Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan menee kaksi tonttua rikki Pakkis-viesteissäni tänään. Ephe varmaan auttaa mua tavoitteessa? :D

En tiedä. Olen vähän katkera kun et vastaa mun kysymyksiin.

Jatkuva nauraminen ja hymyileminen on teeskentelyä. Perkele.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
11 viestiä on pieni saavutus. Mitä jos yrittäisin saada oman tontun?

Ei kukaan jaksa sua jos alat spämmäileen reilun 400 viestin edestä yhteen iltaan. :D

Ihme hermanneja, kattovat vain viestien lukumäärää! Itse olen uskonut sanontaan "laatu korvaa määrän."

Eikö mun jutut ole sitten laatua!? 2000 viestin edestä huikeaa huumoria ja älykkyyden viestittämää ilmaisua. :evil: :lol2:

En tiedä. Olen vähän katkera kun et vastaa mun kysymyksiin.

Jatkuva nauraminen ja hymyileminen on teeskentelyä. Perkele.

Mitä nää oot multa muka kyselly? :D Jos tiedätkin jo vastaukset?

Ihme hermanneja, kattovat vain viestien lukumäärää! Itse olen uskonut sanontaan "laatu korvaa määrän."

Sällillä silti yli kuustonnia pelkkää paskanjauhantaa jostain penkkiurheilusta.

Ei sillä että itse olisin sen viattomampi mut anyhau. Örgh

Miten niin? Örgh

Son kuule karu totuus.

Ostin keräkaalta. Kaksi kastemadon poikasta oli yrittäny tehdä siitä itelleen kodin. Olivat menehtyneet. :(

Omistan tämän biisin kahdelle urhealle matoselle. R.I.P.
[video=youtube_share;CubrHUd9uwU]http://youtu.be/CubrHUd9uwU[/video]

Eikö mun jutut ole sitten laatua!? 2000 viestin edestä huikeaa huumoria ja älykkyyden viestittämää ilmaisua. :evil: :lol2:
Jos postcountti on alle tuhat eikä oo vippejä, niin kukaan ei ota sua tosissaan täällä :D Vaikka 80% näistä munkin postauksista on täällä ja sinkkuketjussa.

Hilipati pippan nii! Mukavaa melodiaa havaittavissa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos postcountti on alle tuhat eikä oo vippejä, niin kukaan ei ota sua tosissaan täällä :D Vaikka 80% näistä munkin postauksista on täällä ja sinkkuketjussa.

En myönnä mitään, ettenkö olisi syyllistynyt samaan. :lol2: Alussa pidin tiukempaa linjaa postauksissa, mutta höpöksihän se on mennyt. Kaadetaan maitoa maahan oikein urakalla, ei se sankkoon takas enää mee. :D

En myönnä mitään, ettenkö olisi syyllistynyt samaan. :lol2: Alussa pidin tiukempaa linjaa postauksissa, mutta höpöksihän se on mennyt. Kaadetaan maitoa maahan oikein urakalla, ei se sankkoon takas mee.
Tiukat linjat on tiukkapipoille, mulla ei oo muuten pipoa ollenkaan. Meni viime talvena hukkaan.

Tiukat linjat on tiukkapipoille, mulla ei oo muuten pipoa ollenkaan. Meni viime talvena hukkaan.

Ainahan saa tilalle uuden jos vain haluaa. Mitä hukka tekee pipolla?

En tiiä mitä hukka tekee pipolla, tossa naapurissa on kyllä lammastila että ehkä sille tuli kylmä väijyssä?

:D Ehkä, ehkä... Halusikohan se kenties villapaidankin.

Niin, jos sen turkki oli jotenkin hukassa?

Aika väsynyttä, mutta saatoin hieman revetä. Turkin kohdalta. :lol2:

Lucky me! 2 tonttua täynnä. :dance2:

Back
Ylös Bottom