Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kohta pitäisi lähteä katselemaan koululle standuppia. Esityksen vetää Adam Fields, joka on minulle ainakin ihan tuntematon nimi, mutta ainakin pätkien perusteella ihan ok settiä. Ilmainen sisäänpääsy, niin eiköhän rahalle saa vastinetta.

Eipä olekaan ennen tullut tutustuttua Justifiedin tunnarin tekijöihin, yhtyeeseen nimeltä Gangstagrass. Just katoin ton sarjan toista kertaa läpi, suosittelen. Tällä viikolla alkaa uusi kausi.

Mutta tässä sitä musiikkia

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuittaa joku päivä niille ja muistele menneitä oikein kunnolla. Aloita sanoilla, että eikö teitä yhtään hävetä tms. :D
Oon vaan ilonen, että joskus pääsin pelaan. :D Mutta oli kyllä vähä ankea lapsuus, ku serkuilla oli tietsikka. Meillä ei. Serkuilla oli nallipyssyt. Meillä ei.
Serkuilla oli polkutraktori. Meillä ei. Serkuilla oli kauko-ohjattavat autot. Meillä ei. Eikä ne osannu arvostaa niitä! :itku:

Onnistunut reeni (mave 4x190kg) takana, hauis vielä vähän pumpissa, sauna tulilla, 1,5 kg grilliboxi uunissa, tumma Kozel kylmässä ja emäntä kaverinsa bileissä...life is good!

Oon vaan ilonen, että joskus pääsin pelaan. :D Mutta oli kyllä vähä ankea lapsuus, ku serkuilla oli tietsikka. Meillä ei. Serkuilla oli nallipyssyt. Meillä ei.
Serkuilla oli polkutraktori. Meillä ei. Serkuilla oli kauko-ohjattavat autot. Meillä ei. Eikä ne osannu arvostaa niitä! :itku:

Anna kun arvaan. Sä treenaat, serkut ei. :D

Kukku-ravittu vai kukkura-vittu?

Olisipas ollut vaikea miettiä edes minuutin verran ja johdatella mato wormsiksi. :D

Worms oli kyl yks eniten pelatuista peleistä lapsuudessa. :D Samoten Mortal Kombatit, Sonicit, Age of Empiresit, North and South, Quake 3 Arena... :haart: Kyllähän noita vieläkin voisi pelailla. :nörtti:

Onnistunut reeni (mave 4x190kg) takana, hauis vielä vähän pumpissa, sauna tulilla, 1,5 kg grilliboxi uunissa, tumma Kozel kylmässä ja emäntä kaverinsa bileissä...life is good!

Nyt on kyllä pakko olla kateellinen, oisin jo yhteen noista ihan tyytyväinen. Mave ei kulje, saunaa ei oo, eikä lihaa, eikä kaljaa, eikä emäntää eikä bileitä...

Worms: Reloaded
Ehkäpä paras bileiltojen pelastaja, tuota on nimittäin väännetty ihan saatanan paljon. Itsehän olen aivan kuningas tuossa. Ja Worms 2 introbiisi, vitun tykki:

Ja sitten vielä tämä, miten voi olla näin hyvä biisi!

tai tämä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom