Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Silloin kun itse pitäisi tehdä nopeasti asioita ja ihmiset hidastelee minkä vain pystyvät. "Etkö voisi miettiä asioita yhtään hitaampaa ja voisitko vielä madellakkin kenties?" :face:

Vituttaa hitaat läskit lylleröt kadulla. Vituttaa myös tavalliset hitaat ihmiset. Vituttaa kun idiootit seisovat 5 min pankkiautomaatilla. Jääkää siihen vielä kattelemaan sitä kuittia ja tarkastamaan että ne kaikki 25e tilillä on tallessa, kyllä mä jaksan seisoa ja odottaa. Vituttaa opiskelijaravintolassa kun typerät pässit ei voi kaivaa sitä rahaa valmiiksi, sitä kaivetaan sitten vasta kassalla. Vituttaa kun niitä vaihtorahoja/pankkikorttia aletaan siinä kassalla tunkemaan takaisin lompakkoon. Pistäkää ne siihen tarjottimelle ja suksikaa vittuun siitä hidastelemasta.

Myöskin, olisko kerrankin liikaa pyydetty, että jos teidän 4 hengen vittupääguidolauma kävelee kadulla vastaan rinnakkain, niin edes joku teistä väistäisi ettei tarvi koukata nurmikon kautta. Kun te vitun neidit kuitenkin alatte itkeä jos kävelen päin.

Kiva huomata, että en oo ainut, jota pännii toisten hidastelu. Voisin lisätä vielä muutamia aiheeseen liittyviä:
:wall: Rullaportaat. Aina vaan löytyy niitä ääliöitä, jotka eivät ymmärrä seisoa reunassa. Tästä on kuitenkin puhuttu jo vähintään toistakymmentä vuotta.
:wall: Moottoritien kiihdytyskaistat. Ne eivät ole jarrutuskaistoja eivätkä matelukaistoja. Auton kaasupolkimessa on myös ala-asento, jota käyttäen laiskemmankin pirssin saa kyllä kelattua moottoritienopeuteen.
:wall: Kaupan kassajono. Jos huomaat kassalla, että unohtui sitä ja tuota, niin älä lähde siinä vaiheessa enää hakemaan niitä hyllystä, vaan maksa ostoksesi ja käy sen jälkeen toinen kierros.
:wall: Huoltoasema. Miksei tankkaamisen jälkeen voi heti ajaa 20 metriä kauemmas, vaan pitää siihen paikalle vielä jäädä istuskelemaan, meikkaamaan, kirjoittamaan tekstaria tms.

Ihmiset jotka ei vastaa viesteihin tai vastaus tulee n. 3-4 päivän viiveellä. Aina on kuitenki viesti luettu, mut jotenki se vastaaminen tuppaa unohtumaan.

Ei niin tärkeää työhön liittymätöntä viestiä olekaan, joka ei jouda odottamaan yön yli. Ja miksi kirjoittaa kun voi soittaa? Ellen vastaa niin kyllä mä sitten soittelen takaisin, joskus, jos muistan.

Ja lisätäänpä tähän vitutusaiheeseen liittyen vaikka tekstiviestitse lähetetyt 'oliksä niinku tosissas ku sä sanoit että XXXXX ku mä kuulin YYYY:ltä että ZZZZ olis sittenki ollu sitä mieltä että AAAAA'. Sitten ei jakseta odottaa yhtään, että minulla saattaisi ehkä kenties olla aikaa joidenkin muiden ihmisten täysin turhanpäiväisten ja vieläpä väärien kuvitelmien korjaamiseen. Paino sanalla ehkä ja kenties. Mikä velvoite minulla on vastailla muiden ihmisten lähettämään turhanpäiväiseen paskaan josta tulee vain huonolle tuulelle? Pitäisi kirjoittaa viestiä samantien ja sitten odottaa luuri kädessä että koska tulee seuraava oksennus sinne inboxiin? Ei jumalauta!

Onneksi on uusi numero niin pääsi taas eroon aimo läjästä itkijöitä joilla ei elämässään ole ollut mitään oikeasti hankalaa, saati ollut kykyä ratkaista itse niitä häviävän pieniä ongelmiaan.

PS: Ennen lähetettiin kirje kun oli turhanpäiväistä asiaa. Vastausta sopi sitten odotella alkaen kolmen päivän kuluttua.

Ja lisätäänpä tähän vitutusaiheeseen liittyen vaikka tekstiviestitse lähetetyt 'oliksä niinku tosissas ku sä sanoit että XXXXX ku mä kuulin YYYY:ltä että ZZZZ olis sittenki ollu sitä mieltä että AAAAA'.

