Älä yritä! Ite aloitit sillä miaulla, ei voi perua enää ja yrittää vaihtaa miehekkäämpään! :D
En mie yritä mitään vaihtaa! Katso kissojen sanakirja, sivu 512 niin ymmärrät virheesi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä yritä! Ite aloitit sillä miaulla, ei voi perua enää ja yrittää vaihtaa miehekkäämpään! :D
Jep. Ainakin puol seiskaan!
Voi vitsi että miun massu on täynnä.
Yhtäaikaa! Unpossible! :wtf:
Sitten astetta rankempaa. :D

Mikä näistä ku täl levyl kaikki on paranoid-nimisiä. Numerot vaa peräs.
En mie yritä mitään vaihtaa! Katso kissojen sanakirja, sivu 512 niin ymmärrät virheesi.
Tietää taas suunnatonta määrää kakkia.
Olet sie nukkumapaikan valinnu. ;)
Jahas, se ois kello taas kymmenen. Eilenkin oli... Perkele taas nukkumaan. :itku:
On se muuten hienoa huomata, että naisetkin tykkää kunnon sukkahousuhevistä. (Sanze ja Daiina) Hyvä tytöt!
eDit: Miksi hitossa Spotifystä ei löydy Straton Coming homea? :wtf:
Enkä tullut murhatuksi, raiskatuksi tai pikkulauantaitetuksi! :PAi vedät aerobiset päivän päätteeksi vai? Lukiossa kun päätin heittää läskeille hyvästit treenasin aamulla tyhjään vattaan ja illalla viimeiseksi aerobiset. Sitte päivällä sali.. Toimii :D
paitti että olis pitäny lukea yo kirjoituksiin..
Mitään sanakirjoja tartte, ku en oo väärässäkään. :D
Okei :D Outo sanonta, never heard before :D
Sinä olet väärässä, hyväksy se. Meow, olen puhunut.
Mun kännykkä on muuten perseestä, alle vuoden vanha ja silti käy loppusuoralla. Melkein joka päivä on akku lopussa ja se ei ees lataudu kunnolla... Ennen vanhaan 3310:t kyllä kesti!Kyllä sä vielä opit ;)

Ennen vanhaan 3310:t kyllä kesti!
Höhöhööö novice. Mulla oli 3330!
Hohoh, astetta kehittyneempi. Sama matopeli niissä silti oli!
Inhottavaa, kutittaa kauhiasti, etenkin kaulaa ja massua! Nyt iho on ihan punanen ja täynnä raapimisjälkiä! :D :/
No sä oletkin tollanen juniori. Nää tulee iän kanssa nää etuudet sitten!