[Xbox360] NHL 13

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lortsu2
  • Aloitettu Aloitettu
Saatiin putkee tossa auki. 7 pelistä 6 voittoa ja Keinonenkin paukutteli jo hattutemppua. Superstar 2 kortilla alkaa ukko liikkumaan. Paras veto oli kuitenkin heittää custom 5 kamera, joka on yli puoli kenttää suoraan ylhäältä, näkee ihan saatanan hyvin kaiken. Helpompi sijoittua, karvata, harhauttaa.

Pitääkin kokeilla tuota kameraa. Aiemmin käytössä on ollut se yläpuolen kamera millä kyllä näkee hyvin, mutta välillä alhaalla/ylhäällä pelaten jos kiekko on ihan eri suunnassa oma ukko hukkuu tuntemattomuuteen. Minkälaiset statsit piti pelata, että sai tuon supertähtikortin? Itse vasta kerinnyt pelata ammattilais 2. kortin.

Meinaako kukaan tänään lätkiä, pitäisi muutamat pelit saada vielä vyölle, että saisi superstar 1 kortin. Oon sparripelejä tahkonnu ja välillä on liian ärsyttävää kun ei porukat irrota kiekosta missään tilanteessa. Alkaahan toi pökkelö jo vähän liikkumaan kun saa korttia paremmaksi.

mä lätkin itseni pois kämpältä kohtapuolin, pelatkaa ilman mua. Pro 3-kortin kävin hankkii sparripelien kautta, nyt tuntuu että pelaaminen alkaa sujumaan.

Mä voin tulla tossa ennen kuutta veivaamaan. Kaksinkin voi veivata ihan hyvin. Muistakaa se custom 5 kuvakulma, huomattavasti parempi pelata. Siihen tottuu erässä. Näkee paremmin etäisyyden edelläolevaan karvauksen ja harhauttamisen osalta. Meikällä alkaa oleen ukko ihan vilkas liikkumaan ja tänään tulee jo superstar 3. Centterinä alkaa luistaan kunnolla peli.

Onko tuosa be a pron yksinpelisä saaduista pisteistä ja kokemuksesta ( siis et pelaaja kehittyy) nii mitää hyötyy lives, onko ne samat statsit ukolla siel vai kehitetäänkö siel eri tyyppii?

Onko tuosa be a pron yksinpelisä saaduista pisteistä ja kokemuksesta ( siis et pelaaja kehittyy) nii mitää hyötyy lives, onko ne samat statsit ukolla siel vai kehitetäänkö siel eri tyyppii?

Ei. Yhessätoista tuli joskus hakattua tajuttomasti be a prota, kun ei ollu liveaikaa. Meninpä sitten ostamaan liveaikaa, jotta pääsee nettiin pelaamaan.. Ja kuinka kävikään, vitutus oli maksimaallinen.. :dance: Korjatkaa, jos olen väärässä..

Ei. Yhessätoista tuli joskus hakattua tajuttomasti be a prota, kun ei ollu liveaikaa. Meninpä sitten ostamaan liveaikaa, jotta pääsee nettiin pelaamaan.. Ja kuinka kävikään, vitutus oli maksimaallinen.. :dance: Korjatkaa, jos olen väärässä..
Näimmäki muistelen. Itellä kävi muinoin sama vika. Tosin en ihan sata varma.

Offline ja Online ukot on eriksee, tiedoksi vain kyselijöille :) Eli ei kauheesti kannata grindata ukkoa legendaksi offlines jos meinaa netis pärjätä. Tosin offlines avatut boost slotit toimivat myös liveukolla. Eli semmonen hyöty siitä kuitenki on.

Back
Ylös Bottom