Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä se nyt höpisee siellä? Ookko nää hukannut ne, kettu auttaa etsinnässä, mulla on tarkka vainu.

Kettu pelastaa taas harmaata aamua :D

Tää on mun joka päivänen masennuksen aihe. Joskus tuntuu että oon kehittynyt mutta sitten tajuan taas todellisuuden ja vaivun masennukseen :D

No juu, ei oo vaan kauhian hyvä aamu ollu. Sää on perberistä. Tuli muuten ohjelmat! Kyllä se jonki verran muuttuu, pari oleellista pikkujuttua jotka räjäyttää pankin.. Saako niin nykyää ees sanoa? :D

No juu, ei oo vaan kauhian hyvä aamu ollu. Sää on perberistä. Tuli muuten ohjelmat! Kyllä se jonki verran muuttuu, pari oleellista pikkujuttua jotka räjäyttää pankin.. Saako niin nykyää ees sanoa? :D

Kyllä luulis lihakset kasvavan uusilla ohjelmilla ;) Mulla on kuntotsekkaus perjantaina toivottavasti ees jotain pientä kehitystä on tapahtunut!

Kettu pelastaa taas harmaata aamua :D
Voin myös taas laulaa sulle :äänenavaus:

Sataa, sataa, ropisee, tili tili tom, tili tili tom
Ketun varpaat palelee, tili tili tom tom tom
Ketun varpaat palelee, tili tili tom tom tom

Ja sitten villasukat jalkaan :haart:

Huono tuuli lähti, tilalla Hjuva fiilis :haart:

Maanantaiaamun normikinaa; joku on istunut mun tuolilla! 'Joku on syönyt mun lusikalla rahkaa' :D

Miksi viikonloput menee niin äkkiä aina?!?!
Näyttäis huvalta, ens vkl varmaan saakin lämmitellä paljua. :) Mutta maanantai. En kestä. Onneks eilinen tuntui piiiiitkältä kun ei tehnyt MITÄÄN ja heräskin jo kasin jälkeen... Pikkusiivoiluja lukuunottamatta toimettomana. Vaan semmosia vartin rykäsyjä jossain välissä ku jaksoi nousta sohvalta. :D

Jaah, huomenta! Saipa hyvin unen päästä kiinni ku unta riitti näinkin myöhään. :D

Kämppis hetki sitten: "Siis mitä kaikkee noi sun pillerit ny on mitä sä syöt?!" On se jo tavallaan vuosien varrella tottunu näihin, mutta joutuu taas vaihteeks katteleen lähietäisyydeltä. Sain kuitenkin keittiön isoon kaappiin ihan oman hyllyn "hormoneille" :D On toi kyl hyvä vaimodiili, viime viikol tulin väsyneenä ja nälkäisenä (lue: hemmetin kiukkuisena) töistä niin täällä odotti proteiinipitoiset lämpimät voileivät. Eilenki oli ruoka valmiina töistä tullessa. Narjakkaa!

Ja joo, välillä kuvittelee että muka jotain kehitystä ois jossain kohti. Sitten näkee jonku valokuvan itsestään ja toteaa, että ihan sama saakelin ruipelo ku aina ennenki.

Ja joo, välillä kuvittelee että muka jotain kehitystä ois jossain kohti. Sitten näkee jonku valokuvan itsestään ja toteaa, että ihan sama saakelin ruipelo ku aina ennenki.

Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"

Tänks.

Olin viikonloppuna häissä ja eräs sukulainen kysyi multa, että "siis... millä lihaksilla sinä muka niitä painoja nostat?"

Tänks.

Mä kävin töissä yks päivä nosteleen nyrkkeilysäkkejä kattotelineisiin. Muutama epäuskoinen katse tyyliin "tappaakohan se ittensä tossa hommassa" ja yks ääneen sanottu "varo sit selkääs, nää on TOSI painavia". Mitä noi perussäkit nyt painaa? 30kg? Kauhean raskas. Toi samainen aiemmin mainittu kämppis vaa sano "ehkä ne mietti et millä lihaksilla sä niitä nostat". Niinpä niin. Korvien välisillä :D

Tänks.

Tuttu tunne. Kiva kuulla jotain noin piristävää kun on verenmaku suussa salilla treenannu ja yrittänyt saada edes vähäsen lihaksia. :D

Viikko alkaa erinomaisesti, kun käy koululla ja toteaa, ettei olekkaan luentoja. Noh, ei muuta kun takaisin himaan :dance:

Toi vaihto-opiskelu kuulostaa ihan helvetin rankalta :D. Olis pitäny itekin pyrkiä johonkin vaihtoon, nyt jälkeenpäin vähän harmittaa.

Back
Ylös Bottom