Ymmärrän kyllä. Mäkin sain tommosia viestejä silloin kun mun kaverit oli 12-vuotiaita. Ei niihin oikein jaksanu vastailla.

Sama ongelma, kuin japalla, eli flunssan meni tekemään. Mutta ei kunnolla, vaan tällaisen pienen ja vittumaisen, joka kestää ikuisuuden parantua. Eikä mulla ole edes rommia.

Ei vitun vitun vitun saatanan perkeleen vittu!!"!!

Siis ei vittu voi olla todellista. Heti ku tuli rahaa (tukia), hupsista keikkaa, muut vähän lainas ku kellään ei oo rahaa. Noh nyt mulla on pussis 3€ 45snt, huomenna muidenmukaan pitäis tulla 20€... (on jääny ennenki tulematta), vittu ei oo yhtään rahaa, mihkään ei pääse, mitään ei voi tehdä mikä vaatis pientäki maksua. Ei saatanan saatanan vittu. Joka vitun kerta "lainasin sulta sen ja senverran, saat huomenna takasi" ja ei oo paljo rahoja näkyny saatana. Vähätkin tuet mitä tulee menee muille saatana. Sitte mä kysyn et mihkä sitä rahaa menee "on menoja" on saatana vastaus, ei voi kertoo mistä kaikesta on edes velkoja vittu. Viimeks veli lainas 50€ ku ei ollu yhtään rahaa ja vittu ku olis muistanu edes et veljellä olis synttärit 2 päivän päästä ja kehu vaan et "ei tarvii antaa takasi", veli ainoo joka multa ei oo ottanu rahaa.. Ei vittu voi olla todellista. Luulis ny saatana et edes tuet sais ittelle saatana.

Sitte valitetaan et mee ny saatana johki vaikka kavereille jne., noh hieno mennä, rahaa alle 3,5€ pussis.

Ja ei vittu oo edes töitä mitä vois iltapäivisin tehdä. Tai viikonloppusin. Vois edes koulus tehdä hommia sinne neljään ku motivaatioo olis mut eipä paljo oo kaverilla. "Lähen tänään taas 12-1 ku meen ajelee nurmikkoo" ja sitte kehuu et taas tuli rahaa tilille.. Noh, seon hieno pistää ovia/listoja tai levyjä kattoon jne. yksin. Mitäs siinä voi tehdä ku suunnitella, siivota työpistettä ja tehdä jotaki pientä mitä pystyy viä yksin tekee. vittu jee. Haistakaa kaikki pitkä vittu. (ei koske pakkislaisia ellette ole tätä läheistä sukua joka "lainaa" rahaa)

Miksi lainaat rahojasi jos sulla ei ole. Mä en yleensäkkään lainaa enää kellekkään kun ei niitä sitten takaisin saa välttämättä, rikas kun ei ole niin vituttaa suuresti jokainen maailmalle jäävä lantti. Sanot vaan kohteliaasti että sulla ei nyt ole varaa antaa.

Ihan oma äiskä lainaa, aamusti ku herää ni aina kuuluu se vitun kommentti et lainasin sulta hiukan. Oon kysyny et vitun monta kertaa et miks ni sitte alkaa tappelu ja alkaa syitä kuuluu. Ei vittu kauan tartte jatkua ni teen oman tilin eri pankkiin ja sinne kaikki vitun rahat.. Siis simppelisti ei lainaa vaan ne otetaan sieltä.

Sama ongelma, kuin japalla, eli flunssan meni tekemään. Mutta ei kunnolla, vaan tällaisen pienen ja vittumaisen, joka kestää ikuisuuden parantua. Eikä mulla ole edes rommia.

ei auttanut rommi,viski,kuumamehu,burana tai edes panacod. Vittu edelleen todella paska olo ja huomenna pitäs mennä duuniin....

Tämä vitun flunssa, jäi messut väliin tänä viikonloppuna enkä tarkota fitnessexpoa. Vittu mitään ei voi tehdä muutaku ottaa rauhallisesti ja odottaa että menee ohi.

Tämä vitun flunssa,....ja odottaa että menee ohi.

Ei vittu riitä kärsivällisyys odottaa että menee ohi. Vaan kaikki kotikonstit käyttöön ja jos ei maanantai aamuna ole ohi niin lekuriin. Näin ainakin mä teen. Lekurissa ku sanoo että jo viikon tai pari ollut niin yleensä saa jotain apua.

http://www.image-share.com/ijpg-1720-281.html

Vituttaa että pomo haukkuu kollegalle selän takana, että vittu se hesuz on turhalla sairaslomalla. Reilu työkaveri kuitenki puolusti, että se nilkka näytti kyllä aika vitun pahalta johon pomo vastas "aivan vitun sama".
Miksi pomojen pitää olla tuollaisia? Yhtään reiluja pomoa ei oo tällä alalla tullu vastaan. Vittu tullu tehtyä vääriä valintoja fiman suhteen.

Ja mikä noista pomoista tekee sen lääkärin, että ne voi tuomita sairaslomat ilman mitään "diagnoosia"? Tietty sen ymmärtää et pomoilla on stressiä johtaa koko firmaa mut mitä vittua silti?! Tulis edes päin naamaa sanomaa asiansa!

Puhe-etäisyydelle päästyään se totesi väsähtäneesi; "Koira vie omistajaa, eipä ole enne tullut nähtyä". Tämän jälkeen ukko kääntyi ja lähti kävelemään pois. Mä jäädyin ihan täysin ja kommentoin takaisin jotain yleismaailmallista hölynpölyä. Hetken mä toljotin tyhmänä sen ukon perään ennenkuin se iso pyörä tuolla ämpärissä pyörähti niin pitkälle, että ymmärsin joutuneeni vittuilun kohteeksi. Mulla meinas mennä ihan kuppi nurin, koska en voinut ymmärtää miksi joku edes vaivaantuu avaamaan suutaan tuollaisen moskan takia. Olin oikein kovasti lähellä lähteä tuon epämiellyttävän olennon perään ja kertoa hänelle, mitä mieltä olen tuollaisesta käytöksestä. Järki kuitenkin voitti kiukun ja lähdin kävelemään kohti kotia hämmentyneenä, harmistuneena ja täynnä pahaa mieltä.
lål, miten tuollaisesta voi ottaa kierroksia. Laita vannetta vähän kevyemmälle, ukkohan tuli vain heittämään hyvän läpän :D

lål, miten tuollaisesta voi ottaa kierroksia. Laita vannetta vähän kevyemmälle, ukkohan tuli vain heittämään hyvän läpän :D

Lol NOT sitten kun itse olet tekemässä jotain joka menee vituis ja joku tulee vittuilemaan tai pätemään niin muista ottaa rennosti.

Mä muistan ihan omasta monesta kokemuksesta kun koiria olen kouluttanut ja kaikki on mennyt hyvin mutta sitten joku runkkari tulee neuvomaan tai just silloin kun meneekin joku pieleen pätemään niin hermo palaa.

Toisaalta myös sinä rupesit vituttamaan minua ihan vaan mäntin puolesta.....

Vittu olis jo maanantaina niin pääsis töihin. Tai olis jo lokakuu ja sais tietää miten työkuviot jatkuu.. Rupeen pikkuhiljaa olemaan kypsä näihin pätkätöihin ja vuokratyösuhteisiin. Ei jumalauta.

Mulla ei oo avainkorttia salille, saan sen vasta huomenna. Jos vedän jack3d:ta ja crazea ja meen sinne oven taakse päivystämään et joku päästäis mut sisään niin alkaa vituttaa niin et tekis mieli heittää pyöräteline lasista läpi jos ei siellä oo ketään.

Vittu olis jo maanantaina niin pääsis töihin. Tai olis jo lokakuu ja sais tietää miten työkuviot jatkuu.. Rupeen pikkuhiljaa olemaan kypsä näihin pätkätöihin ja vuokratyösuhteisiin. Ei jumalauta.

Uskon. Viikko töitä ja sit kesäloma. Sit opiskelijaelämä jatkuu, ei ois vissii vaa kannatta kahta edellistä vuotta vetää aika rennosti, ihan vitusti tehtäviä tälle vuodelle..

Uskon. Viikko töitä ja sit kesäloma. Sit opiskelijaelämä jatkuu, ei ois vissii vaa kannatta kahta edellistä vuotta vetää aika rennosti, ihan vitusti tehtäviä tälle vuodelle..

Onneksi tässä on aika hyvin aina jotain duunia löytänyt viime aikoina, mutta on tää silti ihan perseestä. Hulluksi tulee.

Onneksi tässä on aika hyvin aina jotain duunia löytänyt viime aikoina, mutta on tää silti ihan perseestä. Hulluksi tulee.

Joo ei varmaa oo kauhee helppoo suunnitella tulevia hommia jos duunit voi loppua aika nopeella varotusajalla.

Back
Ylös Bottom