Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli käytyä mehiläisessä tänään ja lopputulos, että kädessä on kasvain...

Hyvänlaatunen kuulemma, mutta kuitenkin. Onneks sitä ei tarvi leikata, jos leikattais nii jäis saliurheilu vähintään 18kk tauolle :D

Putkahti uusin Lee Childin tuotos kouraan. Toivottavasti Reacher on tehnyt viikonlopun aikana selväksi missä mennään. Yritän pistäytyä täällä hetkittäin, mutta nähdään ensi viikolla viimeistään, tsao!

Hyvänlaatunen kuulemma, mutta kuitenkin. Onneks sitä ei tarvi leikata, jos leikattais nii jäis saliurheilu vähintään 18kk tauolle :D

Aina löytyy hyvä puolia kun oikein ajatellaan :) Serkulla oli maksassa kasvain, noitakin on niin monenlaisia. Se kun ei ollut syöpäkasvain vaan joku pirun verikasvain joita oli sitten muuallakin. Se voi aiheuttaa kipua jos tuolla jossain sisälokeroissa on nyrkinkokoinen verikasvain tukkimassa paikkoja... :jahas:

Mutta mutta, lähtis piipahtaa viel salilla.

Mulla se on ranteessa ja rajottaa tuota ranteen liikkuvuutta nyt aika hyvin

Minä vähän mietin, jos tänään olisi epäsosiaalinen ja kattelisin leffan yksin pimeässä kämpässä. Vaihtoehdot ovat joko Wall-E (4. tai 5. katselukerta) tai The Hunger Games. Tai molemmat.

Whii taas se ois pian viikonloppu. :) Josko sitä viikonloppuna kävis ihan ensimmäistä kertaa elämässä kattelemassa strippausta, sitä ootellessa.

Siinä on kyllä tyärellä hienot suunnitelmat.

Ei muutaku nukkumaan, huomenna ihan typerä päivä. Kurssia aivan itsestään selvistä asioista. Mutta mutta yks piristys on tiedossa "xxxxxx tämä on muuten mun henkilökohtainen puhelin, voi soittaa milloin vaan :o"

Varmaan se tarkoitti työjuttuja..

Kyllähän on kännisä hyvä ihmisen olla. Ann89 voi tulla tänne sit strippailee kun saa vaikutteita kattomastaan performanssista.

Nälkä.. Nälässä ei ole hyvä olla..

Et vastannut mun kysymykseen eukko.

Vastasin! Kirjoitan hauskoja ajatuksia Pakkiselle, siivoan kämpän, teen ruokaa, teen hyviä musalöytöjä, spämmään ircissä ja juoksen kaupungilla. Haluatko vielä yksityiskohtaisemman selonteon, kännikäki? :D

Ei noista mikään ole luovuutta vaativaa toimintaa. Örgh

Korkeintaan runolliset viestit pakkikselle tai ircciin.

Koska tuut Daiina etelää ottaa olutta?

Ei noista mikään ole luovuutta vaativaa toimintaa. Örgh

Korkeintaan runolliset viestit pakkikselle tai ircciin.

Koska tuut Daiina etelää ottaa olutta?

Luovuutta on kaikki missä tehdään jotain. Elämä on taidetta itsessään! Etelään oon tulossa vasta lokakuussa, kun käyn noiden VIPien kanssa Tallinnan laivalla remuamassa. :D

Back
Ylös Bottom