lattiaan suorin jaloin, mutta nyt enää hädin tuskin sormenpäät. Hierojallekin ois pitäny mennä jo aikoja sitten.

Ja pitäs khyl tosiaan minunkii venyillä, etenki takareiskat niin juntturassa että! Tänään saan myös putkirullan ja pääsen moiseen kapistukseen ekaa kertaa tekemään tuttavuutta :)

Kerro onks se sit hyvä, voisin itelleki hommailla meinaan.

Kakku oli hyvää eikä koiraa syöty.

haha mikä karvapallero!:D Olisinpa minäkin yhtä söpö, voin nimittäin sanoa että kohta useampi pakkistyttö tulee "Voiiiiii mikä iiihana koiruli siellä on, tuitui" fiiliksellä kertoileen. :D

haha mikä karvapallero!:D Olisinpa minäkin yhtä söpö, voin nimittäin sanoa että kohta useampi pakkistyttö tulee "Voiiiiii mikä iiihana koiruli siellä on, tuitui" fiiliksellä kertoileen. :D

Jos toi koiran omistaja lainais tota sulle, voisit käydä ulkoilemassa sen kanssa ja kerätä niitä "tuitui" kommentteja. Kuulostaa suunnitelmalta:D

Back
Ylös Bottom