Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja minä olen yhtä charmantti kuin Conneryn Bond. Jos joudut pulaan niin tulen pelastamaan.

Sinulta tulee niin paskoja mielipiteitä niin tiheään tahtiin, että olet nyt mielipide kiellossa koko loppuillan. TURPA KIINNI!

Monnille jauhot suuhun. :D Roger Moore iskee enemmän! Sä voit pelastaa mut sitte laivalla etten tipu mereen? :lol2:

Voi perse. Tarkistin juuri, mitä mulla on "varaa" tienata vielä tän vuoden puolella. Pahasti paukkuu vuosituloraja jo tässä vaiheessa, ja vielä olisi tätä vuotta jäljellä. Pakko palauttaa tämänkin kuukauden tuki, että saa edes vähän tienata enemmän. Pitäisikö ilmoittaa työpaikalle, että laittaa puolet vähemmän tunteja, ja syön kaurapuuroa loppu vuoden, vai maksanko myöhemmin Kelalle muutamia satoja takaisin? Miksi tän pitää olla niin hankalaa? Voi kikkeli sentään. :(

Oliko se oleellisesti heikompi? Ei oo noita lepakkomiestarinoita tullut katseltua.

Kannattaa katsoa. Paras Batman-näkemys, mitä olen valkokankailla nähnyt.

Itsekin tykkään Craigistä Bondina, ja on ehdottomasti paras tähän asti, mutta osa jengistä ei halua sulattaa Craigin vaaleutta, koska kuulemma Bondin pitää olla tummapiirteinen.

Miten noi mainoksetki on noin saatanan paskoja ja joka kerta samat klipit pyörii? Ei mikään ihme etten oo telkkariakaa kattonu vähään aikaan.

Kipeen uustyöttömän avautumista.

Miten noi mainoksetki on noin saatanan paskoja ja joka kerta samat klipit pyörii? Ei mikään ihme etten oo telkkariakaa kattonu vähään aikaan.

Kipeen uustyöttömän avautumista.

Vittu älä muuta sano. Vitutus oon äärimmäinen kun olo on niin paska.

Voi perse. Tarkistin juuri, mitä mulla on "varaa" tienata vielä tän vuoden puolella. Pahasti paukkuu vuosituloraja jo tässä vaiheessa, ja vielä olisi tätä vuotta jäljellä. Pakko palauttaa tämänkin kuukauden tuki, että saa edes vähän tienata enemmän. Pitäisikö ilmoittaa työpaikalle, että laittaa puolet vähemmän tunteja, ja syön kaurapuuroa loppu vuoden, vai maksanko myöhemmin Kelalle muutamia satoja takaisin? Miksi tän pitää olla niin hankalaa? Voi kikkeli sentään. :(

Eikös tuo nyt riitä kun laitat pyynnön (netissä?) että jättävät jonkun kuukauden maksamatta, mitä niitä rahuja eestaas vatvomaan

Eikös tuo nyt riitä kun laitat pyynnön (netissä?) että jättävät jonkun kuukauden maksamatta, mitä niitä rahuja eestaas vatvomaan

Pystyn minä itse netissä peruttamaan halutun kuukauden tuet / palauttamaan tuet jos ei ehdi enää peruuttamaan. Mutta se tarkoittaa sitä, että minun pitäisi elää tuo tueton kuukausi 500 eurolla. Ei tule kesää.

Huominen vielä vapaata ja sen jälkeen karu paluu arkeen.. 2kk saanut ottaa "rennosti" ja nyt se loppuu.. Sitten saa alkaa kahlaan parit virastot läpi, että mistä sais puuttuvan tilin.. Meneekö vakuutusyhtiön kautta, jos liikennevahinko? Suharoin itse itseni sairastuvalle?

Joopasejoo.. Lähtis nukkumaan kun ei mitään järkevää tekemistä taaskaan ole. Tai no jos vähän aikaa lukis vaikka kirjaa ja antas sit unen tulla.

Pystyn minä itse netissä peruttamaan halutun kuukauden tuet / palauttamaan tuet jos ei ehdi enää peruuttamaan. Mutta se tarkoittaa sitä, että minun pitäisi elää tuo tueton kuukausi 500 eurolla. Ei tule kesää.

Ainiinjuu... Älä nyt vasiten syömisistä ainakaan ala tinkimään, sen verran tärkeä osa-alue kuitenkin. Mulla on ollu tapana lykätä ja miettiä sit ku on ihan pakko.

No joo, liian usein tulee lykättyä ja sitten on jo pakko. Monessa asiassa. :jahas:

Back
Ylös Bottom