Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä hehkutan tätä nyt kaikkialla, kun oon sen verran tyytyväinen saavutukseen :D Tänään tuli 4000 km fillarointia täyteen tälle kesälle.

Mä hehkutan tätä nyt kaikkialla, kun oon sen verran tyytyväinen saavutukseen :D Tänään tuli 4000 km fillarointia täyteen tälle kesälle.

Aika huikeeta. Hieno suoritus :)

Vitsi ku käy alkupäivästä reenaamas ni sit on koko loppupäivän nälkä. Pitää taas lähtee jääkaapille, muuten ei tuu iltarapsan teosta taas mitää.

Vittu vieläkin ihan paska olo, ei se krapula hellittänytkään vielä. Piti ihan hakea sipsiä ja pistää sauna lämpiään.

Hae sipsin kyytipojaksi Gatoradea tai jotain vastaavaa nestehukkaan suunniteltua urheilujuoma. Auttaa ainakin itsellä ihan helvetisti, mutta ei koskaan tajua ennaltaehkäisevästi ostaa jääkaappiin.

Hae sipsin kyytipojaksi Gatoradea tai jotain vastaavaa nestehukkaan suunniteltua urheilujuoma. Auttaa ainakin itsellä ihan helvetisti, mutta ei koskaan tajua ennaltaehkäisevästi ostaa jääkaappiin.

Ostin saunakaljaa. En jaksa enää kolmatta kertaa lähteä kauppaan tänään :D. Täytyy ens kerralla koittaa tota Gatoradea. Ei varmaan auttanu sekään ku vedin päivällä litran kahvia töissä.

Hienosti heitetty ;)

Adrift loppuillan:

Kronk.jpg

Mooooroooooo! Kuis panee?

Sehän on melekhee nukkumaanmenoaika.

eDit: Kyllä sitä on lahjakas ja varsinkin motorisesti etevä mies. Ostin minun suolalamppuun uuden lampun vihdoin, niin ettenkö sitten pakettia aukaistessa tiputa sitä maahan. :dance: Olen kyllä ennenkin huomannut, että harvoin nämä käet tietää mitä ne tekee. :D

Kehu sinä niin mä heitän löylyä

Vielähän tässä yhen tonnin ehtii ennen lumia? ;) Tiedän että sua kiinnostais yrittää...

Hienosti heitetty ;)

Adrift loppuillan:

Kronk.jpg

Perkele :D Kyllä mä tässä vielä poljen sen mitä ehtii, mutta toi tonni vaatis kuitenkin kuukauden verran hyviä kelejä ja alkaa tulla jo sen verran ajoissa pimeä, että ei taida vaan aika riittää.

Back
Ylös Bottom