Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tylsistyy hotellihuoneessa, ku "ei pääse" salille & uimaan. Kyllä voikin ihminen olla tukossa vaikka nenä vuotaakin ku seula. Hyvä ku hengittää pystyy ja aivastelenki vähä väliä :P

Ei joku vaihtas kehoja mun kanssa? :D Sillai yks kaks vaa vaihdettas paikkoja :D

E. Hain sentää suklaata!

Mä voin vaihtaa. Ois elämä varmaan helppoa tollasena überh0ttisvosuna. Tosin sit ois menkat ja ei vois ulkopissillä tähdätä hyönteisen päälle.
Tai piirtää lumeen kuvioita.

En kyl ala.

Mä voin vaihtaa. Ois elämä varmaan helppoa tollasena überh0ttisvosuna. Tosin sit ois menkat ja ei vois ulkopissillä tähdätä hyönteisen päälle.

En kyl ala.

Heh.. :lol2:

Eikä oo helppoo kyllä ainakaa tällä hetkellä!

Tosin sit ois menkat ja ei vois ulkopissillä tähdätä hyönteisen päälle.

Yliopistolla nerokkain suunnitteluidea on ollut pistää pisuaariin kärpästarra, joka on aikalailla 1:1, ja sijaitsee suht lähellä poistoaukkoa. Siinä on sitä kusemisenriemua kun joka kerta tähtää kärpäsen päälle, ja aivan joka kerran jälkeen sitä tajuaa "mitä helvettiä minä oikein teen.. :face: "

Täälä ääsjoella on yks kapakka missä saa kusta silmään. Se on kivaa.

Pori on muuten melko kuiva paikka viikolla. Ainaki aina ku mä oon sielä hotellielämää viettäny.

Pori on muuten melko kuiva paikka viikolla. Ainaki aina ku mä oon sielä hotellielämää viettäny.

Hyvin täällä se vähäinen vapaa-aika kulu viime viikolla ku menin töistä suoraa salille ja siitä suoraan uimaan. No onneks on Pakkis.. voi tääl kuluttaa nuhasena aikaansa.. :D

Kyllä sitä naisena menettää kaikki kusemisen ilot. :( Miehille voi suunnitella kaikkia tyylikkäitä pisuaareja, joissa
on sen seitsemänlaista aukkoa ja kuvaa mihin pissiä, mutta naisilla on vaan se reikä, minkä päälle istua...

Kyllä sitä naisena menettää kaikki kusemisen ilot. :( Miehille voi suunnitella kaikkia tyylikkäitä pisuaareja, joissa
on sen seitsemänlaista aukkoa ja kuvaa mihin pissiä, mutta naisilla on vaan se reikä, minkä päälle istua...
Onkohan sulla nyt ihan totuudenmukainen kuva pisuaarista? Se on keraaminen pönttö, johon kustaan/oksennetaan.

Kyllä! En mä ainakaa haluisi olla nainen mistään hinnasta. Oma muna on rakkaampi, ku ripakopallinen vieraita mitä sillä naisen vehkeellä sais.

Onkohan sulla nyt ihan totuudenmukainen kuva pisuaarista? Se on keraaminen pönttö, johon kustaan/oksennetaan.

Mutta mies voi vaivatta talvella kirjottaa vaikka nimensä hankeen. Naselle se on melko vaikeeta.

Hyvin täällä se vähäinen vapaa-aika kulu viime viikolla ku menin töistä suoraa salille ja siitä suoraan uimaan. No onneks on Pakkis.. voi tääl kuluttaa nuhasena aikaansa.. :D

Mä oonki harrastanu sielä kapakointia vapaa-ajalla ja se on todella nihkeetä viikolla. Ei oo porukkaa missää.

Jep, ette tiedä ollenkaan mistä jäätte paitsi. Yksi pitkäaikaisita unelmista olisi päästä pelailemaan jalkapalloa tällaisella. Samoin ensilumessa on juuri se riemu, josta Ephekin puhui, eli pääsee kirjoittelemaan "Kride was here".

Tosin pisuaarisuunnittelusta huolimatta paras vessa on ollut Helsingin Sports Academyssa. Ärsytti mennä vessaan, kun formuloiden kisa oli menossa, mutta yllätys oli suuri, kun pisuaarin yläpuolella oli näytöt, joista näki kisan.

EDIT:
Mitä jos sinne värkkiin tunkis vaikka jonku pillin ja kusis sen kautta?

Onhan noita kai jossain myynnissä, mutta kuulemma toimivat erittäin heikosti.

Back
Ylös Bottom