Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäskö sun ruveta syömään e-pillereitä niin tasottus tuo sunki kiertos.

No et sä ihan väärässä sinänsä oo kun syömisestä oli kerran puhetta, mut kyl jotain tukusampaa tarvis ku pelkkii napei :(

e-pillereillä tulee kiva erektio. Kaveri kerto.

Tänään tuli semmonen nerokas idea, että vois tässä vielä ennen valmistumista nostaa puolen vuoden opintolainat ja ostaa uuden koneen ja sitten vähennellä verotuksessa sitä lainaa. Eihän se kuitenkaan taida onnistua, sillä kelan sivuilla surffailujen jälkeen selvis, että lainaa pitäs olla yli 2500e ennen ku saa mitään vähennyksiä. Meni hyvä ajatus hukkaan...

Tänään tuli semmonen nerokas idea, että vois tässä vielä ennen valmistumista nostaa puolen vuoden opintolainat ja ostaa uuden koneen ja sitten vähennellä verotuksessa sitä lainaa. Eihän se kuitenkaan taida onnistua, sillä kelan sivuilla surffailujen jälkeen selvis, että lainaa pitäs olla yli 2500e ennen ku saa mitään vähennyksiä. Meni hyvä ajatus hukkaan...

Olet 24-vuotias ja jo valmistumassa yliopistosta. Mihin maailma on menossa?

O-ou, nyt koitti ohraleipä eikä muuta ku leivän kimppuun. Menin jossain saakutin tilassa ilmottautumaan ballet&body -kurssille ja se olis tänään. Alkais seittemältä. Pitäis meikäkompuran tehä jotain balettiliikkeitä ja pieniä ja "helppoja" koreograafioita. Se on itkupotkuraivarin paikka ihan selvästi, koska vihaan koreografioita. Tunnin loppupuolisko tulee olemaan helppo: syvävenyttelyjä. Miksi aina pitää mennä sinne minkä kokee vaikeaks..?

O-ou, nyt koitti ohraleipä eikä muuta ku leivän kimppuun. Menin jossain saakutin tilassa ilmottautumaan ballet&body -kurssille ja se olis tänään. Alkais seittemältä. Pitäis meikäkompuran tehä jotain balettiliikkeitä ja pieniä ja "helppoja" koreograafioita. Se on itkupotkuraivarin paikka ihan selvästi, koska vihaan koreografioita. Tunnin loppupuolisko tulee olemaan helppo: syvävenyttelyjä. Miksi aina pitää mennä sinne minkä kokee vaikeaks..?

Mitä hittoa, sähän alat jo valmistautua kisoihin selvästi..

enkä usko muuta.

Olet 24-vuotias ja jo valmistumassa yliopistosta. Mihin maailma on menossa?

En mä nyt ihan just sentään oo valmistumassa kun gradu on kesken ja käyn pari kurssiakin tässä syksyllä. Kaikki vaadittavat kurssit kuitenkin on ollu jo keväästä asti kasassa, että toivottavasti se valmistuminen tapahtuis ennen kevättä. Ja alkaahan tässä jo 5. vuosi yliopistolla, joten alkaahan se pikkuhiljaa aikakin olla.

Hedari ja lisäksi selkä ja reisi paskana. Kyllä mie sen sanon, että salilla käynti on epäkiitollinen laji. Täyttä paskaa. Tajua miksi sinnekkin pitää raahautua. Vedät "kovan" treenin, niin paskat sieltä mitään endorfiinidopamiini "jeejee" fiiliksiä tule. Alkaa vaan masentaa. Paskaa sanon mie. Paskaaaaa! :(

Päivän ensimmäiset hauskat jutut.
82498.webp
82323.webp

Kirjoittanut viimeiset neljä tuntia opinnäytetyötä. Tuloksena kaksi RIVIÄ tekstiä. Kohta tulee itku.

Pitäskö mun loukkaantua, ku mulle annettiin kaupassa jotain Lasten Päivien kuponkeja? Siis näytänkö mää tuulipuku päällä, salikassi selässä joltain perheenäidiltä? :jahas:

Pitäskö mun loukkaantua, ku mulle annettiin kaupassa jotain Lasten Päivien kuponkeja? Siis näytänkö mää tuulipuku päällä, salikassi selässä joltain perheenäidiltä? :jahas:

Ehkä näytät sen ikäiseltä että jos ei lapsia oo ni jonkun mielestä luulis jo kiirettä pitävän ...

Back
Ylös Bottom