Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo tämä 4x maailman vahvin mies mikään pieni ukko livenä! Eilen oltiin parin kaverin kanssa yhellä baarissa, niin murtomäki ja tämä astelee sisään. Ei herranjumala ku kaveri oli 3 kertaa muita isompi. Harmitti tosin vähän heidän puolesta ku baari nyt sattu olemaan semmonen teinipimppiluola... Oli heille kuitenki oma pöytä varattu!

Joo, ne on saatanallisen kokoisia. Mä oon nähny myös Manfred Hoeberlin livenä vaasan baarissa, sain nimmarinkin :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Toisenlaista tipatonta jolloin yhtään tippaa ei jätetä pohjalle?

Niin juuri, hitto kun laiva katkaisee putken tai ei välttämätä sekään. Kuubassa en kyl rupee selvinpäin olemaan, siellä on sen verran kivaa :D

Helv.. että näki muuten levottomia unia. Huhhuh, pakkislainenki mukana jumankauta.

Huomenta! Sunnuntaivitutus päällä, koko viikonloppu ollut taas yhtä tyhjän kanssa kun on pitänyt lojua kotona lähestulkoon koko aika. No, onneksi ensi lauantaille menoa tiedossa @ The Circus.

Huomenta! Tuli taas vähän nukuttua... 12 tuntia unta takana, nyt on hyvä lähteä hyppimään treeneihin. :dance:

Melkeen jo töissä mut voi elämä ku pää ei meinaa millään herätä! Vois pyytää joltai asiakkaalta et latais oikean suoran keskelle naamaa. Heräis ehkä ja tulis kaunistautumisprosessiki samalla.

Hitto, en keksi nyt enää yhtään tekosyytä vältellä nurmikon leikkaamista (vai nurmikonleikkaamista). Ehkä että se vehjes on pelottava enkä muista miten se toimii? Nää, ei auta. Ehkä naapurinsetä olis pihalla ja voisi auttaa, mut ei voi kyllä enää siirtää. Ei edes sada, vielä.

Juu, kyl Sirjat on helvetin kuumia kinkkuja koko sakki! Mut mistä tiiät, etten ookin Sorja?

Noo ihan veikkailua vaan niiku meteorologi Pertti Pasasen ennustukset. Päivyri.fi:stä kattelin et kaks vaihtoehtoo olis... Sorjakin kyllä tarkottaa solakkaa, sirorakenteista tai viehättävän kaunista wikipedian mukaan eli :pano: ...tai sit on niin viehättävän kaunis ettei meikäläinen uskaltais ees sanoo mitää.

Mä sain eilen niin hyvää pasta bolognesea, että meinas lähtee tukka päästä. Päälle tuoretta basilikaa ja mozzarellaa palasina. Jälkiruoaksi tarjoiltiin uunilämmintä mustikkapiirakkaa vaniljajäätelön, pakastemustikoiden sekä kinuskikastikkeen kera. Kyllä siinä pienen apinan maha kiitti.

Nörtteilen sunnuntain. Ehkä käyn uimassa, mutta muuten lepäilen kotona! :D

Mä mietin että mitä lepopäivänä tehdään. Istutaan vaan? Pienet lämmöt ja venytellä kait vois?

Meinaan että kattos Marvellin Hulkin perheen kera.

Back
Ylös Bottom