Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olis niin tahtonu tänään mennä joko Tapparan peliin tai Muscle&Fitness showhun, mutta ei näiden yskänpuuskien kanssa mihkä voi mennä, missä on hirveesti väkee. Voi pinippi... Kai sitä pitää vaa houkutella tänään joku johki syömää tai jottai :)

Elä sie ole tommonen! Sinne vain köhimään oikein kunnolla. :D Käyt ostaa pari pulloa Mustanparran yskänlääkettä, niin johan alkaa mieli kohenee. :)

Jotaki saatu tänään aikaseks. Työvuoro, pyykit, tiskit, vähän astioita purettu kaappeihin. Nyt pitäis kyl saada jotain muutaki tehtyy. Hermostun ku ei nää kamat liiku mihinkää! Enkä vieläkään tykkää et toi sänky on noin päin. Siirrän sen taas. Kolmannen kerran.

Mä en oo saanu mitään aikaan. En oo ees runkannut tänään. Yleensä aamuisin oon lykkinyt tota tekopillua edellisillan jälkiliukkailla mut nyt ku kerrankin jaksoin pestä sen illalla niin ei jaksa sotkee sitä heti uusiks.

Elä sie ole tommonen! Sinne vain köhimään oikein kunnolla. :D Käyt ostaa pari pulloa Mustanparran yskänlääkettä, niin johan alkaa mieli kohenee. :)

Viitti mennä pilaa toisten katselunautintoja :D kyllä mä tänään jonnekki liikun, mut noi massatapahtumat joutuu ny passaa :P

^Lähäre rytmikorjaamolle. Mäki meen sinne sairaana, sitte meitä olis kaks.

Nonni, piakkoin kohti miittiä! :rock:

Kuume. Edes viina ei auta :(

e.Tai no ei kuume, vaan 37 lämpöä.

Aijjaa, höh. Onkos siä joku kova bändi tänään esiintymäs ku tarvii kipeenä mennä?

Ei. Mutta ei jaksa olla kotonakaa. Olin mä sielä eilenki. Yritin tappaa tautia viinalla, mutta epäonnistuin. Ei lähteny tauti, eikä edes tullu krapulaa. Tänään täytyy koittaa olla enemmän asialla.

Mietin, että jos sitä itekki.
Liian kiireiseksi ois vaan menny, ehkä joskus toiste.

Mieki mietin, mutta totesin ettei jaksa ryypätä ja onhan tuo Oulukin niin saatanan kaukana.

Mihinköhän toi mun tekopyhät paskiaispakkislaiset viesti on viitannut? Ei vettä, ei saasteita. Ei hajuja.

Ja Oulussa haisee. :D
Hienoja ihmisiähän sinne tulee, sehän siinä on se pääasia.

Mie en ole tuota hajua kyllä huomannu. Mutta hienoja ihmisiähän siellä varmasti.

Ei. Mutta ei jaksa olla kotonakaa. Olin mä sielä eilenki. Yritin tappaa tautia viinalla, mutta epäonnistuin. Ei lähteny tauti, eikä edes tullu krapulaa. Tänään täytyy koittaa olla enemmän asialla.

Mulle kyllä riitti eiliset lääkittemiset :) No mutta hauskaa iltaa kuiteski :)

Haju on wanaha vitsi. :D

Viikonloppuja!

Aih, en ole sitä Oulun kohdalla koskaan kuullu, mutta enpä mie ihmisten kanssa juttelekkaan. :D

Pietä sie J3pa hauska viikonloppu, eläkä tee mitään mitä et tekis muulloinkaan.

Back
Ylös Bottom