Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Se joku nousee sängystä vielä muakin huonommin yleensä. :D Ite en kykene, vaikka nyt ois tosiaan matkaa salille 100m.
Tai sama se vaikka ois lenkillä käydä, mutta lenkillä todnäk miettisin vaan että pitää ihan just kääntyä takas ja lähtee töihin että oon ajoissa ja pääsen ajoissa poiskin. :D Viikonloppuaamuisin taas on liian ihanaa tehä kuuuunnon aamupala ja syyä rauhassa ja juua paaaaaljon kahvia.
Joo, seliseli, mä oon vaan hirveä vätys. :D

- - - Updated - - -

Niin ja mä nukun aamulla joka mahdollisen minuutin, jätän vaikka mieluumin syömättä kun nousen. Onneks aamupalan voi syyä töissäkin.

Munkin olis pitänyt tehä aamulla aerobista mutta kun ei jumalauta saa itteensä ylös muuta kun sillon kun on ihan pakko nousta. No taas työpäivän jälkeen salille ja tänään vuorossa etureidet. :puntti:

Täytyy vaa ihmetellä miten mä jaksoin piiskata itteni fillarin selkään joskus marraskuussa 04:15 herätyksellä ja lähtee töihin mankeloimaan.. 7 kuukautta putkeen tota jakso (Onneks kaikki vuorot ei ollu aamuvuoroja).

Noi aamutreenit pitää päättää edellisenä päivänä jo. Jos jättää sen "no mä katon sit aamulla" -asteelle, niin peli on jo menetetty.

Munkin olis pitänyt tehä aamulla aerobista mutta kun ei jumalauta saa itteensä ylös muuta kun sillon kun on ihan pakko nousta. No taas työpäivän jälkeen salille ja tänään vuorossa etureidet. :puntti:

Sano sille ukolles että pistää sut ruotuun !

Tuntuu taas ettei aika riitä kaikkeen mitä pitäisi ja tahtoisi tehä. Työt pilaa kyllä tän kivan elämän aika hyvin kun ei saa keskittyä olennaisiin juttuihin.
Edelleenkään ei olla saatu valua tehtyä paljua varten. Sentään pikkupuut on siitä kohdasta karsittu ja kesällä katkotut nakeltu oksasilppuriin ja katottu kohta paljulle ja vähän tuotu kiviä jo pohjaksi. Ja..Ja...
Viikonloppuna tekis mieli lähteä mökille, mutta kun ois tota kotihommaakin. Pitäis laitella piha pikkuhiljaa talviteloille, tai no sekin alotettu, mutta paljon vielä tekemättä.

Tuntuu taas ettei aika riitä kaikkeen mitä pitäisi ja tahtoisi tehä.

Välillä tulee sellaisia purskeita että saa kaikkea valmiiksi ja nopeasti. Välillä taas on saamattomia kausia. Mullla ainakin. Nyt on ollut semmosta paljon valmista -kausi.

Mulla ei ees ole mikään saamaton kausi. On vaan niin monta juttua mitä pitää hoidella. Eikä noilla nyt ees mitkään kamalat aikataulut ole, vaan tahtoisin vaan tehä ne äkkiä. Ja kun alkaa miettiä että miksi, no varmaan siksi että voi taas keksiä lisää ja lisää hoideltavaa. :D

Silloin, kun pudotin painoa niin kävin 3krt viikossa "aamulenkillä". Tosin vuorotyö-etu oli mun puolella :)
Kohta pääsee taas aloittamaan urheilun kunnolla. 20pv vielä lekuri ja sen mennään taas..

Silloin, kun pudotin painoa niin kävin 3krt viikossa "aamulenkillä". Tosin vuorotyö-etu oli mun puolella :)
Kohta pääsee taas aloittamaan urheilun kunnolla. 20pv vielä lekuri ja sen mennään taas..

No mutta mulla tohon aamuaerobiseen on aina kynnys siinä että kun siinä hiki lentää niin perkeleesti ja sen jälkeen pitää suihkuun mennä ja sitten hiukset kuivata ja meikata jne... Se on katos näin naisena niin vaikeeta. Tai sit mä teen asiat ittelleni niin hiton vaikeeks :itku:

No mutta mulla tohon aamuaerobiseen on aina kynnys siinä että kun siinä hiki lentää niin perkeleesti ja sen jälkeen pitää suihkuun mennä ja sitten hiukset kuivata ja meikata jne... Se on katos näin naisena niin vaikeeta. Tai sit mä teen asiat ittelleni niin hiton vaikeeks :itku:

Ihmettelen ettei joku "guru" oo vielä tullu sanoon ettei ole merkitystä mihin aikaan aerobiset tekee..

EDIT: ääh otetaan pois noi..

Ihmettelen ettei joku "guru" oo vielä tullu sanoon ettei ole merkitystä mihin aikaan aerobiset tekee..

EDIT: ääh otetaan pois noi..

No itse asiassa mun valmentaja on sanonu että tee koska haluut mutta aamulla se olis helppo tehä mutta ku ei jaksa.

ps. justiinsa se guru mua määräileekin ;) Nyt on kyllä pakko sanoo että hyvin "arvattu" :D

- - - Updated - - -

Pipoo päähän vaan. :D

niin ihan samahan se loppu peleissä on miltä näyttää ei kukaan kuitenkaan kato :rolleyes:

Nonih, jokohan sitä nousis. Laittelis aamupalat ja lähtis sit kattoon miltä se tuo sali näyttääkään. Toivottavasti löytyy kaikki tarvittava niin pääsis reenaileen taas kunnolla :)

No itse asiassa mun valmentaja on sanonu että tee koska haluut mutta aamulla se olis helppo tehä mutta ku ei jaksa.

ps. justiinsa se guru mua määräileekin ;) Nyt on kyllä pakko sanoo että hyvin "arvattu" :D

Ehkä se toimii tosiaan samalla tavalla teki koska teki, mutta mentaliteetin ja muun osalta aamulla paras. Mä oon tehny illasta aerobista joskus olosuhteiden pakosta ja ero on kuin yö ja päivä aamulla tehtyyn.

guru ja "guru" on eri juttuja ;) Haloseen mäkin luottaisin :D

Kävin muuten joskus nuorena ja reippaana yhen kesän pari kertaa viikossa aamuspinningissä (jota lajina muuten vihaan), ja joskus ennen lounasta oli ku nuijanisku päähän ja hyvä etten nukahtanut kesken asennustöiden jakari tms kädessä.

Ehkä se toimii tosiaan samalla tavalla teki koska teki, mutta mentaliteetin ja muun osalta aamulla paras. Mä oon tehny illasta aerobista joskus olosuhteiden pakosta ja ero on kuin yö ja päivä aamulla tehtyyn.

guru ja "guru" on eri juttuja ;) Haloseen mäkin luottaisin :D

No ehkä mä otan itteeni niskasta kiinni ja teen heti salin jälkeen aerobisen mutta ku treenaan etureidet niin en varmaan pääse käveleen sinne kuntopyörälle asti :D Ehkä mun oli pakko päästä mainostaan kuinka hyvä valmentaja mulla on ;)

Back
Ylös Bottom