Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei se ampianen ollut mun kämpästä lähtenyt. Pörräs seittemän aikaan ikkunassa mutta onneks lähti lopullisesti kun ikkunaa hieman raotti.

Ei se ampianen ollut mun kämpästä lähtenyt. Pörräs seittemän aikaan ikkunassa mutta onneks lähti lopullisesti kun ikkunaa hieman raotti.

Onnellisen tietämättömänä nukuit, aattele jos se ois yöllä hyökännytkin kimppuun... :evil:

Maanantai. :haart: Melkein antauduin vitutuksen valtaan, mutta paskat! Minua ei maanantai nujerra. :puntti:

Voi helvetin kuustoista, yön aikana kurkku oli tullut entistä kipeämmäksi ja nyt äänikin on ihan pois. Tämä tarkoittaa siis että tämä ja huominen pysytään kotosalla. Nyt pitäisi vaan jaksaa levätä, tyhmänä menin eilen tekemään jalkatreenin vaikka tunsin että flunssaa on tulossa..

^ Sama vika taitaa olla täälläkin tai sitten tää on vain jotain väsymystä ja sattumalta kurkkuoireita. Reeni alkoikin kulkemaan jo liian hyvin.

Back
Ylös Bottom