Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin kelläs se oikeinkirjoitus nyt olikaan sitten hakusessa? :D Että kuinkas siinä pelissä sitten kävikään? :D

Kyllä se mestaruus kuuluis välillä Tapparalle IMO :) Saas nähä mite tää kausi ny tulee menee ...Vähä vaihtelevaa peliä ollu ny.
...

Onhan se söpöä, että jaksetaan tolla lailla haaveilla.... ...kun totuushan tulee kuitenki olemaan, että tää toistuu taas... ;)

jypjuhlia2.JPG

Jos jompikumpi Tampereen "joukkue" voittaa tai pääsee edes finaaliin, niin lupaan syödä vuoden putkeen joka aamu mustaamakkaraa.

- - - Updated - - -

Jos jompikumpi Tampereen "joukkue" voittaa tai pääsee edes finaaliin, niin lupaan syödä vuoden putkeen joka aamu mustaamakkaraa.

Parasta ennen, ollut kyllä mahtavaa menoa. Sitä Prodigya vielä oottelen. Oliko Sanzella kivaa pelissä?

Tälläne menny ihan ohi.. :) Oli kyllä kivaa pelissä juu ja "jälkipeleissäkin" poikkesin kuuntelemassa Niemisen Villen haastattelun ja tollai.

Heheh :D Se oiski!

Jep, näinhän se on. Ja onneks sentän vähän hölköttelemään pääsen :) Voi sua raasua, mä lähetän sulle voimahalin ens viikon kestämiseen!

Buja! Voimahali vastaanotettu :)

Itellä oli viime viikko lepoa ja olo oli paljon väsyneempi mitä normaalisti. Piti vain hokea itelle että se on vain hyväksi - kuten olikin. :)

Joo, pitkällä tähtäimellä se on hyväksi, mutta noi lepo/kevyet viikot on aina niitä pahimpia :D Silloin kävelen suurinpiirtein omassa huoneessa ympyrää ja mietin, että mitä tekisi. Pitäis yrittää ehkä keksiä jotain muutakin elämää, ku 100% panostus kehonrakennukseen - tai sit ei!

No pakkohan soon kun on vaimo :D Perhana kukaa suhtees olis jossei pesää sais!

Vois tänää itekki dippailla vähä, jos tyttöystävä on anteliaalla päällä.

Tälläne menny ihan ohi.. :) Oli kyllä kivaa pelissä juu ja "jälkipeleissäkin" poikkesin kuuntelemassa Niemisen Villen haastattelun ja tollai.

No hyvä. Itse meinasin jo ruveta hurjaksi ja ottaa auton keulan Helsinkiin, mutta tyydynkin katsomaan matsin Urholta. Kaksi sipsipussia ja saa koodin Urhon sivuille, ei huono kauppa!

Jaa että lepoviikot hyväksi? Toivottavasti, sillä mulle niitä on nyt tulossa useampi. Ja just kun alkoi treenit maistua ja vähän kulkeakin ekaa kertaa kesän jälkeen.

Terveisin nimimerkki "keuhkokuumepotilas".

Jaa että lepoviikot hyväksi? Toivottavasti, sillä mulle niitä on nyt tulossa useampi. Ja just kun alkoi treenit maistua ja vähän kulkeakin ekaa kertaa kesän jälkeen.

Terveisin nimimerkki "keuhkokuumepotilas".

Sairaudet osoittavat vain mielen heikkoutta.

Ootteko muuten Teude ja Sanze huomannu että siellä on risteily vkonloppuna perjantaina Hartwalilla Jokerit-Ilves. wink wink

Helvetti, ei muuten varmasti ollut viimeksi kun katsoin! Silloin oli vain IFK - Ässät ja Tappara - HPK. Onko tuo ottelu jossakin vaiheessa siirretty, vai onko se tosiaan jäänyt minun silmien väliin? Kiire kyllä tulee, neljältä pääsen töistä...Pitää varmaan yrittää jos pääsisi aikaisemmin niin voisi lähteäkin peliin.

Olipas pirun tahmee treeni... Vissiin toi eilinen mäsäytys ja vähäksi jääneet unet plus melkoiset jumit on sellainen kombo ettei oikeen meinaa irrota. Ei se mithään. Kaveri kokkaa mulle tänään, kiva kiva :)

Haa, oikeassa olin!

Jokereiden 45-vuotissyntymäpäiväottelu Ilvestä vastaan siirtyy pelattavaksi perjantaina 26.10. klo 18.30 aiemman lauantain 27.10. sijaan. Kaikki jo tulostetut otteluliput kelpaavat sellaisinaan uudessa ajankohdassa.

Back
Ylös Bottom