Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tuskinpa.. :D

Mistä voisin löytää siistin mötley cruen t-paidan tai ehkä hihatonkin kävisi? Mä en ole ikinä ostanut bädin-paitoja, eikä netissä tullut nopealla googletuksella yhtään asiallista vastaan.

Paljonko NDT-tarkastajalle maksetaan palkkaa esim. dekralla tai inspectalla? Entäs minkälaisia koulutuksia heillä on taustalla, insinöörejä vai jotain ammattikoulun kavereita? Muistaakseni joku täällä pakkiksella teki työkseen noita NDT hommia.

Paljonko NDT-tarkastajalle maksetaan palkkaa esim. dekralla tai inspectalla? Entäs minkälaisia koulutuksia heillä on taustalla, insinöörejä vai jotain ammattikoulun kavereita? Muistaakseni joku täällä pakkiksella teki työkseen noita NDT hommia.

NDT-tarkastajat on yleensä amiksia. Tarkastajilla pitää olla pätevyydet tehdä tarkastuksia ja heidät kouluttaa firma itse. En tiedä niiden palkkauksesta.

Miten taipuu englanniksi fiksuiten adjektiivi muotitiedoton?
"You know less about fashion and style than Barry White knew about moderate eating."

Jos yksi euro on n. 2,2 Turkin liiraa, niin onko 180 Turkin liiraa yhteensä n. 81 euroa? Laskinko oikein?

Pää ei toimi nyt ollenkaan tässä asiassa.

Miten taipuu englanniksi fiksuiten adjektiivi muotitiedoton?

Mä sanoisin untrendy. Unstylish on myös hyvä, mutta kyllähän ihminen voi olla tyylikäs, vaikkei noudatakaan nykymuodin viimeisiä virtauksia.

Back
Ylös Bottom