Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perseitä mainittu!

No ehkä se kannattaakin ottaa varman päälle että flunssa taittuu :rock:

..eli kaikki tolppalaukaukset ja läheltä-piti-tilanteetkin lasketaan...:D

Kyllä kyllä ja nyt otetaan ylivoimasen voiton kunniaks :D

Btw: sain kuulla, että tää lenssu viä "pahentaa" mun Tampereen murrettani :D iha hyvä muuten, mutta tää tokasu tuli jannulta, joka vasta pahaa Treen murretta puhuukin :D

Kyllä kyllä ja nyt otetaan ylivoimasen voiton kunniaks :D

Btw: sain kuulla, että tää lenssu viä "pahentaa" mun Tampereen murrettani :D iha hyvä muuten, mutta tää tokasu tuli jannulta, joka vasta pahaa Treen murretta puhuukin :D

Tuo Ilves on kyllä nykyään Tampereen huonoin vitsi, nimittäin meikäläisen mummokin pelaisi paremmin. Ei se auta kun alkaa kannattamaan Saipaa, joka on jo aika huolestuttavaa.

Menee se perjantai näinkin... Sadepäivä, sohva + huopa, hyvää musiikkia, myöhemmin vähän jotain hömppää dvd :ltä ja iltapalaksi mannapuuroa mustikoilla! Ja vanhanaikaisen oikean kirjeenkin sain aikaiseksi kirjoittaa! :)

Mutta jos huomenna pääsisi pariksi tunniksi humppaamaan, voisi tehdä hyvää.. :dance2:

Blööh.. Kalja ei meinaa käydä päähän toivotulla tavalla.. Rupee vaan väsyttää. Huomenna ei ole edes töitä. Booooooriing.

Ollaan samiksia! Minäkin juon juuri olutta ja huomenna on vapaapäivä. Oli huono päivä tänään, niin kävin ostamassa treenien jälkeen sikspäkin. Näin myös hottiskassan ja se kyllä pyöri siellä siihen malliin, että se haluaisi minun menevän juttelemaan sille. En mene, koska haluan esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten kun saan sen naisen ymmärtämään, että minä olen sen kundi ja selätän sen, niin se ragefuck tulee olemaan eeppinen. Puran kaikki näinä sinkkuvuosina tulleet turhautumat siihen naisen ja niitä turhautumia on paljon. Se nainen ei kävele viikkoon sen jälkeen!

Mä ajattelin kyllä ottaa tilanteen vielä haltuun ja hain lisää kaljaa ja laitoin mahtavaa musiikkia soimaan. Heti heräs kun laitto vähän Thyrfingiä raikaamaan :rock:

Miksei Ann oo vieläkään tullu strippaa? höh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää potkii mun perjantai-illassa.

Viihteelle tekis mieli, mutta vasta huomenna!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom