Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parin lonkeron ja boolimukin jälkeen irtos eilen kyllä niin levotonta herjaa sekä kemuissa että niiden jälkeen. Huhhuh. Tänään on kuitenkin töipäivä, sinne siis mars. Illemmalla jos kävis vähän vielä kroppaa herättelemässä salilla. Huomenna alkaapi uusi ohjelma ja toivon, että kroppani ymmärtää tehdä yhteistyötä vaatimusten mukaisesti.

Vois aloittaa ensi viikon treenit jo tänään !!

- - - Updated - - -

Vois aloittaa ensi viikon treenit jo tänään !!

Moi vaan. Pientä päänvaivaa, että pitäskö käydä sekä salilla että pyöräilemässä vai vaan pyöräilemässä. Päädyin kuitenkin siihen ratkaisuun, että lähden tuossa lounaan jälkeen pelkästään pyöräilemään ja sali saa jäädä sitten huomiselle. Ehkä se on ihan hyväkin, että ei tuu niin raskasta treenipäivää, jos tuo nuhaisuuskin tästä helpottais.

Moi vaan. Pientä päänvaivaa, että pitäskö käydä sekä salilla että pyöräilemässä vai vaan pyöräilemässä. Päädyin kuitenkin siihen ratkaisuun, että lähden tuossa lounaan jälkeen pelkästään pyöräilemään ja sali saa jäädä sitten huomiselle. Ehkä se on ihan hyväkin, että ei tuu niin raskasta treenipäivää, jos tuo nuhaisuuskin tästä helpottais.

Jos siellä on samanlainen keli kuin täällä (=aurinkoa pilvettömältä taivaalta) kannatan ehdottomasti pyöräilyä :)

Mä oon maalannu 2 seinää kahteen kertaan. Vielä kerran toinen noista seinistä, kiitti vitusti sille edelliselle omistajalle joka on maalaillu kukkasia valkoiselle alustalle.

Mä oon maalannu 2 seinää kahteen kertaan. Vielä kerran toinen noista seinistä, kiitti vitusti sille edelliselle omistajalle joka on maalaillu kukkasia valkoiselle alustalle.

Ai menit sitte peittämään hienot kukkaset?? Oliko ne edes pinkkejä? Mullakin olis inspiraatio maalata seinä, tai ehkä tapetoida. En vaan vieläkään osaa päättää minkä värinen. Ehkä matta grafiitin harmaa. Jos maalaisi vaan eikä tapetoisi, niin mun kaverit puhuis mulle varmemmin sen jälkeenkin..

Jos siellä on samanlainen keli kuin täällä (=aurinkoa pilvettömältä taivaalta) kannatan ehdottomasti pyöräilyä :)

Jep. Ei voi heittää enää tässä vaiheessa syksyä hukkaan tämmösiä kelejä!

Hyvää huomenta! Tosi siisti päivä tänään.

Aika vähän on parempaa kuin metalliballadit.

[video=youtube_share;37Rhr_mKZbU]http://youtu.be/37Rhr_mKZbU[/video]

Ai menit sitte peittämään hienot kukkaset?? Oliko ne edes pinkkejä? Mullakin olis inspiraatio maalata seinä, tai ehkä tapetoida. En vaan vieläkään osaa päättää minkä värinen. Ehkä matta grafiitin harmaa. Jos maalaisi vaan eikä tapetoisi, niin mun kaverit puhuis mulle varmemmin sen jälkeenkin..

Kaikenlaasta. Hienoja ne oli mutta uudistaa kuulemma piti. Isoja auringonkukkia ja punaisia pikkukukkia.. Koetin kaivaa kuvia muttei ollu.

Mulla tuo kukkasien peittäminen maalilla on vasta edessä. Muuton Sain valmiiksi eilen ja jos nyt laittaisi kamat jonkilaiseen järjestykseen kämpässä. Pääsen sitten aloittamaan remontin toisesta huoneesta. Oh joy!

Wow, nukuin yli kymmeneen! Tilasin uudet matot. Oon asunu tässä kämpässä vuoden ja kun äiti käväs täällä muutettuani, sanoi: eihän sulla oo täällä mitään. Vuoden aikana sain sohvan hankittua ja nyt vasta nuo matot.. Hitaasti, mutta varmasti.. Vetoan siihen, että mielen maisema on tärkeempi kuin ulkoinen.

- - - Updated - - -

Wow, nukuin yli kymmeneen! Tilasin uudet matot. Oon asunu tässä kämpässä vuoden ja kun äiti käväs täällä muutettuani, sanoi: eihän sulla oo täällä mitään. Vuoden aikana sain sohvan hankittua ja nyt vasta nuo matot.. Hitaasti, mutta varmasti.. Vetoan siihen, että mielen maisema on tärkeempi kuin ulkoinen.

Hyvää huomenta. Miittelöistä selvitty ja univelkaa nukuttu pois. :) Flunssa meinasi alkaa iskeä eilen illalla, mutta enpähän anna sen nujertaa mua tänään!

Olihan muikea ilta/yö eilen. Nälkä on kyllä kova nyt kun en tainnu muistaa sitä makkaraa paljoa syödä. Hehe..

Back
Ylös Bottom